Suelza schreef:Hmmm die wedstrijdfoto ziet er zo op het oog toch helemaal niet slecht uit?
nee, we hadden ook 2 winstpunten, maar dit is ook de hengst, die gaat erg goed, die eerste merrie die ging helemaal niet goed

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nouvel schreef:pb gestuurd!![]()
heb jullie wedstrijdplannen met 'm, of gewoon lekker rijden voor de leuk?
hij ziet er echt stoer uit zo voor de wagen!
Suelza schreef:Nu zo lesgeven, paardjes doen en dan vanavond weer richting 't Balingehof en daar de paardjes pesten... En morgen weer heel niet-klassiek... Indoorcross bij Beukers met onze knappe vent
Suelza schreef:Nouvel schreef:wow, bonte voor de wagen, hij is superstoer!!![]()
/quote]
Ja knap is hij he? Hij is zo enthousiast! Vind echt alles leuk. We zijn nu rustig op zoek naar een leuke tweedehands marathonwagen
Suelza schreef:Nouvel schreef:heb ik voor je!![]()
En ook nog betaalbaar
evdpanne schreef:Elise: Wat leuk mennen met de bonte. Ik wil Shaggy ook nog beleren voor de kar, dat gaat misschien van de zomer gebeuren
Ellis: Dacht dat ik jou marathonwagen al eens had zien staan op marktplaats. Ben je op zoek naar een ander? (of heb je die al
).
Ik ga maar vandaag me storten op de vacatures en sollicitaties. Hoop dat ik snel ergens uitgenodigd wordt en niet zoals de vorige keer na 6 maanden.... En dan nog op een functie waar ik niet voor geleerd had.
Limonade schreef:Leuk joh, dat mennen.
Wie weet ga ik dat ook eens in de toekomst met Sintra doen. Kom op een stal te staan met 3 of 4 menpaarden en fanatieke men mannetjes