. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. cloris schreef:Nou eerlijk gezegd houd ik wel van een beetje winter hoor, sneeuw, temp onder 0 enz. Ik heb zo'n hekel aan die kwakkelwinters met wind en regen..
Eigenlijk ben ik wel gek op alle seizoenen maar dan moeten ze wel kloppen en doen wat ze moeten doen
. Want de bak staat ook weer zo blank bij ons... En de staleigenaar is aan zijn goede voornemens begonnen denk, want de bak wordt elke dag getrokken
. En zo lang die goed vlak is kunnen we erg nog wel aardig in rijden!
! Prachtig gezicht hoor, maar zo onpraktisch!

Vindt ie errug lekker.
Gelukkig had ik mijn handschoenen aan (ski-handschoenen van Lidl) dus is erger voorkomen. Nu gleed het nog vrij makkelijk ertussen door. Maar toch: AUW!!! Annash schreef:cloris schreef:Nou eerlijk gezegd houd ik wel van een beetje winter hoor, sneeuw, temp onder 0 enz. Ik heb zo'n hekel aan die kwakkelwinters met wind en regen..
Eigenlijk ben ik wel gek op alle seizoenen maar dan moeten ze wel kloppen en doen wat ze moeten doen
Ja regen is ook niks! Maarja, dan kun je wel rijden meestal...

Ik had toen bedacht Delerio voor een hengstje en Denna voor een merrie, maar nu wil ik eerst zien dat er iets uitkomt, haha! 

Zo mogen ze van mij blijven, haha.