Jinthe1 schreef:Zijn er hier trouwens ook mensen die deelnemen aan de regiovergadering komende woensdag?
Nee komt voor mij ook iets te vroeg...ben nu niet genoeg op de hoogte van alles wat speelt hoewel meeluisteren natuurlijk veel info brengt.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jinthe1 schreef:Ik ben vooral benieuwd naar de verklaring van de ledenraad waarom zij op het meest slechte moment de Hengstenjury aan de kant willen zetten. Er staan de eerste week van december toch meer dan 300 hengsten klaar om gekeurd te worden. Dat zal zonder jury toch wat voeten in aarde hebben denk ik zo. Als de ledenraad zo met mensen om durft te gaan ben ik benieuwd of er überhaupt nog wel een jury bereid is om in de baan te staan. Ik had gehoopt en verwacht dat de mensen in de ledenraad kennis zouden hebben van het proces mbt de hengstenkeuring en dat het dus bekend zou zijn dat dit traject niet zomaar even over te dragen is. Maar helaas....
boemel schreef:xXutopiaXx schreef:Haha ja!![]()
Oh echt?! Dan vind ik het eigenlijk nóg leukerHeerlijk spontaan, had zo moeten zijn
Ja, zo voelt 't wel.
Er waren zoveel geïnteresseerden en bieders, maar t bleef goed voelen.
Ineens leek alles mee te zitten... op alle fronten.
Heerlijk idee dat ik de zwarte monsters straks vanuit huis zie lopen
DJZ schreef:Hoe gaat het met jullie Friesjes??
Met Diablo gaat het allemaal prima en genoot vanmiddag van het lekkere zonnetje, samen met zijn bonte vriend![]()
[ [url=m/vAXigW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7Ap9Fu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Pk4cUg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tHrZvA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fL8v8u.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GxgBzX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vD7k49.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bB7oAb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Janinevv schreef:Folkert bloed![]()
Mooi hoofdje ja !
Oké m’n Friese merrie Jelske is nog steeds niet top maar ze groeit hard ! Dat is denk ik wel een goed teken? Begin deze maand gaan we overleggen wat we willen doen met ontwormen, via vulina op bokt al mooi schema gekregen en denk dat we die ook gaan aanhouden.
[ [url=m/c1aZ7o.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier zie je goed de rare buik. Ze staan niet echt vast heb touw in m’n hand maar dan leren ze wel de druk ervan.
[ [url=m/Bl6wgI.jpg]Afbeelding[/url] ]
boemel schreef:Imke95 schreef:Haitse x Folkert![]()
Momenteel alweer 10 jaar oud & ruim 6 jaar in mijn bezit.
Ah vandaar dat ik 't koppie van Diekke er in herkende. Wikke x Folkert