Maar geniet er wel meer van als ik met een punt thuis kom

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Estherr__1 schreef:Ook weer even snel bij gelezen![]()
En ook ik herken het, het te snel willen gaan.. Mijn doel was om in Mei 2014 te gaan starten, dat is uiteindelijk Oktober geworden![]()
Inderdaad gewoon plezier in blijven hebben in wat je doet, zowel je paard als jij zelf.
Daarom verplicht ik mezelf soms ook om even het bos ofso in te gaan, ipv weer te gaan trainen in de bak.
Jenny, ik vind het inderdaad ook wel fijn als je beloond word met een winstpunt dat geeft je een goed gevoel + extra motivatie.
Heb gisteren ook wedstrijd gehad, helaas bijna niet los kunnen rijden omdat ik ineens 10 min eerder moest starten.. Had helaas 165 en 176 punten dus geen winst jammer genoeg.
Voor mn gevoel wel redelijk kunnen rijden maar de galop blijft een werkpunt, thuis gaat dit al veel beter maar dan merk je toch op wedstrijd en op vreemd terrein dat dit wat minder gaat ook nog nooit op deze locatie gestart dus was ook weer spannend.
Vond wel dat het een beetje een strenge jury was, ook bijna op elk punt op mn protocol staat er als opmerking bij: achter de LL.
Tuurlijk ben ik me hier van bewust en ben ik ook mee bezig, maar om hier nou in de klasse B dit bij elk punt als opmerking erachter te zetten..
Dat op de loodlijn houden vind ik gewoon erg lastig aangezien mijn merrie zich heel makkelijk op krult
Jamiejoyce schreef:Hier ook hoor ben nu een jaar bezig en nu pas eerste wedstrijdjes eens gereden en nog is het verre van goed
Maar ik doe het voor me hobby en ik wil er ook van genieten want een eigen paard is gewoon een luxe en als je dat niet vergeet blijft het leuk
L_Vie schreef:Jamiejoyce schreef:Hier ook hoor ben nu een jaar bezig en nu pas eerste wedstrijdjes eens gereden en nog is het verre van goed
Maar ik doe het voor me hobby en ik wil er ook van genieten want een eigen paard is gewoon een luxe en als je dat niet vergeet blijft het leuk
Ik heb haar nu bijna twee jaar en kan nog niet op wedstrijd :'(
L_Vie schreef:Jamiejoyce schreef:Hier ook hoor ben nu een jaar bezig en nu pas eerste wedstrijdjes eens gereden en nog is het verre van goed
Ik heb haar nu bijna twee jaar en kan nog niet op wedstrijd :'(
AmoorM schreef:Een ander doel van mij is dat ik mijn paard in top conditie wil krijgen. Dat ze helemaal fit is. Super op gewicht, goed in de bespiering. Maar ik moet me nog verdiepen in voer, gerichte trainingen... Pff erg lastig.ze krijgt nu 2 kilo sportbrok van havens en een halve kilo granenmix. Maar ik merk dat dit het niet helemaal is.. (granenmix=haver=suiker=snelle energie=van korte duur) en ik vindt het moeilijk om te bepalen waar ze echte bespiering mist en hoe ik dat gericht kan trainingen.
Jamiejoyce schreef:AmoorM schreef:Een ander doel van mij is dat ik mijn paard in top conditie wil krijgen. Dat ze helemaal fit is. Super op gewicht, goed in de bespiering. Maar ik moet me nog verdiepen in voer, gerichte trainingen... Pff erg lastig.ze krijgt nu 2 kilo sportbrok van havens en een halve kilo granenmix. Maar ik merk dat dit het niet helemaal is.. (granenmix=haver=suiker=snelle energie=van korte duur) en ik vindt het moeilijk om te bepalen waar ze echte bespiering mist en hoe ik dat gericht kan trainingen.
Dat vind ik persoonlijk wel veel die van mij krijgt net geen kilo en niet eens elke dag.
Rijd je elke dag? Heb je ook les? Lijkt me wel verstandig die helpten je gerichter trainen en problemen aanpakken
Jamiejoyce schreef:Ik ben een slechte verliezer maar geef wel altijd me zelf de schuld ik wil het persee maar dat werkt helaas niet altijd daarom zie ik er alweer Op tegen morgen weet alweer dat ik laatste word -__-
Jamiejoyce schreef:Ik ben een slechte verliezer maar geef wel altijd me zelf de schuld ik wil het persee maar dat werkt helaas niet altijd daarom zie ik er alweer Op tegen morgen weet alweer dat ik laatste word -__-