Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heeeeeeeeel erg bedankt want je hebt mij echt over een gigantische drempel heen geholpen en niet alleen met de foto's.... 
Citaat:Lees net dat het Spaanse dressuurteam voor de OS uit slechts 1 PRE bestaat. Ik vind dat toch wel heel jammer. Aan de ene kant begrijp ik het wel, maar toch ......
Kleine Antonio!!
Misschien zijn ze wel failliet want hun website doet het ook niet meer.
en wat loopt hij lekker ontspannen!jus schreef:Citaat:Lees net dat het Spaanse dressuurteam voor de OS uit slechts 1 PRE bestaat. Ik vind dat toch wel heel jammer. Aan de ene kant begrijp ik het wel, maar toch ......
Ja inderdaad jammer , maar het is wel een super PRE Fuego XII van Cardenas hier is de website van de fokker even zoeken bij sementales en denk dat er wel een videootje bijstaat.
http://www.caballoscardenas.com/
Ook Jordi Dominguez zit in het team met een zoon van Ferro en hij traint in NL dus dat is ook wel leuk.
heb gisteren met janske pirouette geoefend van eht vrijheidsdressuur en ze pakte het redelijk goed op binnen een half uurtje had ze het door en nu kan ze het ook als je er op zit en het commando geeft ze draait dan ook een rondje echt zoo gaaf
de spaanse pas daar zijn we mee begonnen en het gaat redelijk er is een beginnetje gemaakt. wist eigenlijk niet dat het zo leuk was of grondwerk te doen met je paardje.
Doe hem maar een knuffel van mij!
. Wat ontzettend vervelend zeg... Is er al wel een DA bij geweest? Mijn shetje was toen ook heeeel lang kreupel geweest, wel een da bij, maar die wist het ook niet. Na ong een jaar ofzo is het toch nog goed gekomen
. Weet nog steeds niet wat het was...
Mooie foto trouwens! madelief88 schreef:En het belangrijkste voornemen: errug veel foto's van onze knappe, kwijlbare barokke paarden te plaatsen!

en ik ehb vanavond les ofja hoop ik