[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

spokie79

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 17:48

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 18:05

hoe leuk die filmpjes :D vooral die eerste :P hop over het hoofd heen alsof het niks is :D echt leuk !

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 20:40

hhahahah makkelijk hoor internet in de auto hahaha heel goed nu kunnen we het overal doen :D

he wat raar ik zie geen blooper spokie !!!!!!!

en ja het is rustig maar iedereen zit nog bij de "paarden in de zon"

hoop dat iederen het leuk hebt gehad

nog ff naar waagplein het feest vieren hahahaha

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 20:40

hhahahah makkelijk hoor internet in de auto hahaha heel goed nu kunnen we het overal doen :D

he wat raar ik zie geen blooper spokie !!!!!!!

en ja het is rustig maar iedereen zit nog bij de "paarden in de zon"

hoop dat iederen het leuk hebt gehad

nog ff naar waagplein het feest vieren hahahaha

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 20:41

spokie79 schreef:
Wat een rust hier zeg ;).

jaa, ze zaten allemaal in bunschoten. maar de eerste is weer online....
het was een mooie dag, veel mooie iberiërs gezien en ook veel mooi uitgedostte berijders. het was er drukker dan vorig jaar vond ik, wel gezellig. en de meeting is deels ook goed gegaan ondanks dat we geen naambordjes ophadden.
wie heb ik gezien en gesproken:
ilona, michelle(-apollo), saida, susan, ellis, joyce van banditto (weet niet meer wie bij je was...), heidi, marcel, kelly, sanne, gabrielle, laura, malin.
wel gezien maar niet gesproken:
cyrina, karina en vast nog meer maar niet dat ik weet, verder nog ff gezellig gebabbeld met callista en bianca. moet morgen dus me singel ff fotograferen omdat ie wsl te lang is.
verder veel foto's gemaakt met name van de paradepaarden. wat is die baron toch een leukerd: buigen als er applaus komt.
zal zo ff me foto's doorkijken en er een paar posten.
sanne: ik heb er van jou ook een aantal. overigens vond sabrina (6jaar) jou de mooiste uit de groep. toen we naar huis reden zei michelle (3 jaar): mama, er was ook een prinses met een blauwe jurk op een paard.... zegt genoeg toch?
anita: mooie filmpjes, zal het met des ook eens proberen om er aan de voorkant af te springen, als ik durf....
peet: feest ze!!! terrassen zijn al opgeruimd he dat wel

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 20:46

Frank, tuurlijk durf je ;). Ik durf nog niet hoor. Vriendlief wilde vandaag wel proberen, maar had zijn nette kleren aan.
Klinkt wel erg leuk de barokke paardendag. Zijn er nog foto's gemaakt?

Tsjillers, Elise wilde op zijn rug gaan staan, maar eindigde ernaast :).

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 20:59

:wave:

ook weer thuis! 8-)

was een leuke dag!
super mooi weer, en heel veel prachtige paarden!

spookje heeft het super gedaan en zich geweldig gedragen, dus ik ben weer helemaal trots! *D

verder veel mensen gezien, sommige alleen gedag gezegd, anderen gesproken...
op een gegeven moment stond vriendje beetje te springen om richting huis gegaan, dus toen wat mensen alleen gedag gezegd... :+ *sorry*

Afbeelding

zijn er hier nog veel mensen die foto's hebben gemaakt? :o

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 21:00

Frank -> Wat leuk dat jij en Anouk zo samen op pad kunnen met de paarden!
Frits durft niet eens met Rints aan een touwtje naar het land te lopen, laat staan dat ie erop gaat......

Suelza -> Jij bent Elise, toch?
Welkom hier! :+

Nishada -> Ik heb jou en Urbino gemist vandaag in Bunschoten!
Moest je al heel vroeg of ben je helemaal niet geweest?

Debby -> Kheb jou gemist vandaag....... ;(

Spokie -> Leuke filmpjes met Sun! :D

Ik heb weer een hele leuke dag gehad in Bunschoten!
Veel prachtige paarden gezien en leuke barokke topic-genoten ontmoet en gesproken!
Wat een schatten van kinderen hebben jij en Anouk, Frank!
En Michelle viel als een blok voor die Spaanse flamengo zanger/danser! _O-
Leuk om jullie allemaal ontmoet te hebben!
Wanneer gaan we meeten met paarden? :D

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 21:24

ellis: ik heb er best veel, kwalitatief zijn ze niet allemaal 100%. het was de eerste keer dat ik me camera volledig op manual had staan. en dan ook nog wisselend licht in de bak en met de parade af en toe voor m'n beeld langszoevende paarden.... haha. maar er zitten wel mooie tussen. van heidi, kelly en sanne heb ik er redelijk wat.
saida: de kids gedroegen zich boven verwachting. ik had gedacht dat ze het rond half 4 echt wel beu zouden zijn geweest maar niet dus. ach een macdonalds in het vooruitzicht doet wonderen he. enne michelle weer bezig geweest?? ik had nog zo gezegd............ haha
Laatst bijgewerkt door frankiej op 19-04-09 21:32, in het totaal 1 keer bewerkt

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 21:28

Ben ook weer terug, het was heel gezellig! Heb heel veel mooie paarden gezien en veel leuke mensen gezien:

Marit, Joyce, Frank & Anouk met de kids, Suus, Laura, Saida, Ellis, Cyrina en Berend, Heidi en Marcel met Jesse, Kelly, Gabrielle, Karina, Ilona, Michelle, Sanne, Elske, Monique (Van Duende), Nathaly, Callista, Chantal (ken ik van AR-opleiding, heeft ook een PRE-merrie) en nog een paar mensen waar ik de naam niet meer van weet :o

Vond het heel leuk jullie allemaal gesproken/gezien te hebben, jammer dat dit de laatste keer was.

Heb ook nog een heeeeel mooi dekje gezien maar hij was zo duur (129 euro :o ) maar hij was echt zo mooi, baal stiekum wel een beetje dat ik hem toch niet meegenomen heb haha :P Maar ach, ik heb nog steeds geen geldboom in mijn tuin dus dit was wel beter voor mijn portemonee. Ik had er een foto van moeten maken haha *-:) Voor degenen tegen wie ik over mijn boek heb geklaagd: heb hem niet omgeruild maar baal nog steeds als een stekker en wou achteraf dat ik het toch gedaan had :D (erg ben ik he :o) Maar het leukste vond ik dat ik Elke eindelijk eens IRL heb ontmoet, gezellig!

Elise welkom, interessant hoor die opleiding. Ik volg momenteel een opleiding academische rijkunst waar de methodes van Voest en Brenderup gecombineerd worden.

Karina en Gab: jullie hebben gewoon stoere pownies, die draaien hun hoef daar niet voor om 8-)

Benthe gelukkig is het opgelost!

Frank stoere pix maar dat had ik vanmiddag al gezegd :D

Lobke mooi hoor, wat een lekker ding! Was interessant om jouw commentaar er ook bij te lezen, klopte mijns inziens ook.

Cloor wat een gave filmpjes van Prop, hij ziet er weer heerlijk uit :~

Heb de rest van de filmpjes allemaal nog niet gekeken, doe ik later wel even. Ben nu echt super moe, was eigenlijk langer gebleven dan de bedoeling was maar het was dan ook veel te gezellig :Y)

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 21:41

malin: ja die shetan had errug mooie dekjes liggen. ik heb er vorig jaar bij de campeonato al bij staan kwijlen. maar nu hou ik het toch maar bij m'n gewoon zwarte grandeur welke speciaal voor de espaniola bedoeld is met inlages dus. hij ligt nu echt veel steviger. wat voor boek had je gekocht dan? tja lastig zo'n gezellig iets. hihi ik heb voor susan overigens ook nog 2 mooie foto's... die was ook veel later weg dan gepland.

nou hier komt een kleine impressie:

robert (van aline) aan de lt:

Afbeelding

kelly in de voorbereiding:

Afbeelding

sanne met haar geweldige jurk:

Afbeelding

ken ik (nog) niet:

Afbeelding

baron geeft toch maar ff stank voor dank:

Afbeelding

mooie foto:

Afbeelding

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 21:44

Leuke foto's frank!
dat had ik allemaal niet gezien doordat ik zelf zoveel bezig bent geweest...

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 21:57

Frank weet jij van welke winkel die dekjes waren? Kan ik eens kijken op internet en misschien een plaatje jatten. Heb namelijk ook een Spaans hoofdstel met Spaans bit, en bijpassend voortuig, zo'n dekje zou wel cool zijn hihi :Y)

Mooie foto's, Sanne zag er echt prachtig uit!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 21:59

Laatst bijgewerkt door frankiej op 19-04-09 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 22:02

Goedenavond alle!

Bunschoten was gezellie! Veel mensen gezien en ontmoet!

Frankie: ik was met Marit van Sam, leuke fotos heb je gemaakt, had je gezien dat het paard van Robert (van Aline) door de omheining uitbrak hahha! Hij was wel erg druk
Nouvel: jou en spookie heb ik gezien gaaf hoor!
Baron is echt een schattie!!!
Dinkeygirl: Heb je die Serretao nog gekocht????

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 22:03

frankiej schreef:
sanne: ik heb er van jou ook een aantal. overigens vond sabrina (6jaar) jou de mooiste uit de groep. toen we naar huis reden zei michelle (3 jaar): mama, er was ook een prinses met een blauwe jurk op een paard.... zegt genoeg toch?

Ah, wat ontzettend lief :o Volgende keer moet ik meer tijd maken om gezellig te komen babbelen, was vandaag een beetje drukdrukdruk! Vond het wel heel leuk om je ontmoet te hebben :j (en ja het was mijn zusje :P sommigen zien ons als kloon van elkaar :P)
En ik ben benieuwd naar de foto's! Kom maar op :D
Ah! zie al foto's, een knappe Cascabel (papa van Igneo), ja!! En ik met Dosie :):)

Ellis: Ik heb nog foto's :j

Malin: waarom had je zo'n spijt van je boek dan? Je was zo enthousiast...

Vond het vandaag een topdag, morgen een uitgebreid verslag.
Sorry iedereen die ik ontmoet heb dat ik zo gehaast was en niet echt tijd had om gezellig te komen kletsen! Volgende keer zal ik wat socialer zijn!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 22:04

Banditto schreef:
Dinkeygirl: Heb je die Serretao nog gekocht????

Nope, mijn de kennis van mijn instructrice had ook zulke, dus nu mag ik eerst even proberen van een vriendin van mij voordat ik er een ga kopen.

Frank ik ga eens even spieken!

Sanne omdat hij er 25 euro voor had gevraagd, en achteraf blijkt dus dat je die boeken nieuw bij de Slegte kan kopen voor 5,95 ofo :( Dan had ik mijn 25 eurie liever uitgegeven aan Dressuur onder Vuur, maar ik was zo bang dat ze bij de Slegte straks uitverkocht zouden zijn en dan had ik hem alsnog niet (en het is echt een heel goed boek!) Ach ik moet me er gewoon overheen zetten :D
Laatst bijgewerkt door DinkeyGirl op 19-04-09 22:08, in het totaal 2 keer bewerkt

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 22:04

Banditto schreef:
Frankie: ik was met Marit van Sam, leuke fotos heb je gemaakt, had je gezien dat het paard van Robert (van Aline) door de omheining uitbrak hahha! Hij was wel erg druk

Wel jammer inderdaad, want thuis kan hij echt fantastisch lopen aan de lange teugel :j

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 22:05

joyce: oja dus toch, ik twijfelde al. zoveel namen gehoord.
ja ik zag die gaan. heb ook een foto van net nadat het gebeurde: ervoor zie je in de kantine veel ruggen naar het raam, erna staan ze ineens allemaal te kijken hihi

overigens komt er van de week nog een topicje van prince en des met de kinderen hier thuis onder de voorjaarszon. vanmorgen gemaakt.
Laatst bijgewerkt door frankiej op 19-04-09 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 22:05

frankiej schreef:
ken ik (nog) niet:

Afbeelding

Wel in de planning om te meeten ;)....

en ja die juan... don juan... met zn hakjes en zweetplekken :~ Wat zal ik heerlijk dromen vanacht!

De mensen bij wie ik in de lijst voorkom heb ik gemeet ;) Vond het erg gezellig en leuk om iedereen een keer te zien en ook te spreken! Moeten vaker meetings doen!

En heb echt een super weekend met ilona gehad! Bedankt wijffie!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 22:08

DinkeyGirl schreef:
Sanne omdat hij er 25 euro voor had gevraagd, en achteraf blijkt dus dat je die boeken nieuw bij de slechte kan kopen voor 5,95 ofo :( Dan had ik mijn 25 eurie liever uitgegeven aan Dressuur onder Vuur, maar ik was zo bang dat ze bij de slechte straks uitverkocht zouden zijn en dan had ik hem alsnog niet (en het is echt een heel goed boek!) Ach ik moet me er gewoon overheen zetten :D

Oh, daar zou ik ook zo van balen!! Ja, je kan nu niet meer anders doen dan je er over heen zetten, maar het is toch banketstaaf..

Mies: Waarom heb je hem dan niet mee uitgevraagd ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 22:09

ik ken jullie niet maar ik ben vandaag ook geweest, mijn stalgenoot heeft veel foto's gemaakt. Als ze mij die heeft gemaild zal ik ze ook hier plaatsen

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 22:10

:wave: ben dr ook weer!

ik heb niet zoveel mensen ontmoet,maar wel leuke :D
(ben niet zo'n held)

Wat een gave paarden heb ik toch gezien :9 echt súper 8-)
Heidi nog even gesproken op de parkeerplaats,erg leuk je te ontmoeten en even gekletst te hebben over Baron,zelfs ík was trots op hem in de ring bij de paradepaarden,wát een kanjer en wát een karakter!
ik vond de kleding van Nathalie van Querido érg mooi en stijlvol,schitterende kleuren! En Sanne,wat knap dat je moeder zo'n jurk kan maken,je zag er super uit!
Cyrina........ik ben verliefd,jouw Bobby heeft precies dezelfde uitstraling als Moreno,die ogen :+: ,en wat deed ie alles braaaaaaf!!!!En gefeliciteerd met jullie 1e plaats *\o/*
heerlijke dag,maar ik ben nu bek-af!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 22:17

Wat een leuke verhalen allemaal.
Jammer dat ik niet kon komen.

Veel foto's plaatsen allemaal hoor :D

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 22:20

Zoo, ook weer thuis. Erg leuke dag, ook veel mensen ontmoet :) Gezellige dag, mooie paarden.
Fotos komen ander keertje, ben nu ff aant wegdromen van dat mooie spaanse/portugese schoon met uitzicht op mijn kanjers (vanaf me kamer)