Ja, hij stond een beetje vreemd af en toe met de achterbenen.. Maar niet de plas-houding, maar juist wat meer onder zn lichaam.. Daarom dacht ik, ojee, toch geen koliek ofzo . Maar ik hoop gewoon dat meneer moest plassen . Zou toch wel zo fijn zijn als het daar bij blijft!!
Onee he... Wordt net gebeld door een stal genootje.. Chico ligt weer in zn stal....... Hij stond de 1e keer wel op, en nu bleef die (rustig) liggen. Hij is wel helder, en ligt er rustig bij... Ze gaat nu tempen, en dan belt ze terug..
He verdomme........... Hoop niet dat ie echt wat heeft... k.lote zooi dacht dat we er eindelijk klaar mee waren..
Machonito
Geplaatst: 16-02-09 13:55
Loontje dat is schikken Hoop dat ie gewoon moe is en geen koliek heeft
Ah, je bent weer online . Ik vertrouw het niks... Shirley belde niet, maar Maaike. Ze kwam aan op stal, toen lag die. Met wat hulp ging die wel staan. Maar nadat ze Soraya had gedaan lag die weer, en moest ze hem echt overeind trekken... Verder wel helder, en temp goed.. Ik ben toch wel ongerust. Na heel dat akkefietje Utrecht ben ik echt zó bang dat ie straks weer wat heeft...
Hierboven. Ohh dat is schrikken hopenlijk valt het alemaal wat mee. Ik ben op zoek naar n nieuw paardje..(niet het aller ergste wat er is) ik zit te denken of ik eens wat anders moet proberen dan een fries.. Kweenie xD Wel een barokke natuurlijk ^^
Machonito
Geplaatst: 16-02-09 14:43
@ Loontje Jesse bid alvast voor je dat Chico niks heeft
Bedankt voor de leuke reactie's op de foto's! Zadel zit idd heerlijk. Verder ben ik vandaag jarig. Iedereen komt vanavond. Van mijn ouders een leuke bijdrage voor het zadel gekregen. Ook een messenblok en pizza- snijder meer als grapje omdat ik uit huis ga van de zomer.
Iloon: Hopen dat er niks ergs is! Denk met je mee..
Verder heb ik vandaag weer een stel dingetjes aan geschaft (via Bokt.nl) voor Picasso, dat heb ik namelijk al zo lang niet meer gedaan. Ik heb al bijna een halfjaar geen spullen meer aangeschaft voor 'm, dus ik ben maar weer eens losgegaan deze week, haha. Ik heb een Eurostar pad, een witte wedstrijd pad en een pessoatuig voor 'm gekocht.
Penny: ik heb ook dingen besteld bij calevo..Hopen dat het snel aankomt.
Picassox
Geplaatst: 16-02-09 15:05
Robijntjah schreef:
Amanda, gefeliciteerd!
Welke eurostar pad heb je geshopt???
Eh, zo'n stripe? Een donkerbruine met camel, en zo'n groen randje weet je wel? Het is een setje trouwens, met bandages (niet dat ik bandages gebruik, maar ach).
Oh dees:
Picassox
Geplaatst: 16-02-09 15:06
amanda89 schreef:
Penny: ik heb ook dingen besteld bij calevo..Hopen dat het snel aankomt.
Ik ben wel echt van de setjes, dus vind dat altijd wel tof! En zeker van ES!
Picassox
Geplaatst: 16-02-09 15:08
Nou, ben niet zo'n setjesfreak. Paard mag 'r knap bijlopen, heb een stel Ankypads en een stel goede dekjes, maar hij heeft altijd zelfde peeskappen en springschoenen om. Geen fratsen.
Haha, ik ging van m'n setjesverslaving af door geldgebrek vorig jaar een keer. Sindsdien hoeft m'n paard niet meer in Anky Piskleur met tienduizend bandages te lopen. Vind het eigenlijk ook behoorlijke onzin. Zo heel af en toe vind ik bandages wel leuk, en fleece is lekker voor op de trailer, maar voor de rest gewoon zwarte of bruine peeskappen en kogelbeschermers, en Eskadron springschoenen. En ik heb tegenwoordig een zeer beperkte keuze dekjes (4 ofzo) omdat ik niks meer mooi vind. Dus al dat overige gaat de deur uit.
Voor Picasso koop ik bijna automatisch bruin. Staat 'm erg mooi! En donkerblauw staat soms ook wel errug sjiek de friemel (met gouden biesjes). Ik ben van plan deze te kopen:
(Onderste, donkerblauwe dat dressuurdekje)
En ik wil bij de ruitersportzaak graag deze halen in dressuurformaat, mét de bijbehorende 3 in 1 beschermers en springschoenen. Dan is Picasso weer om op te vreten. Haha.
Mooi toch?
Picassox
Geplaatst: 16-02-09 15:14
amanda89 schreef:
Van de nieuwe Eskadron collectie een dekje, bandages, zweetdeken en halster. Allemaal in chocochip