pfff.... heb wel heel veel bij moeten lezen... maar afijn...
@Femke...wat naar van Maes... hopen dat zijn blessure dit keer sne voorbijgaat. Ik snap dat je hem niet kwijt wilt..'t is een scheet
Zag hele stoere en leuke foto's van paardjes...altijd leuk om te zien. Die laatste foto van Wessel vindt ik gaaf.. hij is wel braaf met dekken?
@Redina...super dat alles ok is met Enno... lekker met hem aan het werk nu. Gaat vast allemaal goed komen.
@Madelief... gelukkig is het goed gegaan met castreren(ik vindt zo'n verdoving ook eng). Ben benieuwd of je snel verschil merkt.
@Lusitana... klinkt alsof het veulen er elk moment aan kan komen... spannend. Zal voor een mooi en gevond veulen duimen
@Lisenka... ik kom maandag wel even langs. Hoe laat ging je die demo met Halley doen??
@Cloris... dametje is ook de hoogte in gegaan volgens mij. Ze ziet er goed en gelukkig uit. Top!
Voor de rest...ben natuurlijk van alles vergeten... sorry
Over mijn avonturen de laatste week. Heb met Ensueño meegedaan aan de vaquera les vabn Cloris bij Balingehof(link staat hier ook ergens in het topic. Was hartstikke leuk. Jammer dat Piep er neit bij kon zijn, maar komt een andere keer wel.
Ik vondt het hartsikke leuk..Cloris is overigens een goede instructrice....
Ensueño heeft me weer verbaast doen staan. Zo braaf dat hij was(ondeugend dat wel...hij had niet zoveel zin in actief werken zaterdag). Hij bleef zelfs braaf staan toen hij door een loslopende hengst werdt bedreigd. Alles goed afgelopen gelukkig. Ensueño was wel erg geschrokken, maar een paar minuten later keek hij alweer rustig.
Daarnaast afgelopen donerdag les gehad van Horst Becker..ook bij het Balingehof. We zijn behoorlijk aangepakt. Tijdens de tweede les kwam Ensueño in opstand en werdt dwars(bokjes, aangalopperen terwijl dit niet moest en vooral...rechtsaf gaan als hij links in moest buigen) . Ben er zo moe afgekomen dat ik amper meer kon staan...Ensueño was ook doodop. Maar er zaten hele fijne stukken tussen. Wel veel geleerd(moet hem met meer emotie en actiever rijden...). Heb ook aardig wat huiswerk voor de volgende keer(juni).