Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pastis schreef:De Schutte zadels zijn ook te krijgen met tree clickx ondertussen, en zouden tot (correct me if I’m wrong) 6cm boomwijdte aangepast kunnen worden. Ik ben allesinds echt super tevreden over mijn Schutte (leen-) zadel. Ik heb ook kleine wrongen en een iets verbreed zitvlak, maar toch een “smal” gevoel ondanks Famosa wel wat rug heeft. Heb allesinds het gevoel dat ik er mooi rondom ipv bovenop zit. Ninon schutte heeft zelf ook wel wat tweedehandszadels. De zadelpassers die met haar samenwerken kunnen deze online zien. Klanten niet dacht ik.
@elisa: onze merrie heeft exact hetzelfde! De dierenarts heeft er naar gekeken en zij zegt dat dit een soort reactie is op bepaalde planten. Boterbloemen zouden dit o.a als reactie kunnen geven. Wij hadden er geen op de weide, maar in het hooi wel denken we.
Het is echt heel erg warm. Paarden kwamen spontaan vragen om op stal te mogen.
Ons (officiële) drachtige cremello merrietje had ik deze morgen al ingesmeerd met zonnecrème, maar ze staat toch liever binnen en ik geef ze geen ongelijk.
Elisa2 schreef:Haha dat snap ik, ik dacht eerst ook dat het snot was. Maar nee, ze heeft geen snot gehad en is niet verkouden geweest ofzoiets.
Ben benieuwd hoe het er bij Taruga uit ziet. Bij Havanna lijkt het ook op haar lippen te zitten aan de binnenkant maar dat is moeilijk fotograferen. Ik hoop eigenlijk wel dat dit nog weer weg trekt.