Madelief: Helaas wel ja
Met die spuit is het wel al een stuk minder geworden
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Met die spuit is het wel al een stuk minder geworden
.
. Maar ja een vrachtwagen is zo duur en dan moet ik ook nog een C-rijbewijs halen... Als ik nu ooooit geld heb zou ik wel zo'n B-rijbewijswagentje willen hebben!
. Dat vond dat ventje natuurlijk geweldig maar die denkt niet na dat er achter die deur paarden staan die zowat hun box uit springen.... Ging ook naar de eigenaar van stal en die lachte dr om, ik vond het niet echt grappig... Maar ach ben dr ook niet voor niks weg
. Was een van de irritaties... Xantha schreef:Bij ons weet ik eigenlijk niet wat ze doen?
Xantha heeft er niet veel van, ik heb geen van mijn paarden ooit sedering gegeven voor zoiets.
Meestal zijn het de eigenaren die het eng vinden![]()
Als het gaat onweren geef je je paard toch ook geen kalmeringspiletje

.

.
. Wel twee maneges maar eentje weet ik zeker dat ze dat niet doen en die ander, ach daar zou je niet eens een paard van willen huren (maar die schijnen het nog wel eens te doen...).
!
! Had ook niet anders verwacht haha, toch handig in deze tijden.. Wel fijn dat Rints goed gaat. Jij ook weer 100% de oude met je knie enzo? En nog aan t lessen bij Beda?
.
! Mocht ook wel eens, na die ellende met lessen afzeggen etc. Moet zeggen dat ik iedere keer wel geluk heb! Kan nu natuurlijk ook nog lekker kiezen welk tijdstip ik ga
.
. Dat heeft Renee toch maar mooi gedaan
. Ze staan er zo prachtig op, dat iedere foto wel een afdruk op Canvas waard is haha.. Wel heel veel genoten dus ook afgelopen weken van je paardjes denk ik.
. Afgelopen zaterdag ook nog naar t strand geweest met m'n vriendinnetje en dr pony, was weer genieten!
. Maar wat leuk zo'n kleine penny!! Haha, die bang voor muizen is hihi, aahh arm kind
. Wel leuk voor de ukkies, nog extra aandacht erbij. Rijd je nog met Goya? Chico en ik gaan nog steeds op wedstrijd! Ben niet super fanatiek, maar ongeveer een keer in de maand vind ik knap zat! Geloof 2 weken terug nog een wedstrijdje gereden in de B.. Helaas vond hij het juryhok écht héél eng.. Dus de eerste proef ging daar door de mist in, maar de 2e proef toch nog 186 kunnen rijden. Hij loopt echt heel fijn. Volgend jaar maar is L1 proberen.