Sneeuwt het nog steeds in het hoge noorden? Wel balen hoor! Zonder die sneeuw had er een 11 stedentocht kunnen zijn hè? Vind ik altijd superleuk als er één is.
Als er gefilmd wordt, zorg ik dat jij het ook kan zien. Maar het merendeel zal wel zijn: schouders, ellebogen, rug...

Esther: Het is ergens wel een goede zet van de staleigenaar dat hij het zo oplost, want hij kan wel gaan aanwijzen, maar houden ze zich daar dan ook aan? Vervelend hoor, om een paar van die tuthola's op de pension te hebben! Waarom vergeten sommigen altijd dat iedereen er voor het plezier komt en dat we met ons allen een hobby delen? Ben je verder wel tevreden over de stal? In jouw schoenen zou ik ook de benen nemen zeg! Als ik jou zo lees, zou ik mijn ogen open houden voor een andere plek. Maar er lopen er volgens mij ook een aantal rond, die eigenlijk gewoon van de dam af zouden moeten!

Branka: Wat een service idd! Dat je de staleigenaar zich zo goed om de paarden bekommert. Daar neem ik mijn hoed voor af! Hier is het helaas echt onverantwoord om ze op de bak te zetten. Vooral Des gaat nu uit zijn dak dan en die loopt dan verhoogt risico op blessures, dus hier komen voorlopig alleen Prince en Sam van stal 1 a 2 keer per week om naar de manege te gaan. Als er dan toch geen 11 stedentocht komt, laat het dan maar weer gaan dooien hoor!
Eline: Je verhaal over Atlas klinkt idd niet opbeurend! Het was maar een gedachte van mij natuurlijk. Ik heb hem nog nooit gezien hè? Hopelijk kan de homeopaat nog wat doen! Het klinkt alsof jij al aardig bent afgestompt door die mutsen. Ik ben toch blij dat ik het altijd prima kon vinden op de pension toen. Grote voordeel was wel dat de pensionhouder altijd het laatste woord had mbt weidegang, paddock en bak. Als je hogere eisen had dan de rest, moest je er maar gewoon voor lappen! En dan liet je het wel uit je hoofd. Dat was altijd prima geregeld en iedereen hield er ook echt rekening met elkaar. Die dwarsligger die we hadden werden altijd in een mum van tijd verjaagd. haha
Marijke: Mss kan ik iets bitloos voor je maken?? Da's een leuk projectje voor mij! Wat wil je precies hebben? Wat doet ze met haar been? Is het met kappen niet op te lossen? Ik ben om dezelfde reden lid bij de club hier in de buurt. Wat voor veulen?
Angela: Dat is minder joh! Heb je gekeken hoe het gaat met de andere paarden? Waarom mogen de anderen haar niet? Is dat een vaste groep, want dan is het denk ik toch een kwestie van wennen. Mijn schoonpa heeft de ervaring dat een oneven aantal paarden op de wei altijd een verstoteling oplevert. Prince wordt hier ook heel kort gehouden, maar dat heeft ie voornamelijk aan zichzelf te danken. Als de anderen dat niet doen, walst hij over hen heen, hoe klein hij dan ook mag zijn.
Benthe: Leuk joh! Dus Adelin wordt ook een nieuwe uitdaging. Geen wonder dat je geen tijd hebt voor ons..

Wanda: Mooie foto's en een mooie jas idd!