Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zonnebloem92 schreef:Bedankt voor jullie opbeurende woorden.
Als ik erover nadenk, ik ben half oktober wel van zadel gewisseld en volgens mij is toen langzaam aan de ellende begonnen.
In mijn optiek lag het andere zadel ook gewoon beter, en mijn instructrice vond dit zadel ook wat wippen aan de achterkant.
Dus ik ben nu aan het longeren met dubbele lijnen, grondwerken en balkjes lopen tot we meer weten.
Donderdag gaan we naar de kliniek.
Nu niet meer kreupel Lys?
Dat is naar Evelien, wat heb je?
Fijn dat het beter gaat met Tim!
_evelien_ schreef:Heb 2 grote desmoid tumoren in mijn buik,
Mijn darmen worden geblokkeerd door de tumor. Hierdoor loopt mijn maaginhoud niet meer door naar dr darmen vandaar dat ze nu een pegsonde hebben geplaatst hier lopen nu de maagsappen in af.
Ik krijg nu voeding via infuus. Mag alleen helder drinken nog. Eten kan niet meer..
_evelien_ schreef:Heb 2 grote desmoid tumoren in mijn buik,
Mijn darmen worden geblokkeerd door de tumor. Hierdoor loopt mijn maaginhoud niet meer door naar dr darmen vandaar dat ze nu een pegsonde hebben geplaatst hier lopen nu de maagsappen in af.
Ik krijg nu voeding via infuus. Mag alleen helder drinken nog. Eten kan niet meer..
_evelien_ schreef:Gefeliciteerd! Paard aan huis is heerlijk.
ynekes schreef:Hier ook weer even bijgelezen.
Wat een naar bericht Evelien. Ik heb even opgezocht wat het inhoud en ik schrok er van. Is er nog herstel, behandeling of verbetering mogelijk?
Hoop dat jouw paard een steun voorvje is. Heel veel sterkte!
Dennenboom schreef:Ynekes en Lys_PPA:
1. Uldrik x Reinder, bijna 4 jaar en drachtig van Tsjalle uitgerekend 5 april.
2. Tsjalle x Feitse, bijna 4 jaar. Wordt rustig aan doorgereden.
Plan is om beide merries bij de hengst te gaan doen. Tips kwa hengstenkeuze zijn uiteraard welkom!
Voor de Tsjalle merrie heb ik Ulbrân ingedachten. En voor de Uldrik merrie staan Epke, Matthys, Auwert en Beant op de lijst. Nog wat uit te zoeken dus![]()
Wat voor friezen hebben jullie?
Zonnebloem92 schreef:Wat heftig Evelien!
Hier een domper gister in de kliniek.
Emma heeft echt slechte knieën en door het op slot schieten nu veel pijn aan de knieën. Da vermoedt dat haar gedrag dus hieruit voort komt.
Echter zaten er ook wat vernauwingen in de ruggenwervels, net wel/net geen kissing spines dus we gaan niet heel positief het nieuwe jaar in.