Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
)

doordat ze zo over haar benen plast stikt (zeker rechts) van de natte mok en ik krijg er niet tegenaan gewassen en gesmeerd helaas. en tussen de hengstigheid trekt het wel wat weg , maar krijgt niet genoeg kans in 21 dagen.
is het geen optie om haar koorholtes uit te scheren?
en dat was het idd. toen gisteren even geprobeerd te logeren maar toen ik begon met draven was ze kreupel aan het mok been
daarna geprobeerd met bezaaiden te wassen dat lukte allen met een praam
dus vandaag de da dr bij gehaald. dr been was ook dik dus we hebben antibiotica 2 maal daags 2 dagen gekregen, ontstekingsremmers 1 maal daags 4 dagen lang, iets dat begint met hydro en hormonen bevat waarvan ik telkens de naam vergeet
om het uit te laten drogen en madam heeft vandaag een prik met antibiotica en 1 met ontstekingsremmers gekregen
vanavond even hydro... dr op smeren en hopen dat dr been snel dunner wordt en we weer aan de bak kunnen
en ik had nog wel zo veel zin om te rijden vandaag nadat ik zelf een week ziek ben geweest
maar haar sokken mogen blijven!
dat lijkt me echt naar! ja en een beetje aan de zijkant zeg maar

dus ben blij dat ze inziet dat ze niet meer alles kan en het inziet
cherell0 schreef:ze zien er goed uit MP.
hoe gaat het nu met je moeder ?
ik heb mijn bestelling doorgemaild ... nu elke 5 min kijken of er een antwoord is![]()
al heeft buitenzinnig cursus tot donderdag dus kan even duren![]()
dus kijken we gewoon elke 5 min op de mail