[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

zasread

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 20:17

Saida: Rintske ziet er mooi uit Ja Dat zadel staat haar goed Haha!

Ik heb weer aan mijn profiel geknutseld, hij is geupdate en mooier gemaakt Haha!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 20:23

Carmuh: Mooie fries hoor Ja
Stond ie nog niet op de wei dan?
Anita: Ja, we zien het allemaal wel, prikken is ook gewoon eng Tong uitsteken Lief dat ze helemaal rekening met je houden, kom je er zo vaak?
Als het wel Pfeiffer is, is het waarsch. gewoon een lichte variant. We zien wel!
Mindfiels: Wat een onwijijs gave Fries trouwens!! En je bent dus de vriendin/vrouw van Horst Becker?
Welkom in ieder geval!
Sanne: Wij hebben over 3 weken een Tinkerveulentje op stal als alles goed is, echt leuk Haha!
En je profiel ziet er echt heel strak uit!
Yenneke: Ja even afwachten... Brr, infuus lijkt me eng!! Heb gelukkig nog nooit gehad.
Veel belangstelling voor jullie huisje, fijn!
Saida: Leuke foto's, stoer hoor en spannend!

Nou, ik ga Doei! Als het goed is zien jullie mij de komende week niet!
Ga jullie missen Haha! En rustig aan doen he Knipoog

Carmuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 20:27

madelief88: Hij staat net sinds dinsdag op een nieuwe stal dus we wilden eerst kijken bij welke groep hij het beste zou passen, aangezien ze 2 groepen hebben... hiervoor stond hij wel gewoon dag en nacht op het land...

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 20:46

Even korte reactie op de meesten. Vandaag heb ik met jenny (van stal) Sara (hond) in laten slapen. Echt vreselijk, het is beter voor het beestje maar zo moeilijk. Dus ben niet echt in de mood.

Ik zit met shannon nu echt in een tussenfase, het onwennige nieuwe spannende is eruit, maar echt rijden kun je het nog niet noemen. Gelukkig morgen weer les, kunnen we weer een week vooruit. Heb weer gereden zonder te longeren en ze was ook beter aan mn been, weer is zonder zweepje gereden en het ging niet slechter als zonder!

ilona: nee de vis stonk niet, hij lag nog in water!

peet: Wat lief! Mooi gebaar en dan op een leuke orginele manier gebracht!

madelief en iris: Veel plezier op vakantie!

sanne: Tibi zal geschrokken zijn van het afmattende longeren Knipoog Gelukkig ging het weer beter.
Raar eigenlijk dat het ineens zo mis ging met otje

nameless: Prima zadel toch, ik moet dr zelf aan denken om recht te zitten Knipoog Maar als ze iets verder is krijg ik van mn ouders een dressuurzadel, wat hopelijk ook wat bevorderlijker is voor mn zit.

Carmen: Hij ziet dr redelijk ontspannen uit, nog wel lekker oplettend met zn koppie!

Yenneke: Komt wel goed met je huisje, soms staan ze zo lang te loop (hier aan de overkant al bijna een jaar) Hopelijk gaat het bij jou sneller!

saida: Je zegt wel dat ze een monster is, maar ze staat dr toch maar lekker bij met dr zadeltje Knipoog Heel onschuldig!

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 22:22

wel fijn, maar wel heel erg wenen, zadel is ook eee stuk ronder zeg maar, dus dat zal nog wel even spierpijn opleveren.
ben al aan het spotten of er iemand morgen foto's kan maken, ben nu zelf ook wel heel benieuwd,
nog wat fotootjes van sire:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Aline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 22:50

Hee Sanne, dus ik hoef morgen geen veulenhalstertje voor je te kopen hiero (zit in Deurne en heb gratis internet ontdekt in het hotel Knipoog )??
Want al in bestelling? Gaaf hoor! Nog even geduld voor je 'm om kan doen dan hè!! Haha!
Als je nog wat anders nodig hebt, dan sms je maar even. Er zijn hier allerlei Spaanse kraampjes uiteraard!
(Niet vergeten te duimen hè... van 14:10 uur tot 15:00 uur ofzo... Bloos ).

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 23:38

Ilona : Ja lijkt me wel een x leuk om te meeten met je haha
Gelukkig hebben we nog nooit gemeet he.

Het besluit staat nu echt vast! Femke moet gewoon weg Boos!
Helaas maar waar, nu hopen dat we een goed huisje vinden. Omdat ze natuurlijk al aardig op leeftijd is. Ik moet morgen foto's maken als ze los is en erop. Want heb niet echt duidelijke foto's. Boos!
Gaa drr zoooo missen !! :'(

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 23:51

hoi hoi Doei!

wt ben ik toch slecht in het afsheid nemen.
:'( had vandaag laaste dag stage (plaats waar ik 2 jaar ehb gelopen ) toen kreeg ik nog allemaal cadeautje en knuffels van de kinderen. op het einde kreeg ik nog een cadeautje van mijn stage begeleidster en dat was een plakboek met tekeningen en foto's erin ook zij had er een verhaaltje in geschreven. ik kreeg super watereige ogen was zoo lief het verhaaltje. zal hem wel keertje over typen.
wat zal ik die lieve kindjes missen :'(

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 11:44

nameless: super mooie foto's van je knappe paardje Haha!

heb janske nu een week vrij gegeven en heb gisteren voor het eerst +- 20 min gelongeerd. ze deed het best goed. nu moet ik het even vol houden. maar het is zo moeilijk om er niet op te rijden.
maar wil het zelf nog niet want weet dat het dan nog niet goed zal zijn. ik ga haar vandaag morgen maandag longeren en dinsdag rustig weer opbouwen naar het rijden toe.
dus ben benieuwd.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 13:02

Fijne vakantie Madelief!!

Michelle: Ik snap ook niet wat Ot ineens in zijn bol had, gelukkig is hij er weer redelijk overheen!

Nameless: Wauwie, Sire is een knap paard Vingers aflikken

Aline: Je hoeft inderdaad het veulenhalster niet mee te nemen, die is volgende week binnen Haha!
Ik kan nu echt beginnen met de dagen af te tellen en ik besef ook steeds meer dat ik straks gewoon mijn eigen paard ga hebben!
En ik zal heel hard duimen voor jullie! Estrella moet natuurlijk wel kampioen worden! Haha!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 14:20

Net nog even afscheid genomen van Sunnie voor mijn vakantie. Lekker geknuffeld en met rijden een beetje gefreeweeld. Heerlijk. Hij was lekker ontspannen toen we naar de bak liepen, maar de eigenaar had ineens een terras gemaakt met tafeltjes met parasols. Dus Sun kwam al slapend de hoek om en schrok zich 7 slagen in de ronte. Hij belandde bijna in de sloot. Arm beest. Hij ging er verder braaf, maar wel snurkend langs. Op stal probeerde een meeisje haar paard te laden en dat wilde niet echt lukken. Ze werden op een gegeven moment allebei echt heel gestresst. Ze wilden toen gaan sederen, maar de eigenaresse van Sun zou zo komen en die is dus goed met trailerladen. Zij wilde inderdaad helpen en uiteindelijk stonden binnen een haalf uur twee paarden op de trailer zonders stress, druk en slaan. Vind dat zo leuk. En fijn dat ik van zo iemand kan leren. Kan m'n dag helemaal goed maken, maar dat was die al.

Gisteren surpriseparty gehad bij Debby (jolynn). Was erg leuk. Ze was wel een beetje verrast. Uiteindelijk erg laat geworden, want het was weer te gezellig.

Nog wat dingentjes doen in huis. Vriendje is pas met avondeten thuis, dus we gaan dan morgenochtend maar op vakantie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 16:01

Alvast een fijne vakantie Aniet! Waar ga je eigenlijk heen?
Wel een bofkont jij! Eerst lekker naar Egypte en nu mag je alweer!
Geniet ervan!!

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 16:10

zo was ik weer ff Nagelbijten / Gniffelen
wil jullie even mee laten genieten van mijn lieve kanjer djemo Pling
heb nog wat foto`s van djemo
Afbeelding
hij heeft niet zijn eigen halster op mijn dochter had djemo even buiten gezet
en kon niet bij zijn eigen halster pakken deze vindt ik niks aan
Afbeelding
andere kant van zijn nek Pling
Afbeelding
nu helemaal
Afbeelding
zo even lekke liggen rollen dat doet hij ook gelijk als hij in het land komt
Afbeelding
inhet andere land stond de pony van mijn dochter de vriendin en dat ging wel goed hij vondt het wel gezellig Pling

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 18:15

Djemo !!!
wat een lekkerding. zitten echt leuke foto's tussen Knipoog Haha!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 18:36

heb vandaag een nieuw topic gemaakt alleen deze keer van janske ben benieuwd wat jullie er van vinden Bloos

[ITP] Ik hou van jou

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 18:40

Yenneke schreef:
Alvast een fijne vakantie Aniet! Waar ga je eigenlijk heen?
Wel een bofkont jij! Eerst lekker naar Egypte en nu mag je alweer!
Geniet ervan!!

La bella Italia.
Ik ge een weekje wandelen in de bergen. Heb er echt zin in.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 18:48

nameless: Mooie foto's! Hij kan lekker poseren!

michelle: Hopelijk vind je nog een leuk baasje voor dr, Moeilijk dat je deze beslissing hebt moeten maken!

spokie: Meteen weer een schriktraining gehad toch Knipoog

Ook weer leuke foto's van djemo

Vandaag een teambuilding dag gehad Knipoog maar dan met de paarden. Eerst een heerlijk rondje met apollo gecrossed..Ging weer als vanouds..heerlijk lang teugeltje en ik hoef alleen maar tegen hem te zeggen ja je mag of ho weer rustig..heerlijk. En daarna lekker met mijn meisjes paard lopen tutten! Een hele beauty behandeling voor madam. Hoefjes schoongemaakt en ingevet. Manen en staart uitgeborsteld en natuurlijk kon ik het niet laten om even te vlechten...oor floesjes geknipt en met een snoetepoetser dr toet en lijf gedaan en natuurlijk nog gewoon borstelen! Ik heb het gevoel dat onze band steeds beter wordt! Ze vertrouwd me meer, eerst hadden we ook een goede band maar was ze soms nog wat nerveus. Bijvoorbeeld bij het borstelen stond ze stil maar zodra ik wegliep ging ze draaien en zoeken, nu zoekt ze me nog wel maar blijft al rustiger. Als ik dr roep of blijf praten blijft ze ook rustiger staan. Ik merk het gewoon in kleine dingetjes dat we al veel meer een team worden!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 21:03

gooooohhh wat rustig hier !!! nog geen 1 pagina vol in een dag. Mooie foto's fanny en djemo!
Fijne vakantie spokie en madelief. Geniet er maar van!!
Morgen lekker naar campeonato......

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 22:02

Michelle en Jasmijn thanks voor het leuke berichtje Haha!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 22:07

Graag gedaan..
Jongens ik zou het graag bijhouden maar red het echt niet haha.. Maar misschien nu iedereen op vakantie is Knipoog.

Met Raya gaat het super goed!!!! Net zo braaf als Dizo nu bijna Knipoog.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 22:09

Ohhh knappe friezen ik ben gek op friezen Haha!
ook op anda,s hoor hahahaha

ik heb zelf friezen gehad en verzorg friezen vond ze heerlijk rijden en ook voor de kar vond ik erg leuk.
mijn eerste fries was een verzorg fries die heb ik lang met veel plezier verzorgt gehad.
helaas in der tijd door de bliksem getroffen.
ik had onder tussen wel een eigen fries gekocht een kruising fries x andalusier en heb 10 jaar plezier mee beleeft en hoop geleerd met de kar.
2de eigen fries was wel een volle stamboek fries maar helaas te dominand dat ik er erg bang van werd dus genoodzaakt om hem te verkopen.
hij kreeg een goed tehuis dat was ook mijn eis.

daarna overgegaan op aan Anda en toen kwam ik Baron tegen.

heb ook wel appaloosa merries tussen doorgehad 2 stuks waar van 1 opknapper
en ook een opknapper fjord (dit was weer voor mijn eerste fries)

friezen blijven gewoon mooi.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 22:48

zo dan het is echt rustig hier
weer een paar leuke foto`s gezien van mooie paardjes
gaaf hoor
en marielle ik dacht datje de weg naar dit forum kwijt was hihihi Haha! spreek je zo weining nu he

ik ben vanmiddag op pad geweest voor een trailer en heb een hele mooie gezien alleen lag die wel wat boven het budget Boos! dus moet maar even onderhandelen of er nog iets afgaat
moet toch w88 op john die is een weekend naar duitsland met de motor vrienden
maar wat een leuke trailer waar de paardjes goed in zouden passen hihihi Tong uitsteken

vanmiddag wou ik weer eens rijden na een anderhalve week maar het was me toch te warm
heb de paardjes maar lekker gewassen gefond en geknipt Haha! Vingers aflikken Tong uitsteken
eerst vonden ze het toch wel eng maar later genoten ze toch wel van het lekkere water
morgen moet ik wel rijden heb nl. een buitenrit die ik moet begeleiden hoop dat het droog is
en niet te warm
ga nu ff lekker rondneuzen op internet of er nog wat leuks is tot laterrrrrrrrrr

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 00:55

Wat een lief koppie heeft Djemo,lekker ding hoor Lovers

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 00:58

peetisgreat schreef:
zo dan het is echt rustig hier
weer een paar leuke foto`s gezien van mooie paardjes
gaaf hoor
en marielle ik dacht datje de weg naar dit forum kwijt was hihihi Haha! spreek je zo weining nu he

ik ben vanmiddag op pad geweest voor een trailer en heb een hele mooie gezien alleen lag die wel wat boven het budget Boos! dus moet maar even onderhandelen of er nog iets afgaat
moet toch w88 op john die is een weekend naar duitsland met de motor vrienden
maar wat een leuke trailer waar de paardjes goed in zouden passen hihihi Tong uitsteken

vanmiddag wou ik weer eens rijden na een anderhalve week maar het was me toch te warm
heb de paardjes maar lekker gewassen gefond en geknipt Haha! Vingers aflikken Tong uitsteken
eerst vonden ze het toch wel eng maar later genoten ze toch wel van het lekkere water
morgen moet ik wel rijden heb nl. een buitenrit die ik moet begeleiden hoop dat het droog is
en niet te warm
ga nu ff lekker rondneuzen op internet of er nog wat leuks is tot laterrrrrrrrrr

Waarom lease je niet een trailer? Kun je echt een vet mooie trailer uitzoeken die je gewoon afbetaald elke maand.

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 12:09

GROOOT NIEUWS!!!!!
was een poosje bezig met het aanschaffen van een hond/ pup.
en zo liep ik tegen de advertentie van carmen tegen een hond die anders naar het asiel zou gaan.
dus toch maar de wens van zelf een pup zodat je hem zelf kan opvoeden aan de kant, en we hebben haar opgehaald.
we zijn nu net thuis,en ze snuffeld wat en is heel blij met haar botje.
het is overigens een sharpei, een mooie donkere dame, ze luisterd nar carmen, maar moeten iets anders wat hetzelfde klinkt bedenken, de jongste van mijn zus heet carmen en die komt ook regelmatig over de vloer..ideeen???
vanmiddag wel een foto, als we met haar naar het bos zijn geweest