Dat zadel staat haar goed 
Ik heb weer aan mijn profiel geknutseld, hij is geupdate en mooier gemaakt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat zadel staat haar goed 

Lief dat ze helemaal rekening met je houden, kom je er zo vaak? 
Als het goed is zien jullie mij de komende week niet!
En rustig aan doen he

Gelukkig ging het weer beter.
Maar als ze iets verder is krijg ik van mn ouders een dressuurzadel, wat hopelijk ook wat bevorderlijker is voor mn zit.
Heel onschuldig! 

)??
). 

Yenneke schreef:Alvast een fijne vakantie Aniet! Waar ga je eigenlijk heen?
Wel een bofkont jij! Eerst lekker naar Egypte en nu mag je alweer!
Geniet ervan!!

maar dan met de paarden. Eerst een heerlijk rondje met apollo gecrossed..Ging weer als vanouds..heerlijk lang teugeltje en ik hoef alleen maar tegen hem te zeggen ja je mag of ho weer rustig..heerlijk. En daarna lekker met mijn meisjes paard lopen tutten! Een hele beauty behandeling voor madam. Hoefjes schoongemaakt en ingevet. Manen en staart uitgeborsteld en natuurlijk kon ik het niet laten om even te vlechten...oor floesjes geknipt en met een snoetepoetser dr toet en lijf gedaan en natuurlijk nog gewoon borstelen! Ik heb het gevoel dat onze band steeds beter wordt! Ze vertrouwd me meer, eerst hadden we ook een goede band maar was ze soms nog wat nerveus. Bijvoorbeeld bij het borstelen stond ze stil maar zodra ik wegliep ging ze draaien en zoeken, nu zoekt ze me nog wel maar blijft al rustiger. Als ik dr roep of blijf praten blijft ze ook rustiger staan. Ik merk het gewoon in kleine dingetjes dat we al veel meer een team worden!
.
.
spreek je zo weining nu he
dus moet maar even onderhandelen of er nog iets afgaat
peetisgreat schreef:zo dan het is echt rustig hier
weer een paar leuke foto`s gezien van mooie paardjes
gaaf hoor
en marielle ik dacht datje de weg naar dit forum kwijt was hihihispreek je zo weining nu he
ik ben vanmiddag op pad geweest voor een trailer en heb een hele mooie gezien alleen lag die wel wat boven het budgetdus moet maar even onderhandelen of er nog iets afgaat
moet toch w88 op john die is een weekend naar duitsland met de motor vrienden
maar wat een leuke trailer waar de paardjes goed in zouden passen hihihi![]()
vanmiddag wou ik weer eens rijden na een anderhalve week maar het was me toch te warm
heb de paardjes maar lekker gewassen gefond en geknipt![]()
![]()
![]()
eerst vonden ze het toch wel eng maar later genoten ze toch wel van het lekkere water
morgen moet ik wel rijden heb nl. een buitenrit die ik moet begeleiden hoop dat het droog is
en niet te warm
ga nu ff lekker rondneuzen op internet of er nog wat leuks is tot laterrrrrrrrrr