Wat leuke veulentjes . Voor de rest heb ik weer prachtige paarden zien voorbijkomen
Nolana
Geplaatst: 05-05-12 22:35
Hoi Barokke paardenfans,
Ik zag dit fototopic en man o man wat komen er een mooie paarden voorbij! Het veulentje Aquilo...wat een knapperd!
Bij deze wil ik mijn knappe spanjaard ook aan jullie voorstellen. Nog steeds ben ik zo ontzettend gelukkig met hem en ik hoop ook echt dat ik nog heeeeeel lang van hem mag genieten. Hij is mijn vriend voor het leven en daar kan echt geen vent of vriendschap tegen op. Misschien dat sommige onder jullie hem wel kennen, hij was (is) een bekende op bokt. Een hoop drama heeft zich ook afgespeelt wat betreft vorige eigenaren (lees..op Trea na!!!) en trauma's die hij heeft moeten doorstaan. Ook heb ik ongeveer 1 jaar geleden contact gehad met zijn fokker. Hij blijkt veel jonger te zijn (nu 9 ipv 13 wat in zijn paspoort staat) dan dat hij was en hij heet eigenlijk Illustre. ook heb ik zijn spaanse documenten opgestuurd gekregen.
Mag ik aan jullie voorstellen.......TROY
TAVA
Geplaatst: 06-05-12 10:50
Knipoog
lizet_lara
Geplaatst: 06-05-12 11:01
mijn verzorg trekpaard
Sjolvir
Geplaatst: 06-05-12 11:13
TAVA, die onderste! hilarisch, is net of ie maf knipoogt.
Nolana, plaatje! Nou ja, beter jonger geschat dan ouder. Kleine tip voor je een mod over je heen krijgt, je mag 2 foto's per 24 uur plaatsen.
Lizet_Lara, wat heb jij een mooi trekpaard als verzorgpaard. Die voeten! ze zijn huge! Vrees alleen wel dat die niet bij de barokke en klassieke rassen in het fototopic hoort , maar bij de koudbloeden (is ook een stuk van op bokt).
En Aquilo, ahhhh, knap dinkie.
Hinc die heel knap staat te wezen met heel wijs hoofd in de lucht en alle anderen.
Adorno is echt wel om te kwijlen!! Prachtig shabrakje ook!!
sMieke
Geplaatst: 07-05-12 17:31
ik zie hier zoooveel knapperds maar ik mag weer meedoen! De fotoshoot was afgelopen zaterdag en hij gedroeg zich super! ik heb alvast een paar foto's gehad.
sallies voortgang:
Wij saampjes:
tja het blijft een spare ribje, hij groeit enorm hard.
Wat een verschil, op de eerste foto lijkt ie wel een ezel!
sMieke
Geplaatst: 07-05-12 17:58
Joolien schreef:
Wat een verschil, op de eerste foto lijkt ie wel een ezel!
ja destijds noemde we hem donky 4 juni word hij 2 (halfbroertje adana en braulio) we hebben een lange weg gehad maar het is het waard
laulau85
Geplaatst: 07-05-12 18:20
Alvast de eerst twee foto's van Hincapie bij Paarden van de Zon! Was onze eerste keer op zo een groot evenement en we vonden het beide heel spannend. Maar ben super trots op hoe hij zich gedragen heeft!
Ik ben (weer ) terug van weggeweest. Heb het helaas héél erg druk de laatste tijd, dus ik kan bokt niet meer zo goed bijhouden. Beli groeit zo ongelovelijk hard Met Vem mag ik sinds vrijdag weer aan het werk & we zijn allebei weer aan het genieten Volgende keer weer Baby foto's, nu mag Vem weer even in het zonnetje staan
knappe foto's en paarden weer allemaal hier Adana nog eens het veulen zijn is er echt af
Aline
Geplaatst: 08-05-12 14:06
Wat een boel mooie paarden weer op de foto!! Ik zag een knappe Igneo een paar posts terug En Laura, jouw mooie vent heb ik ook even in het voorbijgaan gezien zondag! Jullie liepen terug naar de trailer, langs de jonge paarden aan wie hij wilde melden dat ze even naar hem moesten kijken
Vanochtend is bij ons weer een mooi wondertje geboren welke ik wel wil showen! Een PRE zoon van Ulises en Deseada! Op de foto nog maar half opgedroogd