[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 16:44

Wat een gezellig geklets weer :D .

Kelly, wat een gave foto's weer van Taac. Hij blijft echt geweldig! Weet nog wel dat ik hem de 1e keer op bokt zag... Een fjord die zooooooooo mooi kon lopen :D . Hij is alleen nog maar leuker geworden ;)

Saida: Zo he, das ineens snel, een trailer aan de haak ;) . Is de koop nu rond? Enne, les je eigenlijk nog bij Mayke? Ik lees er eigenlijk niks meer over? *schoot me ineens te binnen..*

Jan & Lisenka: Gefeliciteerd met deze super knappe jongen. Alweer een súper aanwinst!! *\o/*

Jas: Aaaaaah, lieve foto's van jullie saampjes joh :D . En Bandiet ziet er goed uit! Wel weer een stuk grijzer lijkt het :D .

Anita en Debby: Whaaaaaaaaaa, stoere Xantha :~. Ze is zoo gaaf he! En die Elise kan me toch rijden ;) . Die blijft ook even netjes erop zitten! Enne, anita, hoe leer jij dat Sun zo snel zeg????

Mies: Had ik al gezegt dat die foto's van Encanto en jou echt megaaaa gaaf zijn :D .

Cloris: Wat een hond zeg!!! Hij ziet er super energiek uit! Vind hem niet zo klein hoor! Maar misschien vergeleken bij je andere honden ;) . Enne, foto's van piep showen hoor!!

Malin; Beterschap!! :(:)

Sanne: Oeeh, nog ff geduld, voordat iedereen hier je mooie jurk ziet :D .

Zo, dat was het ff voor nu... Ben gister dus in Amsterdam geweest! :D Lekker in de stad gekeken, maar niet echt wat gevonden... (had al teveel gekocht haha).
Samen met vriendjelief naar Madame Taussauds geweest! Was érg leuk, was ik ook nog nooit geweest.. Maar was echt een ervaring haha, heb gelachen, en veel foto's gemaakt (helaas de meeste met me mob, omdat de batterij van de camera het begaf ;( ) . Toen een hapje gegeten bij de pizzaria, en natuuuurlijk nog een rondje over de wallen gedaan :D . Hahahaha, was ik ook nog nooit geweest natuurlijk :') . Dus was ook leuk om eens te zien wat er nog van over was......... :+

Vandaag hier bij vriendje naar Piaffe ruitersport geweest.. kennen jullie die winkel? Doen veel via i-net. Had een setje peeskappen omgeruild voor COB. Want had FULL gekregen, maar die zijn te groot (van me vriendin gehad, voor je verjaardag :D ) . En meteen ff gekeken voor een rijbroek! Op tentenkamp was ik niet geslaagd nl, maar hier heb ik dus 2 broeken aan de haak geslagen, voor de prijs van 1 broek die ik op tentenkamp wou kopen :wow: . Goed bezig :D !

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 16:44

Lisenka schreef:
Even snel berichtje van mij. Bedankt voor jullie lieve berichtjes nav de foto's.

Ilona: Beetje laat, maar nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Frank: Desp gecastreerd lees ik. Alles goed gegaan?

Malin: Jullie zijn altijd welkom hoor.

Gisteravond om 11.00 is Esperanza bevallen van haar eerste veulentje, een hengstje. Alles is goed gegaan en ze is een supermoeder. Om half 3 verlieten we de stal. Foto's volgen binnenkort.

oh van harte met je mooie hengstje
foto`ssssssssssssssssssssssssssssssss :D ;)

heikedenise

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 16:51

Jan - wat een poepie op de foto echt te lief

Cloris - ook ik vindt hem op de foto's niet klein hoor maar ik weet natuurlijk ook niet hoe groot jou vorige hond(en) was/waren en vooral foto's van piep showen hoor

Ilona - jij hebt lekker genoten met vriendlief zo te lezen en ook weer lekker geshopt haha ;)

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 16:51

Tsjillert, er staat er al eentje hoor :).

Ioon, ik heb het niet geleerd aan Sun hoor. Waarschijnlijk had ik dan ergens KO gelegen en had hij het nou nog niet geleerd. Elise heeft het hem geleerd. Enne...weer lekker aan de shop geweest ;). Ik wil trouwens binnenkort ook nog met vriendlief naar Amsterdam. Al een tijd niet meer geweest.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 17:03

Malin -> Vervelend dat je ziek bent met dit heerlijke weer!
Snel opknappen, hoor!

Jan & Lisenka -> Ik vind het een heel stoer ventje, en die naam maakt hem helemaal stoer!

Cloris -> Wat een leuke hond is Napoleon!
Na je koning nu een keizer in huis! :D

Ilona -> Leuk geshopt dus!
Voor mij is een paardenshop ook niet veilig.......
Ik heb vrijdag weer les van Mayke, ik neem nu 1x in de 2 weken les.
De basis zit er in bij Rintske, en echt veel rij ik niet op haar, zo'n 3-4 keer in de week.
En aangezien ik nu ook meer buitenritjes maak, ben ik ook nog minder bezig met 'trainen'.

Aline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 17:21

Ohh, ik krijg het hier niet meer bijgehouden, maar ik zie nu toch een knappe knul voorbij komen!!! Jan & Lisenka, gefeliciteerd met deze stoere kerel!!!! Dat heeft Esperanza toch maar knap gedaan :D
Succes met Chistosa nu!

Ik ga weer snel buiten verder, want met dit mooie weer laat ik geen kans onbenut, zojuist Cas al van top tot teen eens lekker door de wasstraat gehaald ;)
Is ook weer droog in een mum van tijd in het zonnetje, heerlijk!

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 17:52

Jan & Lisenka gefeliciteerd met jullie veulen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 18:02

Wat een mooie baby en honden foto´s :+:

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 19:39

Jan & Lisenka gefeliciteerd, schitterend veulentje!
En succes met de volgende....
Hier vertikt mijn veulen het nog steeds geboren te worden, maar ze drupt nu wel melk.

Aline, komen er bij jou ook nog veulentjes? En kom je naar Bunschoten?

Cloris ik word best beetje emotioneel van je nieuwe hondje... ook al is ie kleiner dan je dacht, hij past ECHT bij jou...
Ik wil ook echt heel graag een keer naar Piet! Lange teugelen of rijden, allebei wel eigenlijk. Er was pas een plekje in Soest maar toen bleef ik ook al thuis voor dat veulen wat geen haast heeft :D .

Retegave foto's van Xantha, ik moest er vreselijk om lachen hier in mijn eentje dat Elise niet "HO" of "Help" roept op zo'n moment maar: "Maak foto's!"

Urbino in Bit! Make my day, ik ga accuut mijn omgezette Amazone-abonnementje verlengen om het niet te missen. Wie komt er foto's maken, Arnd?

Leuk de foto's van Jasmijn en Peet samen.

Net weer les gehad met Veludo van mijn inmiddels al-niet-meer-zo-nieuwe juf. Bij gebrek aan zadel eens wat aandacht aan werk vanaf de grond besteed en afsluitend nog even met barebackpad gereden. Ze zegt dat hij werkelijk het gevoeligste paard is waar ze ooit mee heeft gewerkt, maar dat ze het helemaal geweldig vindt *glim* *D .

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 20:07

Jan & Lisenka ; Wat een mooi plaatje zeg! Echt een lekkerding :)

Ilona ; Hmm alweer geshopt:P Jij blijft shoppen:) Was wel leuk setje trouwens wat je gekregen had..!

Dalijk even meer bijreageren.

Eerst even douche en doen, want had met me meisie lekker buiten gespeeld en met dr in de tuin geverfd. Maar ik zit dus ook helemaal onder haha.
HEERLIJK weer vandaag gewoon

Aline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 21:34

Karina, ja ik kom ook weer naar Bunschoten! En als alles goed gaat komen er bij ons dit jaar twee PRE veulentjes, maar dat duurt nog eventjes. De eerste verwachten we in de derde week van juni en de tweede in de derde week van juli.
Deze dame moet nog ruim 3 maanden, maar qua buik barst ze al bijna uit haar voegen
Afbeelding
Maar het zit haar blijkbaar niet echt in de weg ;) Afbeelding

Overigens verwachten we hier wel elk moment een veulentje van een tijdelijk logeetje, dus toch ook nu al een beetje spannend qua veulentijd :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 21:37

Jeetje, wat een buik :oo
Spannende tijden zeg :j

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 21:38

Wauw Aline, wat een buik. Krijgt ze geen tweeling?

Karina, jij dus ook al lekker bareback aan het rijden ;). Heerlijk zo dat mooie weer. Dan is het veel leuker :).

Het is hier nu echt K.L.O.T.E. weer zeg. Regenen en onweren. Wel goed voor mijn tuin, maar dat is het enige voordeel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 21:38

Hier ook, was Robijn aan het laten grazen en besloot dat het tijd werdt om naar huis te gaan :') Zat net op tijd in de auto!

Aline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 22:08

Anita, hoop het niet zeg, een tweeling! Maar ze is gescand op 18 dagen en volgens de DA toen gewoon netjes 1 vruchtje, dus ik ga er maar van uit dat het goed is.

Hier niks aan de hand met het weer, lekker rustig weertje, droog, en nog 15 graden buiten...
Beetje regen (dan wel 's nachts graag :D ) zou inderdaad wel goed zijn voor de grond.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 22:08

Cloris, dank je! Fijn dat je het leuk hebt met Napoleon, is altijd moeilijk je beste maatje te verliezen...
Frank haha, nee, zo`n bordje hadden we niet achterop ;)..
Jan en Lisenka, gefeliciteerd!
Hier is het nog wel mooi weer op zich, geen regen of onweer gelukkig..
Iloon, volgende x ff zeggen als je bij Piaffe komt, kunnen we daar ff meeten ;)
Verder ff met Goya gespeeld en ge VD't vandaag. Ook nog naar de farmaceut geweest in Raamsdonkveer, 2u rijden.. Wel minder,maar was op zich wel leuk. Leuk om te zien hoe het nou eigenlijk gaat; van losse grondstoffen van een medicijn tot het verwerken, testen, en alles

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 22:09

peet: jawel hoor, eitjes genoeg. had een volle bak van de makro meegebracht.
marit: wat is er loos dan met je internet? succes met je niet-roken. volhouden!!!!
anita: ik weet niet of ie steigeren snel zou kunnen leren maar voorlopig probeer ik dat nog niet. eerst die spaanse pas er goed in zien te krijgen, hij snapt het nu zover dat ie z'n been hoog op moet tillen, naar voren is af en toe meer een maai zo van ik gooi hem daar maar ergens heen. lekker zo zonder zadel naar buiten. wat bedoel je met: nadat ik was ingekomen??
debby: mooie foto
lisenka: zo das weer ff geleden hier haha. met des is alles idd goed gegaan, z'n koker is nog wat dik maar hij is vurig zat. gefeliciteerd met de eerste van dit seizoen!
jan: aaahhh wat een mooi veulen zeg! nu al barok. lekker met dat mooie weer meteen naar buiten
mies: kheb al gereageerd. ziet er goed uit
denise: hij wordt al minder dik.
saida: die ziet er nog best uit. bockmann is een degelijk merk. en met automatisch neuswiel, das ook handig vind ik. je hoeft t niet te vertellen hoor, maar ik gok dat je hem voor 2 ruggen hebt. haha nee geen chocomel over me toetsenbord, wel over me vingers
laura: des heeft hier ook vrij lang een luizenleven gehad, hmm eigenlijk nog steeds
malin: tja das idd echt balen met dat weertje. hihi trailermeeting??? enne rick is een joviale vent, ik heb hem maar kort gezien en gesproken maar toch. *roddelt: leuk stel hoor die twee*
kelly: blooper?? ben je er achteruit afgeschoven dan? gaaf man, zo zonder zadel, gewoon een 2-eenheid
nishada: gefeliciteerd, op naar de volgende ronde. kheb Bit niet maar tzt zal er vast wel een topic hier volgen...
cloris: mooie hond en mooie foto's vooral die slaapfoto
ilona: ja madame tuss. is leuk. ennuhhh wat moet ik nou van je gaan denken? er heeft hier al eens een foto gestaan van een paar meiden in een kooi op de kamasutrabeurs en nu heb je de wallen aangedaan......... :D :D hoe ist met chickie?
karina: jij droomt vannacht weer heerlijk denk ik
aline: zoo die is dik. niet verkeerd geteld? haha. bereid je maar voor op zondag. wordt een ware barokke bokkers invasie
suus: das niet zo heel ver hiervandaan. met welk doel was je daar zo ver van huis?

zo, wat een raar weertje toch. als ik naar het zuiden kijk, was het om 8 uur al donker met veel gebliksem, in het noorden normale tijd donker en gewoon helder. zit hier net op de scheidslijn. beetje regen gehad. vanavond nog ff op des rondgestapt met alleen z'n halster aan met touwtje. ben nu ook een klein beetje begonnen met hem te leren liggen.
goh, lees net op nu.nl weer eens een berichtje over de stroomstoring van december 2007: http://www.nu.nl/algemeen/1949239/bomme ... ljoen.html
is nog steeds een hoop heisa over tussen de bedrijven en de overheid. ik heb gelukkig m'n vergoeding al lang en volledig ontvangen. schandalig dat defensie er op alle mogelijke manieren onderuit probeert te komen. HUN helikopter was de veroorzaker...

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 23:21

Even snel:
Jan & Lisenka, wat een fijn nieuws! Gefeliciteerd met t kleine kereltje!

En Cloris, wow wat een hond, vind Napoleon prachtig zeg :D. Op een van de foto's doet ie nog behoorlijk puppie-achtig aan, leuk zeg.

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 23:51

Oh jongens, wat ben ik blij dat ik blijkbaar aan de goede kant van het land zit met het weer, want hier bij ons is zo'n 2 en een half uur geleden EINDELIJK ons veulentje geboren!! Tja, en dat doen we hier buiten, dus was heerlijk op zo'n zachte zomeravond. We hebben het begin rustig vanaf de veranda zitten bekijken met een wijntje erbij, ouders en Gab gebeld toen haar water brak, en ging allemaal goed. Ze lag nog met haar achterbeentjes in haar moeder toen ze al een luide hinnik gaf! En was echt zo schattig, Veludo en Peanuts meteen terughinneken! Rico niet, die stond alleen maar zo te kijken van: "euh.... ik heb het niet gedaan hoor" ;) .
Het is wel een heel bijdehand merrietje want zo liep zowat meteen rond te stappen alsof ze nooit anders gedaan had, terwijl Ullkenney nogal aan het bijkomen was. Toen dacht ze: "Ik ga maar eens kijken bij wie de meeste interesse in mij had...." En stapte zo tussen omheining door naar Veludo toe :oo := . Schrikken natuurlijk, maar de jongens waren supervoorzichtig met haar (ik vind dat toch wel echt superrrrrrrr-sociaal van ze hoor!!) en we konden haar snel terugloodsen naar moeder. Nu maar een extra lintje ertussen gespannen.

Ik ben BLIJ!! We waren alleen om een of andere reden nogal uitgegaan van een hengst, dus een naam heeft ze nog niet ;) .

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 07:41

Frank, we zijn bij Dopharma langs geweest. Zij produceren medicijnen voor dieren (doe opleiding dierenartsassistent). Maar wat daar allemaal bij komt kijken zeg.. 15 van de 100 mensen werken maar in de productie, rest is aan het testen (is veel!) en van alles aan het doen..

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 07:42

Karina, gefeliciteerd! Wat lief van Veludo :D

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 07:52

Karina, ook gefeliciteerd :D

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 08:17

ook van ons van harte met je veulentjeeeeeeeeeeee foto`ssssssssssssssssssssssssss

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 08:17

Karina: Gefeliciteerd!!! Snel foto plaatsen!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 08:18

Karina -> Kweet precies wat je voelde toen je instructrice zei dat ze weg van Veludo is!
Niets is leuker dan wanneer mensen je zeggen dat ze jouw paard zo leuk vinden.
Op buitenritjes krijgen we regelmatig complimenten, en dan zit ik ook te trots glimmen op m'n paard, hoor! :D
De pensioneigenaar heeft eigenlijk niets met friezen, maar vindt Rintske stiekum wel erg leuk!
Gefeliciteerd met jullie merrieveulen!
We willen wel snel foto's zien, hoor!
Afbeelding

Aline -> Hihi! Wat een bolliewollie crossed daar in de rondte! :D
Ik hoop ook voor jullie dat het geen tweeling is.
Op het FPF waren er ook al 2 merries met een tweeling die niet waren gezien. :n

Frank -> Ja dat is makkelijk gokken, de prijs staat erbij..... :P
Ik ben al een hele poos aan het oriënteren wat ik voor trailer wil en wat de prijzen daarvan zijn.
Dit is een heel redelijke prijs voor deze trailer vind ik.

We zijn gisteravond toch niet naar de trailer wezen kijken, maar we gaan vrijdagavond.
Dan kan ik m'n zwager meenemen om er ook een rondje mee te rijden zodat we kunnen zien en voelen hoe die achter de auto ligt, ook niet onbelangrijk........
Vandaag naar het UMC toe met onze zoon, hij krijgt een nieuwe spraakprocessor voor zijn C.I.
Hij heeft nu nog een kastje wat in een tuigje op zijn borst hangt, maar krijgt er straks eentje voor achter zijn oor.
Dat scheelt al weer wat draadjes en dat lastige tuigje!