Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en er is besloten dat hij toch terug komt. Aan de ene kant juich ik natuurlijk, aan de andere kant heeft het een wrange smaak. Het liefst zou ik hem kopen, maar helaas, hij verkoopt hem echt niet.
borderjay schreef:Even een ego post hoor...
We hadden vanavond schriktraining van balingehof (werd gehouden bij de nieuwe heuvel in Lunteren)
En wát was moreno toch gaaf...echt zó vreselijk stoer was hij,vuurwerk,rook,alles trotseerde hij...
als jullie me morgen zoeken...dan hang ik boven jullie,op een rose wolk!

(Stilzitten is niet mijn sterkste kant
).
en verder geef ik lesjes en drink ik vooral heel veel koffie
Helaas heeft mijn bulletje een bloedoortje (2e keer) en moet hij binnenkort worden geopereerd
heb crosstraining met Sun en Anita gaat gezellig mee. Daarnaast doen 2 lesklantjes van mij mee met een onderling wedstrijdje en ga ik even kijken, daarna nog lesgeven, 3 paarden rijden en vervolgens de 60ste verjaardag van mijn moeder vieren :s
ik heb het oor van mijn hond wel 5x laten prikken, uiteindelijk is het gekrompen maar aangezien ze toch geen shows liep vond ik dat minder erg dan een operatie zeker gezien het een Bull betreft, das toch een pittig risico hoor..
. Gezellig hoor.
. En hij kent dit ook nog maar een weekje en was mijn eerste keer.

.