Als moderator van dit deel van Bokt wil ik ook jullie hier alsnog een gelukkig nieuwjaar brengen, met veel Boktplezier en alle gezondheid voor jullie en jullie dieren!!
Anouk hihi goede voornemens.... Zat goede voornemens haha
Maar moet zeggen dat een prachtbruiloft toch wel voorop staat haha... Ennuh zorgen dat ik in mn jurk blijf passen natuurlijk haha....
Nickeltje leuk dat je hier even aan komt waaien en jij ook de beste wensen!!
Ennuh hier is de jaarwisseling ook top geweest! Was heel gezellig! Kwam die ochtend pas om 12 uur thuis van vakantie na een hele nacht vliegen en 's avonds was er een gezellig clubje bij ons thuis die allemaal iets lekkers mee hadden genomen en was super gezellig. Daarnaast ben ik er achter dat vuurwerk kijken vanaf ons balkon geweldig is! Hebben uitzicht over 3 wijken waarvan er in 2 gigantisch veel (niet geheel legaal maar prachtig mooi vuurwerk) afgestoken werd. Was echt heel gaaf om te zien!
Frankiej: Ja probeer altijd bij te houden hier, maar heb er neit genoeg tijd voor... Hier gaat alles goed ! krijg nu les van Margot (Bullymonster hierzo) en het gaat super zowel met Betunero als met Garbosa ze gaan nu ook samen buiten dankzij de hulp van Margot en dat gaat echt prima Heb op m'n hyves foto's ervan erop staan
Nu ben ik al een paar dagen niet geweest door een Allergie en onmenselijke oogonsteking !! Hoop maandag weer te kunnen gaan, ze zullen wel fris zijn dan..
Jellie
Geplaatst: 02-01-10 21:17
Naat, dat klinkt niet fijn zeg van die allergie en oogontsteking gaat t al een stuk beter?
Net terug van stal. Eerst even met Pablo gewandeld. Daarna lekker met Flan in de bak gespeeld. Ze kwam zelfs in galop meegerend Was helemaal jolig hihi.. kan natuurlijk alleen als er niemand anders is, maar dit zouden we vaker moeten kunnen doen Pablo was wel erg hyper toen we terugkwamen. Hij stond gewoon een paar steigersprongen te maken toen hij Flan weer zag. Hij hangt ontzettend aan haar. Lekker de boxen nog een beetje opgeschud voor de nacht.
tsjilly
Geplaatst: 02-01-10 22:09
de nieuwe unox baby`s van 2010
voor iedereen een heel gelukkig 2010 en heel veel liefde en geluk toegwenst en dat jullie maar veel van je paarden en andere beesten mogen genieten
BrankaZ
Geplaatst: 03-01-10 13:13
Geen unox baby Peet! Daar is ie een te grote man voor! Een Unox-babe!!!!!
Ook namens mij de beste wensen voor 2010! Goede voornemens zat, maar zag op tv dat ik ze beter schijn te moeten verwoorden om ze te halen
Heey Dankjulliewel . Shaddy was heel rustig op stal met oud en nieuw . Ze stond gewoon lekker te eten .
Gister ben ik met shaddy gaan wandelen, gewoon aan het halster want heb nog geen passend hoofdstel. In het begin ging het goed, ze had er wel zin in en vond alles ook wel spannend maar ze bleef braaf. Toen we net omgedraaid waren om weer terug naar huis te gaan schrok ze ergens van en ging er vandoor, ik had haar dus nog vast en ze trok mij mee, ik moest heel hard mee rennen en ik dacht steeds niet loslaten niet loslaten, als ik haar los had gelaten wil ik niet weten hoe dat geeindigt was. Maargoed ik had haar dus vast en zij nog steeds in paniek rennen, op een gegeven moment kon ik me aan het halstertouw optrekken zodat ik bij haar nek/hoofd kwam, toen heb ik haar weer rustig kunnen krijgen en zijn we verder naar huis gestapt, eenmaal weer terug was ze nog steeds erg onrustig, pas toen ze weer in de bak stond werd ze weer rustig.
Ik denk dat we toch meer als 200 meter hard gerent hebben, daarna minderde ze wel vaart maar ze bleef rennen, uiteindelijk gelukkig veilig terug en ze heeft gelukkig niks eraan over gehouden.
over mij maar niet te spreken, mijn spieren zijn nu zo slap als een vaatdoek en ik kan niks bewegen zonder dat het zeer doet.
ven tussendoor. De merrie luna die ik een tijdje geleden hier aanbood voor kenissen is naar mijn zus gegaan om verder op te knappen. Wat een verrassing (not) ze wil de merrie niet meer kwijt.
Ze wil de merrie dus kopen, maar moet daarvoor wel haar darmoortje verkopen. Nou moest ze hem zowiezo wel weg doen, want haar "hekwerk"is niet echt bestand tegen deze slimmerd.
Wat een schatje! Hopelijk vind ze snel een goed thuis voor hem!!
Jellie
Geplaatst: 03-01-10 21:17
xxxNaatjuhxx schreef:
Jellie: lach maar kzie eruit als allien Maar het gaat vandaag al wel beter gelukkig
Ik zou niet durven Ben zelf ook vrij allergisch voor een hoop dingen.. dus weet hoe ellendig t is. Gelukkig ga je vooruit.
Vanmorgen zijn exstalgenootjes bij Pablo geweest. Was leuk om ze weer ff te zien. Jan heeft hem erg fijn gereden Flan heeft lekker met een tinkerdinnetje een uur op de wei gestaan die was er reuze blij mee. Een uurtje terug nog even naar stal geweest een een tijd met Flan gewandeld in de bak. Later met een super brave Pablo door de stalgang gelopen Deed ie erg braaf!
Net stoofpeertjes op, lekker varkenshaasje uit de oven erbij en kacheltje aan... wat een leventje
Angela: Whoops! Dat was even bewegen dus! Gelukkig is het goed afgelopen! Waar was ze van geschrokken?
Sam liep geweldig goed vandaag. Ik had alleen het hoofdstel niet goed in elkaar gezet. Nu zat het bit gedraaid. Heel dom van mij. haha. Kun je nagaan hoe braaf ie is, dat ie met een gedraaid bit nog zijn best voor me doet! Schattig hè? Ik heb veel geoefend in het bewegen op mijn zit en hij deed het geweldig goed weer. Alleen op rechts ging het wat moeizamer, maar dat ligt voornamelijk aan mij. Die kant op, zit ik iets stijver, dat kon ik heel goed voelen nu! Met een onderlegger onder mijn zadel kon ik al goed merken dat mijn zit al beterde!
Zo kan eindelijk weer eens in dit topic, kreeg elke keer een foutmelding en dan sloot mijn pc af
heb niet helemaal teruggelezen maar ik wil nog wel even iedereen een heel geweldig 2010 wensen.
Hier gaat het zijn gangetje, met zo af en aan wat vrije dagen voor de Zkim ivm het weer, maar als de straten okej zijn zet ik hem in de trailer en gaan we lekker trainen op het strand, gister was het zo geweldig dat we heerlijk in de sneeuw hebben getraind op het veld aan de overkant;
Ik heb nu nog 1 dag verlof en dan begint morgen het gewone leven weer, hup naar het zomerverlof
evdpanne
Geplaatst: 04-01-10 12:42
Anouk: Fijn dat het rijden weer zo lekker ging! Hoofdstel in elkaar zetten is altijd zo leuk , ging bij mij de vorige keer ook mis met het bit . Maar dat had ik gelukkig nog door.
Cloris: Van mij mag de zomer er ook wel alweer aankomen!
Gister heb ik lekker een buitenritje gemaakt samen met een vriendin van me. Lekker door de duinen en op de terugweg even langs wat vrienden om een appel voor de paardjes te scoren . Het was wel weer even een lekker ritje, alleen wel bevroren tenen . Morgen heb ik weer les, ben benieuwd hoe dat gaat .
Van mij mag de zomer ook wel weer komen. Ga vanmiddag nog binnen rijden en morgenmiddag naar de osteopaat. Hopelijk kan die me helpen.
idefix4
Geplaatst: 04-01-10 13:06
Esther: Ja, erg hè? Dat gepuzzel. Haastige spoed was in mijn geval niet goed. Wouw, dat had ik ook wel gewild!
Shanna: Oei, hopelijk helpt ie! Heb je al langer last?
cloris
Geplaatst: 04-01-10 13:13
Nou eerlijk gezegd houd ik wel van een beetje winter hoor, sneeuw, temp onder 0 enz. Ik heb zo'n hekel aan die kwakkelwinters met wind en regen.. Eigenlijk ben ik wel gek op alle seizoenen maar dan moeten ze wel kloppen en doen wat ze moeten doen
Een weekje nu Anouk... verkeerde beweging gemaakt. Kon vannacht echt heel slecht slapen. Liep gisteren al met het idee in mijn hoofd om bij de osteopaat langs te gaan, maar na vannacht was het een besluit.