.Kelly, wat een gave foto's weer van Taac. Hij blijft echt geweldig! Weet nog wel dat ik hem de 1e keer op bokt zag... Een fjord die zooooooooo mooi kon lopen
. Hij is alleen nog maar leuker geworden 
Saida: Zo he, das ineens snel, een trailer aan de haak
. Is de koop nu rond? Enne, les je eigenlijk nog bij Mayke? Ik lees er eigenlijk niks meer over? *schoot me ineens te binnen..*Jan & Lisenka: Gefeliciteerd met deze super knappe jongen. Alweer een súper aanwinst!!

Jas: Aaaaaah, lieve foto's van jullie saampjes joh
. En Bandiet ziet er goed uit! Wel weer een stuk grijzer lijkt het
.Anita en Debby: Whaaaaaaaaaa, stoere Xantha
. Ze is zoo gaaf he! En die Elise kan me toch rijden
. Die blijft ook even netjes erop zitten! Enne, anita, hoe leer jij dat Sun zo snel zeg????Mies: Had ik al gezegt dat die foto's van Encanto en jou echt megaaaa gaaf zijn
.Cloris: Wat een hond zeg!!! Hij ziet er super energiek uit! Vind hem niet zo klein hoor! Maar misschien vergeleken bij je andere honden
. Enne, foto's van piep showen hoor!!Malin; Beterschap!!
Sanne: Oeeh, nog ff geduld, voordat iedereen hier je mooie jurk ziet
.Zo, dat was het ff voor nu... Ben gister dus in Amsterdam geweest!
Lekker in de stad gekeken, maar niet echt wat gevonden... (had al teveel gekocht haha). Samen met vriendjelief naar Madame Taussauds geweest! Was érg leuk, was ik ook nog nooit geweest.. Maar was echt een ervaring haha, heb gelachen, en veel foto's gemaakt (helaas de meeste met me mob, omdat de batterij van de camera het begaf
) . Toen een hapje gegeten bij de pizzaria, en natuuuurlijk nog een rondje over de wallen gedaan
. Hahahaha, was ik ook nog nooit geweest natuurlijk
. Dus was ook leuk om eens te zien wat er nog van over was.........
Vandaag hier bij vriendje naar Piaffe ruitersport geweest.. kennen jullie die winkel? Doen veel via i-net. Had een setje peeskappen omgeruild voor COB. Want had FULL gekregen, maar die zijn te groot (van me vriendin gehad, voor je verjaardag
) . En meteen ff gekeken voor een rijbroek! Op tentenkamp was ik niet geslaagd nl, maar hier heb ik dus 2 broeken aan de haak geslagen, voor de prijs van 1 broek die ik op tentenkamp wou kopen
. Goed bezig
!
.
. 

. Schrikken natuurlijk, maar de jongens waren supervoorzichtig met haar (ik vind dat toch wel echt superrrrrrrr-sociaal van ze hoor!!) en we konden haar snel terugloodsen naar moeder. Nu maar een extra lintje ertussen gespannen.