[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 16:59

Banditto, volgens mij is er dan een Barokke Paardenmeeting. Dus er gaan een hele hoop mensen. [BM] [besloten] De barokke paardenliefhebbers gaan meeten!

Amanda, wat een gave foto, die bokfoto. Verder ziet het er goed en ontspannen uit.

Malin, fijn dat je wat opknapt. Dus van het weekend weer lekker naar je paardjes toe.

Jan, wat een prachtig veulen. En heerlijk die paarden die zo jong al lekker in handen komen. Scheelt een hoop werk later.

Naat, ik hem ook alleen maar van de filmpjes. Ziet er allemaal heel fijn uit.

Cloris, wat een gave foto's. En wat is Piropo toch een gaaf paard! Hij heeft zo'n ontzettend mooie uitstraling, gewoon ontroerend.

Benthe, wat erg van je collega.

Saida, ik wist ook niet dat je zoon doof was. Ga het nu onthouden. Is alles verder goed gegaan?

Gisteren weer even op Sun zonder zadel gehobbeld. Ging weer goed al was hij iets minder voorwaarts dan dinsdag. Wel weer veel (schijn)overgangen gereden om hem van achteren lekker actief te krijgen. Lukt me namelijk nog niet om lang in een voorwaartse draf te zitten zonder zadel. Dus dan maar de overgangen rijden. Is eigenlijk nog beter ook. Ik had nu alleen een denkje met longeersingel om op te zitten en dat zit toch een stuk minder lekker dan een bbp.

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 17:24

Buitenzinnig

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 17:32

amanda, ik werk als kok in een eetcafé :)
Naat, Nevzorov.. Tja.. wat moet ik er van zeggen.. Kleine kans dat je daar op bezoek kunt.. Beetje vreemde man is het. Heb zijn dvd's hier liggen en het spreekt mij nou niet echt bepaald aan. Hoe de paarden lopen wel, ziet er mooi uit, maar de heisa er omheen is wat raar..

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 17:40

Soeske, dat heb ik inderdaad wel vaker gehoord. Schijnt een excentrieke man te zijn en je mag het alleen op zijn manier doen. Want van iets anders wil hij echt niet weten. Dus als je bij hem in de leer zou willen, moet je hem verafgoden. Neemt niet weg dat hij hele mooie dingen met zijn paarden doet.

Jan, prachtige foto.

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 17:43

Naat, ik vind het knap hoor wat die man doet.
Maar ik heb ook veel niet zo goede verhalen over die man gehoord.
Wat ik vnl niet zo vind is dat hij zo vol van zich zelf is, en er is echt maar een manier in zijn ogen.
Daar hou ik niet zo van.
Neemt niet weg dat ik het hem niet na doe. :P

Cloris, leuke hond heb je. Weer zo'n stoere. :D
En piep staat weer mooi op de foto, vind hem geweldig!!

Jan, mooi veulen hoor.
enne oefend Hally voor duikboot?? 8-)

Nog een heleboel andere leuke foto's voorbij zien komen.

Robijntjah, hoe gaat het met je blaas, heb je die vitamine C nog geprobeerd?

Saida hoe ging je les?
En hoe ging het met je zoontje?

Soeske, kan jij ons niet eens een paar lekkere recepten verklappen?? :Y)

Nou ik ben vandaag weer lekker naar de paardjes geweest, heerlijk niks gedaan.
Beetje tutten, stalletjes gedaan, paardjes buitengezet,lekker kletsen.
Vanmiddag plantjes gehaald om de potten in de tuin mee te vullen.
Ziet er allemaal weer gezellig uit nu.

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 17:49

Lekker Deb, zo tutten! Fijn dat je je weer beter voelt.

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 19:39

Soeske & Jolynn: Na een hele lange e-mail te schrijven over me zelf en mijn gedachten over paarden heb ik toestemming gekregen om mezelf aan te melden om de forum van Alexander Nevzorov, heb een hoop gelezen en het is idd wel een hoop gedoe, waarvan sommige dingen ook wel een beetje overdreven zijn, zoals: een paard mag geen ijzers dragen. dit vind ik een beetje onzin omdat sommige paarden juist geholpen worden met ijzers, de welsh K van mijn zusje ook ,die heeft een handicap aan zijn benen en zonder speciale ijzers heeft hij alleen maar pijn.
Maar vind het wel een goede manier van met paarden omgaan hoe hij bezig is, hoe dat hij zelf is maakt me neit zo veel uit, maar een echt paardenman is hij zeker.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 20:27

Kelly: Wat een grappige foto's van het steigeren!

Anita: En hoe ging het steigeren?

Jan: Dat veulentjes is echt zo'n droppie! :+: Ik zou wel willen dat Igneo weer eventjes zo klein is!

Saida: Ik wist ook niet dat je zoon doof was. Is het vervangen helemaal goed gegaan?

Cloris: Wat is Piep toch knap! Erg leuke foto's :j

Amanda: Die bokfoto van Nino is echt prachtig!!

Malin: Flauw hoor van je vriend! Hopelijk ben je morgen weer beter :j

Heb ik dat, zie je 3 dagen je paard niet, is hij ineens compleet verandert :P Haha, niet helemaal hoor, maar wat kan 3 dagen gras je veulen hard laten groeien zeg. Hij is echt enorm omhoog geschoten en ook weer forser geworden :j Verder is hij weer grijzer geworden :D En nog steeds super knap en lief :+:

En en en :):) ik heb vandaag zonder zadel gereden met Vaidosa en dat ging zo goed, dat ik dacht, ach dan nemen we ook gelijk maar een sprongetje mee :P En dat ging super goed, mijn zusje heeft het gefilmd.

Morgen gaat Johan foto's maken van mij en Dosie in ons 'kostuum' voor zondag, bij het kasteeltje tegenover mijn huis :D

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 20:43

En nog eentje :D

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 21:13

voortaan aan de jillz iedereen hihihihihihi :P :9

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 21:21

JeanleGrand schreef:
_Saida_ schreef:
Oja! Las ik ook net even; Verplichte seks in het huwelijk?
Het moet niet gekker worden.......
Gelukkig leef ik in Nederland!
http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2009/4/15/150409_protestinkabultegenhuwelijkswet.html

Onze hengst Halley had vorig jaar in één maand verplicht sex met vier verschillende dames.
Heb hem evengoed niet horen klagen......

Afbeelding

hihihi gelukkig ik ook had er niet meer aan moeten denken nog iets te moeten doen hihihihi
en wat een mooie foto zeg

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 22:21

Sanne, cool springen zonder zadel!!

Naatje,ik weet dat er ook foto's zijn waarop hij niet zo vriendelijk voor zijn paarden is en dat hij ook een bit gebruikt.
Dat helemaal anti bit vind ik ook zo eng.
Maar maakt niet uit ik vind de filmpjes van hem geweldig, je ziet inderdaad de band met zijn paarden.

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 22:49

Simone was zo aardig om voor mij de foto van Urbino te vragen van toen hij 2 jaar was :D :D
Op de foto met zijn volle broer, leuk he.

Afbeelding

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 23:03

heel snel....
mooie foto's en filmpjes.

vanavond na een weekje weer gereden met des en het nieuwe grandeur dekje. dat ligt als gegoten onder m'n zadel. des liep weer lekker na wat balansproblemen de eerste paar rondjes

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 23:11

JeanleGrand schreef:
Onze hengst Halley had vorig jaar in één maand verplicht sex met vier verschillende dames.
Heb hem evengoed niet horen klagen......

_O- _O- _O- _O- _O-

Jan & Lisenka -> Hét bewijs dat jullie 'kinderen' met liefde worden grootgebracht!
Mooier kan het niet, dat worden de leukste paarden!

Amanda -> Je bent toch wel op de hoogte van de altijd-wel-ergens-aanwezige bakkabouters?
Die met die rode mutsjes gaan nog wel, dat zijn de vriendelijke.
Maar die met die gele mutsjes zijn pestkoppen die je paard laten schrikken door in ene met hun gele mutsje tevoorschijn te springen.
En die met die groene mutsjes zijn het ergst, dat zijn ware terroristjes!
Die vallen niet op door hun groene mutsjes, maar die gooien met steentjes, maken geluiden, ritselen met bladeren en laten vogels schrikken zodat ze opfladderen.
Jij ziet ze misschien niet, maar Nino wel, hoor! ;) :P

Malin -> Fijn dat je weer begint op te knappen! Ziek zijn is echt niet leuk.........
Hoe worden Dinkey en Suevo nu verzorgt nu jij en je vriend er niet komen?

Denise -> De les ging niet door maar ik heb zelf gereden en dat ging gelukkig beter dan gisteren.
We hadden nu de bak voor onszelf en dat scheelt een stuk in haar concentratie, ze was fijner te rijden nu.

Spokie -> Het is erg wennen aan het andere geluid, maar dat is heel normaal werd er al gezegd.
Vandaag op school heeft de audioloog daar iets veranderd aan zijn toestel en nu is het beter zei Jorick.
We moeten het gewoon even de tijd geven. :Y)

Debby -> De les ging niet door, ik heb lekker zelf gereden met Rints in een heerlijk lege bak!
Met Jorick is alles goed gegaan, hij heeft op school aan de audioloog gevraagd of hij hem kon helpen.
Die heeft iets veranderd en nu is het beter volgens Jorick.
We moeten het gewoon even tijd geven om aan te wennen.
Toen hij voor het eerst zijn C.I. ging gebruiken herkende hij zijn eigen naam niet eens......
En nu? Nu praat hij de oren van je hoofd en hoort hij dingen waar wij niet eens bij stil staan. :D
Lekker in je tuintje aan de gang!
Ik moet ook hoognodig mijn tuin doen, maar het komt er maar niet van...... :o

Sanne -> Zo! Ben jij ff stoer zo zonder zadel springen!
Dat doe ik je echt niet na, hoor!
Het vervangen is goed gegaan, het ging hier alleen om het buitenste apparaat.
Jorick moet er alleen erg aan wennen dat het geluid anders klinkt.
Hij is vandaag naar de audioloog op school geweest en die heeft iets veranderd, en nu is het beter volgens Jorick.

Nishada -> Leuke foto van je kanjer en zijn broer!

Goed nieuws! (voor mij dan.....)
Ik heb de trailer gekocht!!!
Samen met Marieke heb ik vanavond een proefrit ermee gemaakt.
Hij ligt echt super achter de auto en op de weg, remt prima, volgt goed en stuitert niet.
Morgen ga ik 'm overschrijven en waarschijnlijk volgende week haal ik 'm op! *\o/*
Afbeelding

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 23:21

gefeliciteerd saida!!

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 23:33

even een ego (alweer :o
verder gaat hier alles wel goed met het huis weten we nog niks :( de makelaar :(
hier een paar foto`s van mijn kanjer :+:
Afbeelding
romee met djemo :+:
Afbeelding
ik en djemo probeer veel tetrainen met hem .
Afbeelding
romee moest ook even op djemo *D
Afbeelding
zijn mooie koppie :+:
heb het erg druk :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 01:02

Jolyn: Lief dat je het vraagt! Zit al sinds gisteren aan de vitamine C maar het mocht niet baten! Vandaag weer verrekken van de pijn, had er ook koorts bij! Gelukkig had de HA de uitslag en toch maar weer aan de AB, volgens mij net op tijd voor het een nierbekken was... Zo'n pijn als de afgelopen dagen heb eigenlijk nog nooit gehad tijdens een 'simpele' blaasontsteking... Vandaar ook dat ik even weinig bijgereageerd heb...

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 03:01

Het is opnieuw laat in de nacht, maar eindelijk: ook Chistosa heeft haar hengstveulen geworpen.
Alles met moeder en zoon wel. Het is overigens de grootste die ik ooit gezien heb.
Met zo'n lekker Halley koppie.
Kan Lisenka de komende nachten Altanera nog in de gaten houden tot die gaat bevallen.
En dan hebben we eerst weer wat rust. Lagartera duurt nog wel even.

Afbeelding

Afbeelding

Groetjes,
Jan en Lisenka

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 07:05

Sanne: Maar ik heb wel 1 onderdeel van je ensemble bij me :P Het oogpotlood is ingepakt!

Saida: De site maakt inderdaad een hoop duidelijk.
Ben je nog bij de trailer geweest? Ja dus :P Nou op voor je E en je kan overal heen!

Cloris: leuke foto's! Geen van het teugelwerk zelf? Wat mocht je doen tijdens de les?

amanda: Die bok foto! Geweldig!

anita: Zodra shannon nog rustiger is wil ik ook een paar keer zonder zadel rijden, ideaal voor je houding! Maar ik zal dan ook niet veel voorwaarts draven denk ik ;) vreselijk dat gehobbel! Heb je nog gesteigerd?

Frank: Is des al weer helemaal de oude?

Jan: Merk ik daar enige jarloezie? Heeft Lisenka nog wel tijd voor je :P
Gefeliciteerd met het 2e veulen!

Nou ben ik jullie helemaal vergeten te vertellen over mijn nieuwe verkering :P
Op mijn werk komen altijd 2 oude rare mannetjes die erg van mij gecharmeerd zijn... Nou was ik een tafel aan het poetsen en tegelijk met een andere vaste klant aan het praten (die van de rare mannetjes op de hoogte is). Loopt een van die mannetjes langs en vraagt aan die man: Doet ze het niet goed? Je staat zo te kijken. Waarop die man zegt: Nee hoor we staan gewoon te kletsen. Zegt die rare weer: ow ja..ja michelle is toch zo'n mooie verschijning he...Waarbij die andere eruit floept..ja ze is niet voor niks mn vriendin _O- waarop die rare echt met open mond stond te kijken.... is dat zo? ehmm jaa... ow nou oke ..en toen liep die weg!

Geweldig!
(voor degene die het niet weten (anders klinkt dit verhaal wel erg raar), ik werk in een chauffeurscafe, die 2 mannetjes komen hier wel uit de buurt)

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 08:13

Mies: Gelukkig, dat is de finishing tutch
Whahaha, die actie met die mannetjes, briljant gewoon :') _O-

Saida: Gefeliciteerd met je trailer

Jan en Lisenka: Ja!!!! Nog een knap veulentje :D Gefeliciteerd!!!!

Ow jongens, ik kan al niet meer slapen sinds kwart voor 7 :P Heb zo'n zin in vandaag, ga namelijk met mijn jurk oefenen!!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 08:26

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 08:48

Anita - lekker hoor zo zonder zadel is ook goed voor je houding :P

Saida - gefeliciteerd met de aankoop van je nieuwe trailer nu lekker oefenen en dalijk je e rijbewijs halen
jammer dat je les niet door ging maar je hebt iig lekkerder gereden dan de dag daarvoor. :D

Sanne - knap hoor zonder zadel springen ik doe het je niet na :P
en ik kan best begrijpen dat je zenuwachtig ben zo ik ook zijn maar maak maar mooie plaatjes in je mooie jurk hoor ;)

Frank - fijn dat je lekker heb gereden

Mies - ik begreep eerst je verhaal ook niet (blond he) maar toen ik hem 2x had gelezen moest ik er wel om lachen

Jolijn - balen dat je nu zoveel pijn hebt hopelijk helpt de ab wel :(:)

Cloris - :+: echt geweldig die filmpjes helemaal super

EDIT : vergeet ik helemaal JAN en LISENKA te feliciteren alweer zo'n mooi veulen echt top

Gisteren lekker heike weer gereden en vandaag maar weer even :D het is zo lekker weer

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 08:56

Sjaad - welke van de 2 is hij :? Ze zijn beide prachtig :D

Cloris - :~ val al dat kwijlen doen haast een aantal van mijn toetsen het niet meer wegens water schade

Frankiej - niet horen klagen maar hij ging wel zijn mond spoelen :+

Sanne - Ziet er leuk uit joh! Ik spring uberhaubt niet meer. 2x een ongeluk gehad en ik bibber al als ik een stijltje van 50 cm zie... erg he...

Jolijn - hopelijk neemt de pijn snel af!

Saidia - mooie trailer! Het betekend zoveel vrijheid, heerlijk!

Jan en Lisenka, weer zo'n mooie baby :+:

Sanne - veel plezier met oefenen!!

Wij hebben gister voor de laatste keer geoefend en Bello deed het voortreffelijk.
Op zijn rug zitten is echt een kadootje... je hoeft op hem niet te rijden of te werken, hij neemt je gewoon heerlijk mee in een teamspel ..
Heb heel veel zin in zondag maar aan de andere kant ook weer niet... dan is het sprookje daarna wel weer afgelopen ;(
Ga hem zeker nog regelmatig opzoeken totdat hij verkocht zal zijn ;(

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 09:30

Jan & Lisenka -> Met al dat waken van Lisenka kan jij je 1x in de 4 dagen wel op je buik schrijven volgens mij. ;) :D
Wat een mooierd weer!
Afbeelding

Michelle -> Leuk dat je het zelf ook al wist dat jullie verkering hebben, hihi! :+

Sanne -> Alvast veel plezier met de generale repetitie!

Cloris -> Zo leuk om die oortjes van Piep zo alert en vrolijk te zien staan!

Straks met Fien (mijn nichtje) naar stal, ze heeft zo les op Rakker.
Zo leuk om die 2 ukkies samen te zien!