Net weer heerlijk gereden met pony, die weer super braaf was in de wind! Met hem durf ik dat wel aan . Hij kijkt er niet van op of om. Sommige verklaarde me voor gek maar ach ging prima .
Poeh wat een stilte hier! Wat een leuke, lieve foto's Michelle! Ik heb zaterdag voor het eerst in ik denk zo'n 5 tot 6 maanden zeker weer eens gereden. Zonder zadel en alleen een halstertje de weg op met een smerig paard. Wel heel apart en typisch Oba, met wandelen is ze tegenwoordig heel rustig en ik ging er op zitten en ze ging gelijk met dr oren naar voren dribbelen. Nu dus spierpijn, maar het was heerlijk en ik heb al dr grappen en grollen en versnellingen overleefd
Jeej! Vanochtend voor het eerst even drie kwartiertjes gereden op Chim in de binnenbak! Ging eigenlijk super goed... wel aan de longeerlijn, maar wel gewoon zelf op de volte en mijn vriend in het midden.... Eerst was er een ander paard bij in de bak, en die was lekker cool dus daar trok ze zich wat aan op... toen die na een half uurtje klaar was vond zij het toch ook echt wel welletjes hoor! Maar ben toch koppig nog even blijven zitten Heerlijk... tot nu toe alleen gestapt, maar het ging goed! Ben tevreden...
@mf31 Ow heerlijk een ritje buiten die zit en pakt niemand van je af @ chim zo te horen begint ze redelijk te wennen fijn hoor.
Ze waren van de week bij ons een nieuwe lantaarnpaal aan het instaleren zodat we in het donker ook gebruik van de longeerkraal kunnen maken en amor stond percies in de padock naast terwijl ze bezig waren met grote machines en dergelijke en hij trok zich der niks van aan alsof die het al jaren doet terwijl de andere paarder er niet zo blij mee waren. Dus was wel trots op me kleine boef echt heerlijk dat coole karakter van hem.
Met dit weer zou ik het toch niet wagen op het strand! Het stormt hier echt als een gek nu... maar hopen dat het weer gaat liggen, dan kunnen jullie idd lekker naar buiten!
En Dodo, kan hij gelijk aan vanalles wennen, lekker makkelijk!!
haha waar ben jij bang voor?! Alles aan die foto's is toch leuk? een strand, maar dan wel een PRACHTIG strand, een paard, maar dan wel een PRACHTIG paard, en plezier, maar dan wel HEEL VEEL plezier volgens mij...!!!??
Hier heel druk, verhuisd naar een onwijs leuk huisje, druk met studie. Begin nu net in wat rustiger tijden te komen, dus hopelijk binnenkort wat meer tijd om hier mee te kletsen