Ja klopt ze is inderdaad slank maar ze is nog maar 5 denk dat ze dat nog wel wat gaat uitdijen alleen heeft ze niet veel behang helaas

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
iEmmaaa schreef:wat leuk,waar op de veluwe?Mooie merrie DewiRox!![]()
Ik zat eens even rond te kijken op de enjoy the ride ritten kalender en zag dat er 22 maart een rit gepland staat op de Veluwe, ik dacht misschien is het leuk om met wat mensen uit dit topic met de friesjes op pad te gaan, meer mensen hier die dat een leuk idee lijkt?
L_Vie schreef:iEmmaaa schreef:wat leuk,waar op de veluwe?Mooie merrie DewiRox!![]()
Ik zat eens even rond te kijken op de enjoy the ride ritten kalender en zag dat er 22 maart een rit gepland staat op de Veluwe, ik dacht misschien is het leuk om met wat mensen uit dit topic met de friesjes op pad te gaan, meer mensen hier die dat een leuk idee lijkt?
L_Vie schreef:Jamiejoyce schreef:Wat vervelend l_vie heb je wel eens foto van de rug laten maken?
Nee het zit helaas gewoon vast. En daarom ook de thermografie. En ze zit erg hoog in haar energie en dan drukt ze haar rug weg. En ze is lomp, haha