wat is x toch een heerlijk ding

yenneke: wat heb je toch een knapperd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en dan kan ik ook eens zien hoe jij dat doet met die dubbele longe want van Willy heb ik nog steeds niets mogen vernemen.
DinkeyGirl schreef:Yenneke lijkt me echt super! Ik ben een beetje weg van Xje![]()
en dan kan ik ook eens zien hoe jij dat doet met die dubbele longe want van Willy heb ik nog steeds niets mogen vernemen.
Loontje ja leuk misschien met zn tweeen naar Yen? Jij bent hier welkom hoor, ga je gewoon een keertje mee naar stal? Maar dat had ik al eens eerder gezegd he?
Haha het wordt nog een drukke boel, Lobke en ik gaan ook nog eens meeten met de paarden en het was ook de bedoeling dat ik met Suev richting Cloor, Piep en Elvis ga
and don't step on them

,
. 

En kon dus niet meer komen gisteren naar mijn werk, begrepen ze ook.
*), en gewoon ook heel rustig aan opstaan, eerst bovenlij iets omhoog, toen benen naar beneden, toen wat rechterop zitten. Ze snapte het gelukkig en vond het goed dat ik het aangaf, gelukkig had ik een extreem makkelijk ader naar het scheen om te prikken haha (sorry mensen!).

op weg
Lijkt me zo leuk eens meer mensen te ontmoeten uit dit topic
. Jammer dat het allemaal niet om de hoek is... Anders hadden we elkaar allang een x gemeet denk ik 
. Iedereen doet er altijd "luchtig" over
Maar ik ben als de dood voor die prikken
Moest stiekem ook wel een beetje lachen toen ik las dat je al moest huilen in het hokje...
(dat had ik namelijk ook bij de kaakchirurg, toen me verstandskiezen getrokken werden
). Toen viel het gelukkig ook mee, maar ben er niet dol op
. Hopelijk valt de uitslag mee...! Wat betreft Fuur, heb je al gedacht aan hoefschoenen? Dan hoeft ie ook niet op ijzers! (Heb er zelf geen ervaringen mee, maar miss kun je eens kijken?) En dat luchtzuigen, heb ik geen idee van... Fijne vakantie, geniet er van! 
. Had zij geen leuke kerel gezien op vakantie
En desje probeerde je een beetje uit lees ik? Staat Sam nu nog op zn logeeradres dan?
? Een date? Vertel!!
En Italie, super hoor! Schijnt leuk te zijn
(Ben er zelf helaas nog nooit geweest.
Ben benieuwd naar de foto's van je knappe dame!
Ik was echt heel kwaad! Hij was constant aan het steigeren in de hoeken en vond alles weer eens eng, toen ben ik maar afgestapt en heb hem flink gelongeerd. Dat ging gelukkig een stuk beter.
Hij liep zo lekker! Ik was helemaal trots op hem. Vandaag hebben we daarom geprobeerd wat meer terug te rijden en een pasje piaffe/passage te proberen. En het is gelukt, ongeveer 3 passen, maar toch
Het is echt een super paard om mee te werken, je moet alleen even zijn aandacht hebben, want als hij eenmaal bezig is, is hij echt super geconcentreerd..
die komt volgende week binnen. Verder heb ik nieuwe handschoentjes gekocht. Dus voorlopig ben ik weer even binnen.
Maar pas sinds februari laat hij zich niet vangen, dus ik kan mee haast niet voorstellen dat het verband met elkaar heeft.

Zou ook helemaal freaken als mn verstandskiezen er uit moeten
Hoefschoenen... Ja had ik nog niet aan gedacht! Ga dr wel meer info over opzoeken 
Hoever is Fiesta nu eigenlijk?
Ja ga zeker uitrusten, maar waarsch niet eens drinken met die kuur...

. Maar helaas ga ik daar niet beter van rijden.spokie79 schreef:Mindfields, wat een prachtig paard zeg. En ben zo jaloers op je rijkunsten. Maar wat wil je met zo'n vriend/man. Zucht...jaloers. Nee hoor, ben gek op mijn eigen vent. Al mag hij wel wat meer van paarden houden. Maar helaas ga ik daar niet beter van rijden.
.
Ik hoop voor je dat de kuur aanslaat en je er niet te veel last van hebt op vakantie.

)