[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

zasread

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 08:19

Karina gefeliciteerd!! Haha, wat een dametje om gelijk te gaan buurten :D

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 08:28

Saida - als de basis erin zit dan kan het makkelijk 1 x in de 2 weken lessen :D

Aline - :wow: die heeft een buik zeg echt niet meer normaal het is dat je zegt dat ze gescand is en dat er 1 vruchtje in zat maar anders zou ik ook zeggen een 2ling :P

Frank - fijn dat ze koker al minder dik is dan gaat het de goede kant op.
en ook nog ff lekker gestapt zo te lezen, en hoe leer jij hem liggen dan ? (als ik vragen mag)

Suus - ook jij lekker VD gedaan lekker hoor om zo te spelen met je paard in dit weer :D

Karina - GEFELICITEERD een merrietje leuk hoor nu snel foto's plaatsen want ik wil die kleine spruit wel zien, en super van veludo dat die zo lief voor der was is een hele geruststelling :D

Gisteren werd ik gebelt toen ik op mijn werk zat door mijn moeder dat er allemaal meisjes bij me moeder voor de deur stonden omdat ze mee wouden naar heike, (ze zijn hier in de buurt helemaal weg van hem :D ) maar aangezien ik niet op iedereen tegelijk kan letten (want de leeftijden varieren van 4 tot 7) kon ik er maar 1 meenemen, dus om half 6 was ik thuis en ben ik gaan eten en ja hoor de bel ze stond al helemaal klaar met de rijbroek en de rijlaarzen aan *zo lief* om naar heike te gaan nou wij de auto in want vriendlief en me papa gingen ook mee om foto's te maken dus wij samen poetsen en zij kroelen met heike en toen ben ik hem eerst gaan rijden naar een half uurtje moes ik er af want ze wou zelf dus hup zij erop en stappen dat ze deed maar ze wou ook draven :D echt leuk om te zien hoe lief die met kleine kinderen is
heike kan bij mij een klier zijn maar ik weet voor 1000% dat die dat niet bij kinderen doet dan is die zo voorzichtig ho is dan ook echt ho zodra dat die voelt dat ze wiebelen staat die al stil :D
mijn kanjer
foto's volgen snel want onze computer is dood dus moet even wachten tot die klaar is (zit nou op werk te bokken )

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 08:30

Karina: Gefeliciteerd met je merrieveulentje.

Aline: Die is inderdaad lekker dik. Lagartera wordt ook altijd zo dik. Gelukkig zit er daar ook altijd maar 1 in.

Cloris: Wat een superleuke hond zeg. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het toch gaat missen. Ik vond Fango ook zo'n geweldig mooie hond.

Saida: Sterkte vandaag in het ziekenhuis met je zoontje. Ik heb het misschien gemist omdat ik hier een tijd niet ben geweest, maar wat gaan ze precies doen?

Ik wil zondag ook eigenlijk wel naar Bunschoten. Hangt nog van Chistosa en Altanera af. Chistosa is al vanaf gisteravond een beetje aan het kegelen. Wie gaan daar allemaal heen?

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 08:30

Afbeelding

hier al een kleine voorproef van toen ik met heike naar huis reed :D dit meisje is gisteren ook mee geweest en toen heeft ze alleen gereden

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 08:36

Karina gefeliciteerd!! Tis nou al een theetante zo met iedereen buurten haha....

De rest lees ik vanavond bij moet nu naar school (joepie...) tis veel te mooi weer om binnen te zitten...

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 08:36

Lisenka, dit is de lijst van iedereen die heen gaat...

laulau85 schreef:
Ilona - Prinslover
Sanne - Zasread
Nathaly - Jesser
Cyrina - Cyrina
Kelly - Kelly_Taco
Denise - HeikeDenise o.v.b.
Malin - DinkeyGirl
Karina - Karina
Saskia - Masaro
Michelle - Miichelle90
Gabriella - Borderjay
Marit - Lusitano
Saida - Saida
Michelle- Mies_apollo
Monique - Duende01
Maike - WestBest
Penny - Picassox
Soeske - Suuz o.v.b. (werk)
Debby - Jolynn
Nishada- Sjaad
Yenneke - Yenneke
Raquel - Baronnetje
Annick -Anniick (met haar paard Philiphe samen met Baron komt ze mee :D )
Aurelie - Otje sjimmie (Onze groom :+ )
Heidi - Machonito (en Jesse Afbeelding )
Marcel - Don_Marcello *-:)
Marja - Cojolly
Amanda - Amanda89
Sanne - Sannepakito
Frank - Frankiej
Laura - Laulau85

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 09:16

Prinslover&heikedenise hij is echt niet groot hij toont alleen echt groot op de foto :D met groot bedoel ik niet alleen zijn hoogte hoor, ook zijn bone en schedel, het is allemaal kleiner en fijner dan bij de Dogo's. Mijn Dogos waren resp.69 en 65 cm hoog maar hadden heel veel bone en een behoorlijke schedel ;) Maar Napoleon gaat nog groeien heeft hij mij beloofd.

Karina; allereerst gefeliciteerd met het veulen geweldig! enne over dat emotioneel worden? Napoleon is in mijn ogen een gezant van de Koning dat kan niet anders echt waar, het is of hij er al heel lang is, geen aanpassingsproblemen maar ook voor mij niet, het is zo in elkaar overgelopen.. of ik hem altijd al ken. hihi ik ben al helemaal in LUF, leuk dat jij dat zo ziet, dat hij echt bij mij hoort *D

Echt als je de kans krijgt moet je echt naar Piet toegaan, het is zo gaaf! die man is zo enthousiast en vol passie met die paarden bezig ongelofelijk, gister lukte het niet met de filmpjes ik zal kijken of het vanavond lukt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 10:07

Karina: Hartelijk gefeliciteerd zeg :D

Denise: Wauw, gave foto zeg!

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 10:14

Ik heb niet echt tijd om te reageren, maar Saida fijn dat je nu een trailer hebt en dat E rijbewijs halen valt wel mee hoor.

Denise ik vind jou paard wel heel lief met die kleine kinderen die van mij wordt echt helemaal panisch als ze veel bewegen op haar rug.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 10:39

Gefeliciteerd Karina!!!!!!!

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 11:03

Dank jullie wel voor alle veulicitaties!

Hier is ze dan:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 11:06

oehhhh,was gister zó leuk om veulentje van karina te zien,de geboorte zelf had ik nét gemist(zo'n beetje toen ik uit mn auto stapte kwam het er uit) maar de rest lekker mee gemaakt 8-)
En wát een bijdehand ding :wow: amper er uit en ze liet meteen een prachtige hinnik horen!!!heel bijzonder dat ze nét uit de buik komen en dan meteen zo prachtig kunnen hinniken :+: en ze stond nog eerder dan dr moeder :D om vervolgens een ommetje te gaan maken en in de paddock er naast te belanden :oo
Karina krijgt vast nog wel wat te stellen met zo'n bijdehand ding :D

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 11:13

Ah! Wat een knap veulentje :+:
Zo schattig!!
Wordt ze schimmel of blijft ze bruin?

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 11:14

Even tussendoor spammen,als je interesse hebt,dit is de stoeterij van Moreno(of eigenlijk van Dhr van der Ree,mijn baas) en het hotel waar ik werk..

www.stoeterijgroenestein.nl te Lunteren is van plan een aantal fantastische clinic?s te gaan organiseren. De eerste clinic zal zijn op zondag 26 juli 2009 met JENNY VEENSTRA. www.dressuurstal-jenny-veenstra.com

Voor alle niveaus m.b.t. dressuur.
De kosten zullen zijn : 40euro. Dit is dan een uur les met 3 combinaties. Incl 2 koffie/thee en wat lekkers. Mocht je een andere indeling willen dan kan je ons daarover mailen.

Wij hebben 5 poetsplaatsen waar je, jouw paard rustig kan opzadelen en eventueel afspuiten. Voldoende parkeer gelegenheid. Binnenbak/buitenbak/grasbaan, wc en kantine.

Je hebt de mogelijkheid om je paard bij ons op die dag te stallen voor 12,50Euro per dag. (excl eten voor het paard)

Naast, de frisdrank en broodje kaas/ham die te koop zijn, kan je voor een overheerlijke luxe lunch opgeven. Die verzorgd zal worden door www.wittehoes.nl , p.p. 17,50euro.

Mocht je zin hebben in een weekendje op de veluwe dan kan je het nu mooi combineren. Er is mogelijkheid om je paard bij ons die weekend te stallen. 2 dagen stalling is 22,50euro (excl eten voor jouw paard) Alleen in combinatie met een heerlijke hotel overnachting bij www.wittehoes.nl. Kijk voor de prijzen op de website.

Aanmelden kan via clinicstoeterijgroenestein@3mib.nl met de volgende gegevens:
Naam deelnemer:
Naam paard:
Niveau:
Ander les indeling dan 3 in een uur? Ja/Nee
Bij Ja, wil je dan met 2 in een uur of alleen half uur (hoge kosten)?
Middag/Ochtend
Luxe Lunch: Ja/Nee
Tussendoor drinken broodjes: Ja/Nee
Eetwensen: b.v. geen vlees
Verdere wensen/opmerking (proberen wij zoveel mogelijk rekening mee te houden):

Afmelden tot 2 weken voor de clinic (12 Juli). Na deze datum ben je verplicht het clinic geld te betalen, tenzij er iemand op de wachtlijst staat, of als je zelf een vervanger vind. De persoon op de wachtlijst heeft altijd voorrang. Betaling moet uiterlijk 2 weken voor aanvang van de clinic binnen zijn. Betalingsgegevens ontvang je per mail na aanmelding.

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 11:20

zasread schreef:
Ah! Wat een knap veulentje :+:
Zo schattig!!
Wordt ze schimmel of blijft ze bruin?

Ik kan nog niks schimmeligs ontdekken maar die kans zit er dik in natuurlijk. Ik ben gek op schimmel dus van mij mag ze, maar dit donkerbruine vind ik ook heel mooi.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 11:40

Karina - wat een prachtig veulen dit bruine vind ik ook wel mooi staan idd maar je weet nooit wat de toekomst brengt (hou je der wel zelf ?)

Gab - klinkt leuk die clinic zal eens even in mijn agenda kijken want 5 dagen daarvoor ben ik jarig dus heel misschien vier ik dat weekend mijn verjaardag :( doe je zelf ook mee ?)

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 12:03

Zo wat een leuke fotos weer ! bok. stijger en baby foto's ! :D
hopelijk niemand verdronken in die rare regen bui gisteren avond :P

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 12:12

Karina schreef:
Ik kan nog niks schimmeligs ontdekken maar die kans zit er dik in natuurlijk. Ik ben gek op schimmel dus van mij mag ze, maar dit donkerbruine vind ik ook heel mooi.

Geen witte haartjes rond haar oogleden?

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 12:19

Nee, nog helemaal niks. Maar van Veludo hebben ze maandenlang gedacht dat ie zwart bleef, hij staat ook nog steeds zwart geregistreerd, het kan echt lang duren voordat je wat ziet. Dan zijn de brilletjes gemakkelijker 8-)

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 12:36

Karina schreef:
Nee, nog helemaal niks. Maar van Veludo hebben ze maandenlang gedacht dat ie zwart bleef, hij staat ook nog steeds zwart geregistreerd, het kan echt lang duren voordat je wat ziet. Dan zijn de brilletjes gemakkelijker 8-)

Gefeliciteerd Karina met je prachtige dametje! Ze is schitterend :+:

Denise lief hoor, die Heike toch... :D

Cloris hij is schitterend, Luna en ik willen hem dolgraag ontmoeten! Echt zo mooi hoe je beschrijft hoe dat gegaan is tussen hem en jou... vind het ook echt helemaal een hond voor jou. Hij heeft hetzelfde in zijn blik als Fange....

Aline JEMIG WAT EEN BUIK :wow: Misschien zitten er idd wel twee in :j

Saida sux6 vandaag in t ziekenhuis, volgens mij heb ik ook iets gemist?

Lisenka als je het redt moet je het zeker doen hoor, het gaat heel erg gezellig worden! Jij en Jan ook gefeliciteerd met de kleine :+:

Kelly whahaha die foto van jou en Taac, gleed je er vanaf?

Nishada leuk joh dat Urbino het springen zo goed op pakt! En wat gaaf dat hij in de bit komt, stoer!

Loontje goed geslaagd bij Piaffe en een hoop LOL in Amsterdam, zekers goed bezig :P

Hier weinig te melden, ik zit nog steeds thuis, met mijn lieve Luna die geduldig en zorgzaam mij de hele dag in de gaten houdt en bij me komt kroelen (of mij als kussen gebruikt :D). Ik voel me wel iets beter, en mis mijn mannetjes heel erg!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 12:57

Zo, vanaf pagina 162, verder terug wil ik niet. Ik wilde van de week al bij reageren, maar helaas kreeg ik te horen dat 1 van mijn collega's van het weekend is overleden. Erg raar, 2 weken terug ben je nog volop aan het werk met haar en opeens is ze dood. Zielig ook, 1.5 Jaar geleden kreeg ze haar tweede kindje, is daarna in een psychose geraakt. Met veel kracht is ze hieruit gekomen, ze is langzaam weer therapeutisch aan het werk gegaan, en vanaf begin april was ze weer helemaal terug als volle kracht. En dan opeens hersenvliesontsteking... Ze laat een man en twee kinderen achter.

Utixo was in de les erg vervelend woensdag, niet leuk, aangezien hij zondag weer vor het eggie moet :D

Damn! Ik sta even op en die oude hond jat mijn pizza! Doet ze anders noit! Nu moet ik wel chocola eten, want ik heb honger. Nog iemand een stukje Tolerone?

Daar gaan we...

Kelly Leuke plaatjes! Taco is echt wel slim volgens mij he? Hij is wel heel ontspannen ... :+
Sanne Mijn teen doet gelukkig al een stuk minder pijn, kan er nu op staan. Hoe gaan je tentamens?
Ilona Wil jij nooit, maar dan ook nooit meer zeggen dat ik verslaafd ben als ik zit te bokken op mijn mobiel? :D
Peet Je moet paarden ook vasthouden he! ;). Lekker, dat soort boeren. Helaas bestaat de omgeving hier enkel uit die figuren.
Saida Ik lees straks vast wel hoe je trailer was...
Jolynn Die kan lekker zitten! Maar wat een bokkende PRE's allemaal.
Saida[b] Zoals ik al dacht. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! E halen is wel ideaal hoor, en binnen een paar jaar is die rare regel er toch uit. Dan is het heel simpel, alles boven de 750 kilo is E. Je kunt je trailer eventueel nog terug laten keuren, dit is relatief simpel. Maar als over een paar jaar de nieuwe regels ingaan krijg je hem dus niet meer verkocht, en terug terug laten keuren is moeilijker.
[b]Lisenka
Gefeliciteerd met de babby!
Gab Beterschap :(
Cloris Wat een heerlijke hond! Die groeit nog wel wat denk?
Il Allemaal leuk een aardig, maar je gaat nog wel mee naar Hypo van de week hoor, om met mij rijbroeken te snuffelen. Je cadeautje is nog steeds niet binnen, zal zo eens mailen.
Karina Gefeliciteerd! Ik ben nu op pagina 165 met bijreagen, verwacht op 166 toch wel foto's! Ben daar nu aanbeland en inderdaad. Wat een heerlijke beeb!

Zo, dat was het wel zo'n beetje volgens mij...

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 13:07

Awww wat een lieve baby !!!

Utixo, geen idee waarom hij dat doet.. O:)
Op eens show grap ik altijd dat hij het iig niet doet omdat hij mijn haar zo goed vind zitten :+

Hypo... daar zit ik iedere dag :P

Dinkey, nee gelukkig niet.. maar landde wel ergens op zijn kont haha.

cloris, wat een onwijs leuk koppie heeft je hondje :+:

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 13:08

Hij doet het altijd? :D

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 13:11

Jep... zodra ik mijn heuptasje om doe weet hij al dat we gaan VD-en en dan hoppa _O-

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 13:19

Utixo schreef:
Gab Beterschap :(

Ik hoop niet dat jij een voorspellende gave hebt...want ik heb (nog) nergens last van hoor :P