Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

.
. Maar dat doorzitten he.. pff.. wordt nog hard oefenen
. Wanneer ga jij weer starten? Ah wat sneu dat Ringo nog in de lappenmand zit... 

Maar 2 weken terug was me nicht der labrador hier en toen was hij helemaal rood van Nina. Had ze wat bloed in der mond dus denk dat ze toen een tandje verloren heeft. Gelukkig heeft ze vannacht niks gepakt. Nahja niks is overdreven, ze had 1 schoen van mij andere paar ugs op de bank meegenomen. Terwijl dat zwarte monster weet dat ze 1. niet op de bank mag komen en 2. van mijn schoenen moet afblijven haha. Maar dan kijkt ze je weer zo lief aan met der mooie zwarte koppie 
pffff fijn he jonge hondjes.. Oeh die van ons hadden op een gegeven moment als spelletje om al springend alle was van de waslijn te trekken en dan rustig aan stukken te scheuren 

Dus ik zou wel aanraden om ze toch al lekker wat basis bij te brengen. JIJ bent de baas, ho is ho, voorwaarts is voorwaarts, vast staan aan een touwtje, trailer op en af, poetsen, voetjes geven en lekker aan de hand wandelen langs de weg zijn dingen die je gerust al lekker op kunt pakken! Daar heb je met 4 jaar alleen maar weer voordeel van!
Verder lekker laten groeien die beestjes!
.
Super dat het zo goed ging. Leuk dat je gesprongen hebt 
Ziet er goed uit.
. Zonder zadel is wel een goede training voor mijn zit. Ik zat eerst best belabberd maar nu echt een stuk beter.
Zo is ie echt knap
.

)
Mooie naam.
. Ik hoop wel dat er gauw weer andere mensen/paarden komen.
Wij staan op een hele kleine pensionstalling. We hebben 4 stallen 4 paddocks en weiland waar ongeveer 2 paarden per stal kunnen staan ( ze staan het hele jaar door buiten dus niet opgesloten in de stal) Er zijn steeds mensen weg gegaan en nu zijn wij de enigste nog. Waarschijnlijk komen er wel weer nieuwe mensen/paarden maar we weten niet wanneer.
In het begin was ze erg hyper maar na een paar rondjes begon ze lekker te sjouwen. Ze was erg braaf
. Was echt genieten
.