Esther: Zon training kan echt wel helpen verkeerd is het nooit... of misschien iets met feedback, zodat je ook leert reageren op bepaalde situaties en daar dus feedback op kunt geven... kan ook heel nuttig zijn.
Snowy2004
Geplaatst: 12-01-10 17:15
Eshter: Ga een keertje met mij mee naar TaeKwondo, daar krijg je ook meer zelfvertrouwen van.
Suus: Die laatste foto van Bram! Haha! Wat een leuke! Mooie foto's joh. Stiekem benijd ik je wel. Hier is het alleen maar glad nu, zonder de sneeuw. Dat is inmiddels allemaal aangevroren. Voor de kinderpret is de hoeveelheid bij jullie wel leuker!
Eline: Jij staat sterker in je schoenen. Ik had ook zelden trammelant, want ik trek me niks aan van zulke mensen. Maar ja, niet iedereen is zo. Ik heb ook een tijd gehad dat ik dacht dat iedereen mij aardig moest vinden. Het gedram van zulke dames zou bij mij ook wel aanvreten denk ik.
Esther: Ik ben ook zo hoor. Dat komt echt met de jaren. Toen ik moeder werd voor het eerst, kreeg ik er gratis haar van op mijn tanden bij! Bij mij geldt, kom niet aan mijn kind! En dat heeft zich ontwikkeld naar: "Kom niet aan mij!" En idd een sport als Taekwondo of zo kan ook helpen. En het geheim van zelfvertrouwen is houden van en tevreden zijn met jezelf. Als je onzeker bent, laat je automatisch over je heen lopen. Maakt niet uit hoeveel assertiviteitscursussen je dan volgt. Jij mag er echt zijn hoor! Ik vind je een heel leuke meid! Houd dat vast als je weer zo'n muts treft! Zo'n muts heeft gewoon een grotere mond, maar zal in haar hart mss nog wel onzekerder zijn dan jij.
hmmm, het is dat ik deze week helemaal vol zit en zo... Maar de 17e is de nieuwjaarsborrel in de Balingehof wist je dat? Ik krijg alleen Frank zo gek niet om het hele takke-eind voor een borrel te gaan rijden...
Buitenzinnig
Geplaatst: 13-01-10 00:37
Ja, van de PRE vereniging.. Maar ben nie lid he.. En werken
Nou ja, met een sleetje achterin kunnen ze zich in elk geval even uitleven! En daarna een gratis opwarmertje bij de Balingehof... haha Je had idd verteld dat je geen lid bent, maar de Balingehof is toch wel bij jou in de buurt? Het zal allicht dichter bij jou zijn dan bij ons..
Anouk: Ik heb mezelf aangeleerd om het los te laten. Ik kan er ook niet mee zitten als iemand boos op me is. Vroeger wilde ik ook altijd dat iedereen me maar aardig vond, maar merkte dat ik dan mezelf niet kon zijn en loog tegen mezelf. Door van me af te bijten leerde ik dat mensen je dan meer met rust laten. Mijn motto is op stal ook, ik kom voor mijn paard en niet voor iemand anders. Daarnaast heb ik natuurlijk wel mensen waar ik bevriend mee ben op stal en dan ligt alles iets anders. Maar de rest kan me echt gestolen worden.
Bloedwaardes waren helaas nog niet allemaal binnen. De ontsteking en de eiwit waardes miste nog. De rest was goed. Alleen de leverwaarde was verhoogt, maar ook niet onwijs hoog. De rest krijg ik morgen.
Shanna: Lekker hoor!! Ik zou lekker van die stedengidsen halen, daar staat heel veel handige info in . Kan je wat makkerlijker uitstippelen wat je allemaal wilt zien . Er is zoveel en een weekendje is dan ineens zo kort . Soeske: Gefeliciteerd!! Altijd handig zo'n BHV diploma .
Ik heb net lekker met Shaggy hardgelopen in de bak . Ik besloot toch iets te gaan doen en rijden is nog niet echt te doen in de bak... Dus dan maar wandelen, maar hij had zoveel energie dat we ook maar gingen draven. En toen heb ik hem ook maar stiekem los gelaten en zijn we lekker gaan spelen. Shaggy was helemaal enthousiast en volgde me overal . Af en toe spurtte die even in galop weg en dan kwam ie weer naar me toe. En ik maar niet rijden omdat ik dacht dat ie niet lekker zou kunnen lopen in de bak.... Gaat ie zelf als een gek tekeer .
Dankje Lekker is dat he, ff wandelen of gek doen.. Leuk dat Shaggy het ook leuk vond! Denk ook wel dat t gevaarlijk is om te rijden in de sneeuw.. maar als ik ze soms zie rennen in de wei...
Het sneeuw is wel grotendeels weg uit de bak, maar wij hebben zo'n leuke bak met tapijtsnippers en alles wordt kei en keihard. Als ie net getrokken is dan is ie wel aardig te doen. Maar net zoals vanavond dan is ie gewoon weer helemaal bevoren. En dan merk je toch dat ze onder het zadel vaak onzeker lopen. Dus dan doen we dat maar even niet....