Maar, het paard is dus onderweg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar wel op de hoefslag met de voorbenen!

peet was gezellig weer eens met je mee naar buiten heb er echt weer van genoten zalig hoor in het bos rijden op de
vliegen na dan he . en voor djemo was het ook wel weer een keer goed was weer ff geleden voor hem maar ging weer helemaal
super !!!!!. want dat was al weer een poosje geleden he !!!!
dat was veeeeeeeeeeeeeeeeel gezelliger
DINSDAG
ga ik mijn baby kitten op halen foto`s volgen nog hoor als ik hem hebt (9 juli) haal ik hem op
natuurlijk wel iets wat met paarden of paardtrijden temaken heeft want er bestaat bijna niks anders voor haar dan paarden

hoe oud is ze eigenlijk ? 
Heel spannend zo een nieuwe bak! Maar als ze erlangs ging is het goed! Longeer je heel de tijd rustig en langzaam of schakel je veel?
Kun je nagaan waar hij eigenlijk misschien had geeindigd als die spanning er niet zo was
Gaaf hoor! Kan me voorstellen dat je trots bent!
Misschien gemist omdat ik er op zondag niet bij was..?
ja saida priscilla lijkt ouder maar dat is ze ook in haar doen en laten hoor patricia mijn oudste dochter was op die leeftijdt wel heel anders hoor maar priscilla heeft dat echt van mij ik was op die leeftijdt ook zo ze lijkt ook heel veel op mij
zal ff foto bij doen van patricia ben wel erg trots op mijn 3 meiden hoor

maar ik ben officieel GESLAAGD! voor me Directie secretaresse dilpoma op niveau 4
. Dus ben helemaal blij!!
. Wel vervelend dat al die andere paarden ook achter je kont aanlopen, en ook echt niet meer weg gaan.
Ik dus allerlei dingen verzonnen om ze weg te jagen, maar weinig hielp...
Later me jas maar uitgetrokken, en daarmee staan wapperen om ze op afstand te houden. Gelukkig werkte dat wel

Volgende keer gewoon beter! Al is het wel zonde als je weet dat ze beter kan..
Ben benieuwd hoe die in het eggie is
. Ben ook benieuwd naar de foto's!!
En wat lief een kitten erbij! 
! Ben benieuwd naar het resultaat!
.