Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Absolem schreef:Kom ik aan met m'n sportbrok van havens en Lucerne...
En eind volgend jaar nog wat haver er bij. Die van jullie mogen die overtollige energie wel aan die van mij geven hoor haha.
kusvoorjou schreef:Het was weer bos rit tijd vandaag! Heerlijk genoten met die herfst kleuren![ [url=m/DXmN5e.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ns9TVD.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nog een foto van me nieuwe zadel! Moet alleen een langere singel hebben.. welke maat hebben jullie? Ik nu al 65 maar toch vind ik hem te kort!
[ [url=m/jniXi9.jpg]Afbeelding[/url] ]
boemel schreef:Kusvoorjou, waarom ligt er een bontje onder een nieuw zadel?
Ik doe dat zelf alleen tegen de tijd dat de zadelmaker weer langs moet komen voor een opvulbeurt.
kusvoorjou schreef:boemel schreef:Kusvoorjou, waarom ligt er een bontje onder een nieuw zadel?
Ik doe dat zelf alleen tegen de tijd dat de zadelmaker weer langs moet komen voor een opvulbeurt.
Het is een lemieux bontje met inlage pads. Van voor zit een inlage, omdat hij daar nog wat bespiering mist. Dit bontje ook van de zadelmaker gekocht. Zodra hij daar bespiering krijgt kunnen we de inlage en bontje er tussen weg halenvoor een jong paard dus een hele fijne oplossing. Fit 3 is te smal, en fit 4 ietssss te ruim wat dus door de inlage tijdelijk word opgevuld
kusvoorjou schreef:Absolem, wel een heel knap sulletje dan!! Haha
Boemel, dit is die lemieux pad.. kan je dus kiezen waar je vulling nodig bent [ [url=m/zyT3Lh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier ligt het er op voor het idee, maar je steekt ze dus er in. Floris heeft die achterin op de foto zit dus niet.