JeanleGrand schreef:Onze hengst Halley had vorig jaar in één maand verplicht sex met vier verschillende dames.
Heb hem evengoed niet horen klagen......
Jan & Lisenka -> Hét bewijs dat jullie 'kinderen' met liefde worden grootgebracht!
Mooier kan het niet, dat worden de leukste paarden!
Amanda -> Je bent toch wel op de hoogte van de altijd-wel-ergens-aanwezige bakkabouters?
Die met die rode mutsjes gaan nog wel, dat zijn de vriendelijke.
Maar die met die gele mutsjes zijn pestkoppen die je paard laten schrikken door in ene met hun gele mutsje tevoorschijn te springen.
En die met die groene mutsjes zijn het ergst, dat zijn ware terroristjes!
Die vallen niet op door hun groene mutsjes, maar die gooien met steentjes, maken geluiden, ritselen met bladeren en laten vogels schrikken zodat ze opfladderen.
Jij ziet ze misschien niet, maar Nino wel, hoor!
Malin -> Fijn dat je weer begint op te knappen! Ziek zijn is echt niet leuk.........
Hoe worden Dinkey en Suevo nu verzorgt nu jij en je vriend er niet komen?
Denise -> De les ging niet door maar ik heb zelf gereden en dat ging gelukkig beter dan gisteren.
We hadden nu de bak voor onszelf en dat scheelt een stuk in haar concentratie, ze was fijner te rijden nu.
Spokie -> Het is erg wennen aan het andere geluid, maar dat is heel normaal werd er al gezegd.
Vandaag op school heeft de audioloog daar iets veranderd aan zijn toestel en nu is het beter zei Jorick.
We moeten het gewoon even de tijd geven.
Debby -> De les ging niet door, ik heb lekker zelf gereden met Rints in een heerlijk lege bak!
Met Jorick is alles goed gegaan, hij heeft op school aan de audioloog gevraagd of hij hem kon helpen.
Die heeft iets veranderd en nu is het beter volgens Jorick.
We moeten het gewoon even tijd geven om aan te wennen.
Toen hij voor het eerst zijn C.I. ging gebruiken herkende hij zijn eigen naam niet eens......
En nu? Nu praat hij de oren van je hoofd en hoort hij dingen waar wij niet eens bij stil staan.
Lekker in je tuintje aan de gang!
Ik moet ook hoognodig mijn tuin doen, maar het komt er maar niet van......
Sanne -> Zo! Ben jij ff stoer zo zonder zadel springen!
Dat doe ik je echt niet na, hoor!
Het vervangen is goed gegaan, het ging hier alleen om het buitenste apparaat.
Jorick moet er alleen erg aan wennen dat het geluid anders klinkt.
Hij is vandaag naar de audioloog op school geweest en die heeft iets veranderd, en nu is het beter volgens Jorick.
Nishada -> Leuke foto van je kanjer en zijn broer!
Goed nieuws! (voor mij dan.....)
Ik heb de trailer gekocht!!!
Samen met Marieke heb ik vanavond een proefrit ermee gemaakt.
Hij ligt echt super achter de auto en op de weg, remt prima, volgt goed en stuitert niet.
Morgen ga ik 'm overschrijven en waarschijnlijk volgende week haal ik 'm op!