Even mijn kanjer en zijn nieuwe setje showen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Je hebt zelf ook een knapperd! Super leuk setje ook. Ik vind dat navy heel chique staan.

Heb zn vermoeden dat ik maandag (dan zitten de 14 dagen medicijnen erop) de DA wel weer kan bellen dat het nog niet over is...
dekensenzo schreef:Ja t schiet niet op zo![]()
Mja gelukkig is de koorts weg.
300 grams is deze maar hij heeft er nu nog een staldeken onder van 150 grams![]()
Dus wat dat betreft lijkt hij nog niet helemaal fit.. Normaal is 300 grams met deze temperaturen voldoende voor hem..
400 grams deken ligt klaar voor als het kouder gaat worden en hij t niet warm kan houden..

Hij denkt heel graag met je mee en is super alert op alle hulpen. Geeft mij wel heel wat om aan te werken, haha. Tijdens het logeren vandaag bijvoorbeeld: Pancho stond abrupt stil (ik een stap te ver met mijn linkerbeen gemaakt, echt een cm of 2
), Pancho schiet in een middendraf ipv een mooie overgang van stap naar draf ('Ik moet toch naar voren als jij dat ding (zweep) beweegt?'). Ik gok dat dit ook een heel leuk paard is om helemaal zonder attributen mee te werken, maar dat is iets voor de toekomst! 

Nu is het nog steeds mooi dun en is ze zo droog en ook niet meer drijfnat na even wat te hebben gedaan.

) door de paddock.