Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

die heeft een buik zeg echt niet meer normaal het is dat je zegt dat ze gescand is en dat er 1 vruchtje in zat maar anders zou ik ook zeggen een 2ling 

) maar aangezien ik niet op iedereen tegelijk kan letten (want de leeftijden varieren van 4 tot 7) kon ik er maar 1 meenemen, dus om half 6 was ik thuis en ben ik gaan eten en ja hoor de bel ze stond al helemaal klaar met de rijbroek en de rijlaarzen aan *zo lief* om naar heike te gaan nou wij de auto in want vriendlief en me papa gingen ook mee om foto's te maken dus wij samen poetsen en zij kroelen met heike en toen ben ik hem eerst gaan rijden naar een half uurtje moes ik er af want ze wou zelf dus hup zij erop en stappen dat ze deed maar ze wou ook draven
echt leuk om te zien hoe lief die met kleine kinderen is

dit meisje is gisteren ook mee geweest en toen heeft ze alleen gereden laulau85 schreef:Ilona - Prinslover
Sanne - Zasread
Nathaly - Jesser
Cyrina - Cyrina
Kelly - Kelly_Taco
Denise - HeikeDenise o.v.b.
Malin - DinkeyGirl
Karina - Karina
Saskia - Masaro
Michelle - Miichelle90
Gabriella - Borderjay
Marit - Lusitano
Saida - Saida
Michelle- Mies_apollo
Monique - Duende01
Maike - WestBest
Penny - Picassox
Soeske - Suuz o.v.b. (werk)
Debby - Jolynn
Nishada- Sjaad
Yenneke - Yenneke
Raquel - Baronnetje
Annick -Anniick (met haar paard Philiphe samen met Baron komt ze mee)
Aurelie - Otje sjimmie (Onze groom)
Heidi - Machonito (en Jesse)
Marcel - Don_Marcello
Marja - Cojolly
Amanda - Amanda89
Sanne - Sannepakito
Frank - Frankiej
Laura - Laulau85
met groot bedoel ik niet alleen zijn hoogte hoor, ook zijn bone en schedel, het is allemaal kleiner en fijner dan bij de Dogo's. Mijn Dogos waren resp.69 en 65 cm hoog maar hadden heel veel bone en een behoorlijke schedel
Maar Napoleon gaat nog groeien heeft hij mij beloofd.

amper er uit en ze liet meteen een prachtige hinnik horen!!!heel bijzonder dat ze nét uit de buik komen en dan meteen zo prachtig kunnen hinniken
en ze stond nog eerder dan dr moeder
om vervolgens een ommetje te gaan maken en in de paddock er naast te belanden
doe je zelf ook mee ?) 

Karina schreef:Nee, nog helemaal niks. Maar van Veludo hebben ze maandenlang gedacht dat ie zwart bleef, hij staat ook nog steeds zwart geregistreerd, het kan echt lang duren voordat je wat ziet. Dan zijn de brilletjes gemakkelijker

Misschien zitten er idd wel twee in 

). Ik voel me wel iets beter, en mis mijn mannetjes heel erg! 

. Lekker, dat soort boeren. Helaas bestaat de omgeving hier enkel uit die figuren.