De rijfoto's zien er ook al een stuk ontspannender uit, denk er wel om dat je recht op blijft zitten

Malin: Was het gezellig met Evelien?
Ilona: Ik word inmiddels gek van de spanning, in mijn hoofd heb ik steeds dat de kleine 13 augustus wordt geboren en dat het een bruine merrie zal zijn... Het is nog even afwachten of ik gelijk heb. Maar voor mijn gevoel kruipen de weken echt voor bij! Ik wil gewoon zo graag dat het zover is! Ik heb ook al allemaal namen verzonnen enzo, dus ik ben er helemaal klaar voor!
Gefeliciteerd!!

Frank: Leuke foto's. Ben je alleen zondag heen geweest?
Saida: Je bent lekker met Rintske aan het oefenen zo te lezen! Ik ben benieuwd hoe ze het onder het zadel gaat doen!
Aline: Jammer dat de keuring niet verliep zoals je gehoopt had, volgende keer toch maar zelf gaan lopen met haar. Gaan jullie haar nog een keertje voorbrengen? En heeft ze wel goed gescoord op exterieur?
Lisenka: Je hebt dus een succesje geboekt op de keuring

Vandaag weer op Tibi gereden en hij liep wel redelijk, het duurt altijd zolang voordat hij ontspannen is in zijn mond, de eerste 20/30 minuten loopt hij altijd onwijs te trekken. Veel overgangen rijden helpt niet, hij wordt dan alleen wat vlugger voor het been. Vaak doet een galopje hem wel goed, maar ik wil graag dat het ook anders kan, want ik wil hem graag ook over zijn rug laten lopen als ik warm stap en draaf. Heeft iemand tips?
Verder baal ik er steeds meer van dat er voorgaande jaren met lessen niet wat meer op mijn tenen/benen is gelet.., want ik zag laatst foto's van mij en Goldy in 2002 en daar liggen mijn benen zo mooi.. Het moet dus wel kunnen. Helaas past het zadel van Lisa niet heel goed voor mij dus ik het erg lastig om mijn knieen goed aan te leggen. Heeft iemand hiervoor ook nog tips?