Ik lees wel mee maar ik kan jullie niet heel goed bijhouden
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ben er ook heel blij mee, nog even wachten op de laatste foto’s (en nog die van Rambo!)

, daar heeft hij een halfuur mee in zijn mond gelopen. Dat dier spoort echt niet  

echt waauuuww ... nu ben ik wel extra jaloers op jullie hoeveelheid sneeuw :p
 Goed dat jullie alvast zo'n fijne les hebben gehad.
 hij was er ook supertrots op wss? 
 En stiekem was ik wel wat trots op mezelf dat ik zelf zo goed had gezien waar het probleem precies zat.

Ik zie dat dan ook gelijk voor me, lekker aan het wandelen in het bos en zie je ineens een paard met een tak in zijn mond voorbij komen 

Zit mij de hele tijd aan te kijken en te hinniken. Ga hem zo maar even poetsen, heeft dat arme ding wat extra aandacht gekregen 

herkenbaar, Nero snapt vrije dagen ook nooit zo vooral als ik dan evengoed op stal ben. Hij kijkt me vaak echt zo aan van “vergeet je niet iets??” Echt grappig  

heel fijn gereden! Dank jullie 

ga je nog wat laten afdrukken?

)dat ik er een goed paard voor had.
                                                         Elisa2 schreef:Ah Flubberboot, is het nu opgelost?
Ruzie klinkt minder leuk Tarzan, fijn dat jullie goed hebben kunnen afsluiten in ieder geval.
Oh heerlijk het strand Autumn, ook lekker gegallopeerd? Knap dat hij niet reageert op die honden. Haha..een Arabier..wat antwoorde je?
Wij hebben gisteren weer een wandelingetje gemaakt, beetje verkeersmak maken. Blatende schapen, rennende paarden, en koeien zijn het engst. Ze kroop zo wat in me soms haha.

) 

erg van genoten!
 en natuurlijk ook helemaal als een endurance lopende arabier 
 duidelijk mensen met kennis van zaken ...
 dat blijven ook de enige dingen die nu wat spanning kunnen veroorzaken op buitenrit, gelukkig laat ze het ook vrij makkelijk wel weer los.