Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
heikedenise schreef:saida heike had sins 2 weken last van de buiging/stelling op links, ik dacht samen met mijn instructrise dat die misschien wat spierpijn had of dat het wat vast zat en we wilden het eerst proberen om rijtechnisch op te lossen voordat ik er iemand bij zou halen (masseur,fysio) maar afgelopen woensdag de 14de kwam ik op stal aan en zag in eens een bult aan de linkerkant en als je eraan kwam deed het zeer, dus gewoon lekker alleen maar lang en laag gestapt want ik wist dat mijn instructrise hem donderdag in de les had en dat ik vrijdag les zou hebben, donderdag was die wel sterk en stram maar verder wel fijn, en vrijdag klom ik er op en na 10 minuten instappen begon meneer al hevig te pompen en ook ineens door zijn benen te zakken, hierop hebben we geen moment getwijfeld en gelijk de kliniek gebelt.
heike is daar onderzocht maar ze kunnen niks raars vinden, wel zien ze op de echo een donker randje om de bult wat kan duiden op oud bloed, nu is het dus voor 99% zeker dat het een bloeduitstorting is, ook zagen ze op de echo dat zijn halswervels wat gekneusd waren wat in verbinding staat met die bloeduitstorting, en de bult zit tegen zijn slokdarm/luchtpijp aan waardoor hij dus zo snel buiten adem was.
nu heb ik zalf meegekregen en 2 weken rust zodat de bult en de kneuzing kunnen genezen.
wordt de bult nu groter (wat echt niet mag) dan wordt er een biopsie genomen van de bult om te kijken of er kanker cellen in zitten.
nu komt de arts zoiezo 12 januari naar stal om hem daar ook te controleren, ook is er bloed afgenomen en zijn witte/rode bloedcellen waren goed de rest is opgestuurd naar het lab.
en nu dus een kaal mannetje op stal staan
een heel verhaal maar hopelijk wel duidelijk