Mies_Apollo schreef:Sanne: Maar ik heb wel 1 onderdeel van je ensemble bij meHet oogpotlood is ingepakt!
Saida: De site maakt inderdaad een hoop duidelijk.
Ben je nog bij de trailer geweest? Ja dusNou op voor je E en je kan overal heen!
Cloris: leuke foto's! Geen van het teugelwerk zelf? Wat mocht je doen tijdens de les?
amanda: Die bok foto! Geweldig!
anita: Zodra shannon nog rustiger is wil ik ook een paar keer zonder zadel rijden, ideaal voor je houding! Maar ik zal dan ook niet veel voorwaarts draven denk ikvreselijk dat gehobbel! Heb je nog gesteigerd?
Frank: Is des al weer helemaal de oude?
Jan: Merk ik daar enige jarloezie? Heeft Lisenka nog wel tijd voor je
Gefeliciteerd met het 2e veulen!
Nou ben ik jullie helemaal vergeten te vertellen over mijn nieuwe verkering![]()
Op mijn werk komen altijd 2 oude rare mannetjes die erg van mij gecharmeerd zijn... Nou was ik een tafel aan het poetsen en tegelijk met een andere vaste klant aan het praten (die van de rare mannetjes op de hoogte is). Loopt een van die mannetjes langs en vraagt aan die man: Doet ze het niet goed? Je staat zo te kijken. Waarop die man zegt: Nee hoor we staan gewoon te kletsen. Zegt die rare weer: ow ja..ja michelle is toch zo'n mooie verschijning he...Waarbij die andere eruit floept..ja ze is niet voor niks mn vriendinwaarop die rare echt met open mond stond te kijken.... is dat zo? ehmm jaa... ow nou oke ..en toen liep die weg!
Geweldig!
(voor degene die het niet weten (anders klinkt dit verhaal wel erg raar), ik werk in een chauffeurscafe, die 2 mannetjes komen hier wel uit de buurt)
hahahahaaaha lachuu en nu wel foto`s plaatsen he van je nieuwe vlam
ben je er aan gewend dan hihihi