Flamon, hoo pdat t ophoudt met regenen, hier is het iig mooi weer!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

soeske schreef:Dank je Malin haha. Ronder, uhhh, spieren toch?
Flamon, hoo pdat t ophoudt met regenen, hier is het iig mooi weer!
Goed gevuld he

. Ziet er goed uit. Goya is idd lekker eeh... rond
. Mooie foto's hoor. Die laatste is lieeef!
GEFELICITEERD MET JE DIPLOMA!!!
)
Zooo snel
. En l.ullig dat die afspraak ineens niet doorgaat
Kan je eigenlijk echt niet maken... Hopen dat je een ander leuk paardje vind, al zal die Fem natuurlijk niet kunnen vervangen..
. En ik heb geen verstand van zadels
Dus kan je niks adviseren.
. Die hadden dit natuurlijk nooit meer gedacht
. Ben zo benieuwd naar jou baby geitje
.
Dus Rints gaat weer een stapje verder.. Leuk hoor. Fijn dat Mayke je ook helpt! En wat een geluk heeft Lisanne met zo'n moeder die ook paardengek is
. Daar leer je veeeeeel meer van dan op de manege! Prinslover schreef:Heidi: Haha, leuk hoor dat je ouders het zo goed oppikken![]()
. Die hadden dit natuurlijk nooit meer gedacht
. Ben zo benieuwd naar jou baby geitje :+
.
Shakira (shannon dr moeder) staat te koop en eigenlijk reed pierre dr altijd. Maar omdat hij vond dat ze nu toch maar iets meer dressuur moest leren ga ik dr wat vaker rijden...Ben al begonnen met longeren! Ze liep echt super en gister even gereden..*binnenkort foto's* Sommige dingen doen shannon en shakira precies hetzelfde, zo typisch! Dat viel me ook op toen ik sharedon gister ging borstelen (shakira dr laatste veulen) die gaat dan precies hetzelfde staan als scooby (shakira dr middelste veulen). Echt iets wat ze van moeders hebben!
dus hier shannon dr nieuwe naambord en encanto zn oude 

Heerlijk vakantie en een vriend in duitsland
Lekker hele dagen paarden rijden!
Hij zit weer lekker in zijn vel zo te zien
Hoelang is hij nou kreupel?

Wel zorgen dat er foto's gemaakt worden he, van dit unieke moment.
En leuk dat je Sita ook mag trainen. Voor je het weet ben je met beide Z
haha
Een bruine hengst en een schimmel merrie met een bruin veulentje. Ik heb ze alleen nog niet gezien. Ik heb vanochtend eerst een shoot met iemand en dan ga ik daarna zeker snel even kijken!
Citaat:een espanola of een vaquera
Ik had nog nooit gehoord van WE maar na ff googlen is het toch niet helemaal mijn ding. Des zou er idd wel geschikt voor zijn. Mij is het vooral te doen om de ontspanning en nergens angsten voor willen hebben.
. Het was dan ook weer lachen, gieren & brullen! We hebben maar een kleine klas (lees: 10 personen, waaronder ik). We kregen eerst een leuk verhaaltje in het algemeen, en daarna moest je omste beurt naar voren komen en kreeg je een persoonlijk verhaaltje. Erg leuk
. Daarna je diploma ondertekenen. Was een leuke avond. Ook wel een beetje jammer dat het nu echt voorbij is, maar als t goed is gaan we in september nog een 'reunie' doen!
. En die van Shannon is ook stoer. Je krijg het maar druk met al die paarden.
Leuk dat Shakira het nu ook goed doet! Hoe heeft vriendlief het in Amerika btw?
Later zal het wel goed komen. Lijkt me echt tof als je moeder ook rijd, veel eerder kans op een eigen paard
haha.
Ben blij dat ik niet de enige ben waar de fantasie soms van op hol slaat
. Ben benieuwd naar die lusitano's!
.

Wel grappig, maar dan ga je toch wel 2x nadenken voordat je het voer in de bak gooit