Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
soeske schreef:Thnx loveseben! Waren normaal iets van 50 euri, heb hem in de uitverkoop voor 15 gehad hihi
loveseben schreef:ik ga trouwens zo naar een andere stal kijken
bij ons op stal is de bak iedere herfst/winter weer om te huilen
ik heb wel ergere meegemaakt maar toen was eben nog jong en kon ik nog niet rijden op hem
nu met de kijk op a.s. wedstrijden zou het wel fijn zijn als je normaal kan oefenen het hele jaar door
de bak is op het moment aardig nat en sommige gedeelten best zwaar
eben banjert er wel door heen, maar hij loopt dan toch niet zoals hij hoort te lopen
nou heb ik ook al een aantal keer gehoord dat het ook niet echt bevordelijk is voor de paardenbeentjes
en ik ben toch wel zuinig op zijn (iele) beentjes
plus het feit dat ik het zat ben om na het rijden zo lang bezig te zijn om mijzelf en eben moddervrij te krijgen
nou is het probleem dat ik eigenlijk helemaal niet weg wil waar ik nu sta
ik heb het prima naar mijn zin, het is puur de bak
het zijn leuke mensen en wat ze allemaal voor me gedaan hebben tijdens mijn ''uitschakeling'' vind ik ook super
ik heb een mooie box en een onwijze kast (klinkt gek, maar vind ik ook belangrijk aangezien ik ontzettend veel troep heb)
ik denk ook niet dat er op korte termijn wat aan de bak gedaan gaat worden
kayleigh (op bokt kaill87) en ik zijn zowat de enige op stal die een beetje fanatiek zijn met rijden
de rest heeft jonge paarden of heeft zijn paard voor de heb (echt waar hoor)
aangezien kayleigh op die stal op het moment daar stage loopt en volgende week zondag daar heen gaat verhuizen, ben ik toch ook nieuwsgierig geworden
en eben heeft gauw last van mok, dus die natte rotzooi lijkt me ook niet bevordelijk
de bak op die andere stal schijnt nog steeds droog te zijn, terwijl die van ons een modderpoel is
ik ben vorig jaar ook al ergens anders wezen kijken, maar die stal had zoveel regels qua buiten gooien enzo, dat ik dat niet zag zitten
*zucht* weet echt niet wat ik moet doen
ga zo eerst maar even kijken wat die andere stal is
die andere stal is trouwens www.neville-stables.nl
xenalee schreef:loveseben schreef:ik ga trouwens zo naar een andere stal kijken
bij ons op stal is de bak iedere herfst/winter weer om te huilen
ik heb wel ergere meegemaakt maar toen was eben nog jong en kon ik nog niet rijden op hem
nu met de kijk op a.s. wedstrijden zou het wel fijn zijn als je normaal kan oefenen het hele jaar door
de bak is op het moment aardig nat en sommige gedeelten best zwaar
eben banjert er wel door heen, maar hij loopt dan toch niet zoals hij hoort te lopen
nou heb ik ook al een aantal keer gehoord dat het ook niet echt bevordelijk is voor de paardenbeentjes
en ik ben toch wel zuinig op zijn (iele) beentjes
plus het feit dat ik het zat ben om na het rijden zo lang bezig te zijn om mijzelf en eben moddervrij te krijgen
nou is het probleem dat ik eigenlijk helemaal niet weg wil waar ik nu sta
ik heb het prima naar mijn zin, het is puur de bak
het zijn leuke mensen en wat ze allemaal voor me gedaan hebben tijdens mijn ''uitschakeling'' vind ik ook super
ik heb een mooie box en een onwijze kast (klinkt gek, maar vind ik ook belangrijk aangezien ik ontzettend veel troep heb)
ik denk ook niet dat er op korte termijn wat aan de bak gedaan gaat worden
kayleigh (op bokt kaill87) en ik zijn zowat de enige op stal die een beetje fanatiek zijn met rijden
de rest heeft jonge paarden of heeft zijn paard voor de heb (echt waar hoor)
aangezien kayleigh op die stal op het moment daar stage loopt en volgende week zondag daar heen gaat verhuizen, ben ik toch ook nieuwsgierig geworden
en eben heeft gauw last van mok, dus die natte rotzooi lijkt me ook niet bevordelijk
de bak op die andere stal schijnt nog steeds droog te zijn, terwijl die van ons een modderpoel is
ik ben vorig jaar ook al ergens anders wezen kijken, maar die stal had zoveel regels qua buiten gooien enzo, dat ik dat niet zag zitten
*zucht* weet echt niet wat ik moet doen
ga zo eerst maar even kijken wat die andere stal is
die andere stal is trouwens www.neville-stables.nl
eerst groeps overleg![]()
en ja we hadden t er gister nog over ik moet nog wachten met xeen
dat wordt steeds moeilijker zekers na gister
Skattie schreef:Ik rij B met hem heb nu 5 winstpunten, ben er een tijdje tussen uit geweest omdat Chan problemen had met zijn achtehand ( er zat een blokkade), hij is toen naar Harry Hoevers geweest en gekraakt. Nu loopt hij weer als een trein. Het heeft waarschijnlijk te maken met dat ik te jong met hem ben begonnen aangezien hij jonger was dan wij dachten. Toen we hem kochten zeiden ze dat hij 3 was, maar dit is een grote fout geweest. Dus we hebben een tijd heel rustig aan gedaan en zijn het nu weer aan het opbouwen.
ranna schreef:Idd erg gewaagd zo'n rose bedoening - haha.
@Nickyu: ehm... tip voor een kado voor Sint - een kalender!
Hij is ruim een week te vroeg joh!!!!!!!
Maar toch heel veel plezier. Heeft je zoon/dochter wel geslapen vannacht?