Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hahaha

Laten we eerlijk zijn: Ik vermoed dat ie harder kan en moeilijker is, dan ze verwachtte!
. Tijdens de eerste diagonaal zette hij een galop in (en dan kan hij opeens wel prima aanspringen) en verder was het allemaal vrij slordig. Tussen de proeven door weer even de binnenbak mee ingenomen, toen liep hij weer als een zonnetje. 2e Proef ging beduidend beter, hij bleef braaf onder me, ik had wel veel te weinig impuls, maar vond het wel even mooi. Galop ging weer wat slechter op links, heb hem halverwege ook teruggenomen en ben blijven draven, maar opzich was hij prima. Krijg ik de punten terug, 2 x 178. Ging echt nergens over, die eerste proef was A) veel slechter dan de 2e (en hiermee bedoel ik niet dat de 2e hoger gejureerd had moeten worden, vond die 178 al gewaagd) en B) had echt niet meer dan 160 punten waard geweest, het was echt waardeloos
. Maar goed, hij is weer een ervaring rijker, en we gaan stug door.
die van de duinen ken ik weer wel daar reed ik zelf ook 

vandaag maar weer even rijden kijken hoe we het doen

JeanleGrand schreef:Michelle: Jaloezie ?? Op Lisenka ?? Toen ik haar 14 jaar geleden leerde kennen had ze één paard, haar Fjord Keljan (Is er nog steeds). Toen werd me meteen duidelijk gemaakt dat ik op de tweede plek kwam. Inmiddels hebben we 11 PRE's en zes andere paarden. Nu kom ik op de 18e plek. Oh nee.. We hebben de hond Banjer nog. De 19e plek dus. Maar op de 19e plek bij Lisenka is beter dan op de eerste plek bij een ander !!!![]()

Ik zal het nooit weer doen!
Soms vraag je inderdaad af wat de jury tijdens de proef heeft gedaan, slapen? Maar goed, volgende keer beter, tenminste, als hij dan de jury en de ring niet eng vind..
http://i88.photobucket.com/albums/k161/ ... CN0470.jpg
Leuk!

(Nouja, het is eigenlijk Dosie, maar als ze een beetje stout is, is het Doos en dan is het eigenlijk ook wel heel toepasselijk
)