Ir111 schreef:Doe hem maar de groeten van me (Ir111 = Irene).
Wat grappig dat je Ivan kent. Zal hem donderdag de groeten doen van je
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Maar hij ging braaf aan het werk aan de longe, dan stopt het gillen ook. Heb m toen zijn vriendin les had even in een stal gezet, daar wordt hij dan gelijk relaxed. Laden ging super, even sputteren maar met een zwiepje van het touw stapt hij braaf door. Trots op hem!

Nadia haar hoeven zijn gelukkig niet verslechterd ondanks het hele natte weer. So far so good.....
Leuke foto's weer!
.
Ik durf eigenlijk niet zo goed te springen maar ik belandde per ongeluk in de springles vanavond op stal. En ik heb meegedaan! 
Ik heb eerst balkjes gelopen en daarna een steiltje van 40cm met een drafbalkje en daarna dat zelfde steiltje zonder balkje en dan er achteraan nog eentje (op een schuine lijn) van 30 hele cms. Ik ben echt zo trots op ons. Het was echt geweldig!
EmEm schreef:Kiara kende longeren in het begin ook helemaal niet. Maar begint nu echt lekker te lopen aan de longe. Ik werk ook altijd zonder hulpmiddelen. In het begin werkte ik met het gewone hoofdstel in, maar nu met het bitloze hoofdstel (of soms met halster en dat gaat bij mij beter). Ze zakt mooi voor en blijft dan lekker in balans doorlopen zonder naar buiten te kijken of naar binnen te vallen. Ik kan dan ook mooi galoptraining doen en dat begint nu echt te werken.

Het lijkt net of hij staat te dommelen

.

Maar we doen het toch maar mooi, ik ben er trots op. 
Heb al heeeeeeeeeeeeeel lang niet meer gesprongen.

Wat doe je met de kaptoom Nadia? Werken ad hand of rijd je er ook mee?
Klinkt als een bosrit.
Of rij je normaal nog langer?
Gelukkig heb ik een vriendin die zadelmaker is dus zij heeft het full hoofdstel mooi aangepast voor me.