Sorry voor het omhooghalen van het topic, zijn er hier mensen met grote vriendelijke reuze paarden die mee willen op een Fotomeeting? Ik ben op zoek naar modellen, en dan de hele grote reuze paarden onder ons, en ook tinkers en friezen en dat soort paarden!
Ja dat vond ik ook al! Ik moet die van mij nog groter gaan maken, heb je die van jou al gelijk in de goede maat kunnen kopen?
8nnemiek
Geplaatst: 09-09-13 18:58
Soms vergeet je gewoon hoe groot ze zijn.. totdat je ze weer naast de hond ziet staan
Helaas wordt Bart de Belg binnenkort te koop gezet
Laatst bijgewerkt door 8nnemiek op 09-09-13 19:07, in het totaal 1 keer bewerkt
cherell0
Geplaatst: 09-09-13 19:02
Elise_0o schreef:
Ja dat vond ik ook al! Ik moet die van mij nog groter gaan maken, heb je die van jou al gelijk in de goede maat kunnen kopen?
helaas heb er geen , ben meer fan van gewoon de voorlok lang genoeg laten worden (en als het echt erg is dan misschien)
waarom moet i verkocht worden ? (en is het het paard of de hond )
dodootje
Geplaatst: 09-09-13 19:09
Elise_0o schreef:
Die van Tinus past gewoon. Die van Hanne heb ik het klittenband van groter gemaakt.
8nnemiek
Geplaatst: 09-09-13 19:10
cherell0 schreef:
waarom moet i verkocht worden ?
Het is het paard van mijn vader, maar mijn vader heeft zo veel last van zijn rug en gewrichten dat hij de verzorging niet meer aan kan, en hij komt er ook niet meer op (Bart is maar liefst 1.80 groot)..
Nee, ik zelf ook niet helaas.. financieel niet, en ook qua tijd niet, want ik had hem heel graag zelf overgenomen! Het liefste dier wat je kan vinden, ik kan er elke beginner op zetten en ze gaan zo mee het bos in. Dus ik hoop er een goede baas voor te kunnen vinden binnenkort
Ik heb geen trekpaard, maar ik vind het Oh zo mooie dieren. Ik ga vaak naar keuringen om ze te zien, maar ook als ik op een rustige landweg een trekpaard in het weiland zie staan, stop ik graag even om deze dieren te bewonderen
Marian_lara
Geplaatst: 13-09-13 20:19
vandaag stond ik samen met de eigennaar van lara naar haar te kijken toen ze in het zonnetje lag in de wei. nu doet ze dit wel vaker maar het blijft een prachtig gezicht. en we vroegen ons af " konden we haar gedachten maar eens lezen" ,dat zouden we wel eens willen weten. we moesten zachtjes praten om zo nog wat langer van lara te genieten , want als de eigennaar de klompen weer aan doen en de deur dicht doet . dan weet /hoort lara dat precies en komt ze weer naar voren bij het hek , horen/zien die van jullie ook alles?.
die van mij staat op zodra ze mn scooter de straat in hoort komen ... helaas heb ik haar dus maar 1x zien liggen . de stal eigenaar zegt dat ze dagelijks licht .
De mijne komt iedere dag in volle galpp de helling af om ongeveer een halve cm voor de schrikdraad te stoppen. Krijgt een hartverlamming als je het ziet maar is wel leuk om te zien hoe blij hij is als ik kom.