Geweldig inderdaad, die staart er zo bovenuit!
Welkom Charaz en ? Hoe heet die knappe jongen?
Grappig, voor mij heeft het ook ong. 20 jaar geduurd voor ik mijn PRE-wens definitief in vervulling kon laten gaan.
Dan tel ik wel pas vanaf dat ik voor het eerst actief op zoek ging naar een paard. Mijn dromerij als kind en eerste eigen paard niet meegeteld. Want aan dat eerste paard ging geen actieve zoektocht vooraf, dat was mijn vroegere bijrijdpaard dat ik kon kopen.
Daarna tweemaal een PRE gehad.
Bij de eerste, 25 jaar geleden, bleek ik te zijn opgelicht (valse papieren, onbetrouwbaar en veel ouder dan gezegd). Die is na een brief van mijn advocaat teruggegaan naar verkoper.
De tweede, 9 jaar geleden, bleek zo ontzettend geen match, dat ik na een half jaar heb besloten hem weer te verkopen. Dier was superlief, superbraaf, maar er was totaal geen klik. Ik kon naast hem staan en denken ‘wat doe jij hier?’ Was zo rot, zowel voor hem als voor mij. Hij is naar een dame gegaan die tot de dag van vandaag ongelooflijk blij is met hem. En hij met haar. Ik ben er flink bij ingeschoten, maar die dame en haar plek zijn gewoon top, dus het is goed.
Taruga is dus strikt genomen mijn derde PRE, maar gevoelsmatig is ze de eerste