Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kimmie261 schreef:idra wat een geweldige foto's heb jij geplaatst zeg!!!echt super!
en cloor,alegra wordt mooi,die knapt echt heel hard op,hoe is het verder met haar?
madelief en evelien alle 2 heel veel sterkte morgen!!(en jullie paardjes ook)
gister zijn de paardjes hier naar buitengegaan,en is helaas gebeurd waar ik al zoalng bang voor ben,maes kwam niet rad uit de wei,zijn geopeerde been is weer dik en warm..snik...
ik heb hem nu wel in de wei gezet,vind dat 3 jaar na de operatie hij maar zich moet gaan redden met dat been,ik doe het wel inkleien met een een of andere wonderklei,en ik heb nog ontstekingsremmers liggen,die ik hem geef...(buta)
helaas,maar ik zie zo langzaam en zeker maestro toch niet zo heel oud worden....hij blijft zo kwakkelen op die benen...echt balen..
de fotos zijn overigens weer om te smullen!!!!! 

Balen van Maes...
Hafjes die lekker breed zijn, kunnen ook leuk zijn hoor!
Ik ga morgen voor je duimen, alles moet goed komen met die knapperd!!
Wel zielig van Meastro..
Hopen dat het snel weer goed komt met zn been. Al herken ik het wel met die benen, bah

Hij is zooo leuk!
Je kan ook erg mooie foto's maken!
[/quote]
Doe hem maar een knuffel!
dus nog even buiten met hem gewandeld en toen weer lekker de wei op.
zet m op!
Ik hoop dat Meas weer wat opknapt. Ik weet echt hoe vervelend het is met been problemen, Pitufo had het ook.. En meas is zo leuk, hij moet gewoon nog lang bij je blijven!
,maes moet gewoon hee oud worden..hij is zoo lief,en die ogen he...ik kan het niet,ik kan hem niet omdat ik er niet op kan rijden,naar een andere wereld helpen...
Prinslover schreef:Ook vervelend Lisenka, maar hopelijk gaat het weer snel over! Want dit is toch wel minder, maar jullie kunnen het wel duszet m op!