Bedankt, jij hebt het tenminste al gehad
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

evdpanne schreef:Hier ligt nu ook sneeuw, en een lekker windje erbij. Dus stuift ook lekker!! Ik ga maar vroeg naar stal want de groep die gister na ons op het land wilde begon al van ja dan zetten wij ze er morgen wel om 8 uur op. Kunnen ze doen, maar dan mogen ze er ook 11 uur weer af. Want als wij drie uur mogen, gaan hun er ook maar drie uur op!! Dat krijg je als je zo loopt te zeiken en niks in gewoon overleg kan!!
. Vanaf ongeveer half 8 tot een uurtje of 11.... In Rijnsburg waren toen nog gedeeltes donker. Mijn tante in Rijnsburg had wel stroom dus zijn we daar maar heen gegaan (het werd wel erg koud en saai.....).
.
. Zo werkt het nu
. De problemen duiken inderdaad weer op als het land wordt afgesloten want de paarden van die groep meiden staan dan ineens de hele dag in het paddock... Daar begon het gedonder dus om, wij konden onze paarden nergens neerzetten omdat hun de hele dag in het paddock staan... Dus ging het land open (dankzij ons) en nu verpesten hun het weer omdat nu het paddock niet goed genoeg is en ze ze op het land moeten hebben...
hopen dat t weer snel voorjaar is.. ben je van dat gedoe af. 
Kwam ik pas achter toen ik het terrein opliep. Dus wel een uur gestapt, maar niet meer gereden.
. Ik hoop echt dat de homeophaat iets kan vinden en iets weet om het op te lossen
.
.
. Daardoor word ze naar ons toe ook heel moeilijk, op stal kunnen we er niks mee, alleen op de poetsplaats kunnen we haar poetsen enz... maar dan nog erg voorzichtig want ze is nu echt bang dat wij haar ook aanvallen
. Ook mogen we haar deken niet meer om en af doen
.
ze loopt wel goed maar zodra je aan haar rug komt gooit ze de oren in de nek en hapt ze of ze loopt weg.