[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 09:11

Hey meiden!!

Ik heb nog steeds internetproblemen en dus nog steeds moeite om jullie bij te houden!! (en op het werk te druk helaas :o )
Inmiddels besloten om voor een Strada zadel te gaan, ook via Trekkingsaddles.com net als Joyce (banditto). Ik ben enorm tevreden met de service en oplossingsgerichtheid van Callista. Een aanrader dus.

Verder ben ik gestopt met roken en word ik daar iets minder vrolijk van :D

Wat een foto´s van Xantha Debby!!! Dat ze dat kan uitzitten, chapeau!! Hoewel ik zelf ook duinritten maak met zonder zadel :D Zo charmant ziet het er bij mij niet uit als Sam gek doet.

Verder zie ik jullie graag zondag!!!!!!!!!! heb er zin in!! *\o/*

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 09:21

Lusitano, succes met stoppen met roken.

Robijn, 1000mg vitamine C voor het slapen gaan. Zuurt je urine aan en bacterien hebben geen kans meer ;).

Frank, jij ook lekker aan het VD-en. Leuk he. Misschien kan Deb ook wel een mooie foto van Sun spammen. Anders moet ik even op Hyves van vriendinnetje zoeken. Staat een hele stoere steigerfoto. Kan Dessie vast ook wel binnen een paar dagen ;).

Jasmijn en Tsjillert, leuke foto's.

Gisteren heb ik even op zijn NH's on Sun rondgehobbeld. Zonder zadel en met touwhalster en leadrope. Kon nog niet in zadel zitten met die plek in knieholte, dus dan maar even zo. En Sun is zo rond, dat mijn knieen een beetje afsteken. Ging heel goed, nadat ik eindelijk was ingekomen. Ook nog gegaloppeerd, is zo leuk!!!
Nu weer aan de arbeid.

Anoniem

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 09:34

Kan je dat gewoon ergens halen? :oo Dan ga ik dat vandaag nog doen :oo

Ik ga even de foto's van Mies bekijken :)

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 09:41

Steigerende Sun.
Op speciaal verzoek!

Afbeelding

Robijtjah, gewoon bij de drogist.
Als ik blaasontsteking voel aankomen dan doe ik dat ook altijd gelijk.
En veel blijven drinken natuurlijk.
Bij mij is het brandende gevoel dan vaak al in een paar uur weg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 09:54

Wauw, gave foto zeg :D

Okey, dan ga ik daar vanavond even voor kijken :) Thnks voor de tip!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 10:15

Echt een gave foto!
En wat glimt hij lekker in het zonnetje!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 10:19

Robijn, inderdaad bij de drogist of bij de supermarkt (daar haal ik het altijd). Ik neem ook dagelijk een dosis van 250 mg ter ondersteuning om de blaasontstekingen buiten de deur te houden ;). Ik ben ook heel gevoelig.

En Sun is cool he!!!!!! Dit heeft hij dus gewoon in één dag geleerd, knap ventje :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 10:21

Okey, ga ik onthouden :)
Dankjewel zeg!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 10:28

Even snel berichtje van mij. Bedankt voor jullie lieve berichtjes nav de foto's.

Ilona: Beetje laat, maar nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Frank: Desp gecastreerd lees ik. Alles goed gegaan?

Malin: Jullie zijn altijd welkom hoor.

Gisteravond om 11.00 is Esperanza bevallen van haar eerste veulentje, een hengstje. Alles is goed gegaan en ze is een supermoeder. Om half 3 verlieten we de stal. Foto's volgen binnenkort.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 10:31

Debby – knap dat ze is blijven zitten hoor, ik doe het niet na :n (denk ik)

Laura – is ook wel eens lekker een dagje vrij voor hem mag die vandaag weer aan het werk :P

Jasmijn – ach wat leuk de foto’s en die foto van jou badito en je vriend is ook heel mooi zeg en peet en tjil jullie zien er ook al zo leuk uit samen :D

Sanne – ben benieuwd naar je profiel

Frank – der hebben idd heel wat mensen raar staan te kijken der waren er een paar helemaal weg van hem, omdat die al zo groot en imposant (als ik het goed schrijf) is. Maar toen die eenmaal zijn trukendoos opentrok vonden ze hem niet echt een fries :n
En knappe des dat die het allemaal zo goed oppakt hoe gaat het nu met zijn koker?

Mies – daarom neem ik hem zo vaak mogelijk overal mee naar toe want tuurlijk vindt ik het jammer dat die zo doet maar ‘’gelukkig’’ heb ik me eigen er op ingesteld dat ik voorlopig niet voor de WP gaat maar puur voor de ervaring :D.
En jah een topic zal zo even reageren :D

Lisenka – gefeliciteerd ben benieuwd naar de foto’s :# :):)

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 10:54

Frank -> Het is een Böckmann Uno uit 2000.
Deze -> http://link.marktplaats.nl/242707254
In het echt ziet ie er zelfs nog beter uit dan op de foto, ik denk dat ie altijd binnen heeft gestaan ofzo.
En ik ben er hoor, zondag! Daarna kan ik ook altijd nog ziek worden! :D
Lekker die chocolademelk...... hopelijk niet over je toetsenbord......

Petra -> Moet eerst m'n E nog halen, hoor!
Anders mag ik er niet mee de weg op, hij is te zwaar.
Maar ik kom dan zeker een keer jouw kant op voor een strandrit!
Bij de Woody Ranch weet ik al iets beter de weg nu.
Deze zomer gaan we er weer naartoe!

Michelle -> Leuke reportage! Je gaf zelf je eigen verbeterpunten al aan.
Shannon wordt nog eens een echte dressuurcrack! *D

Lisenka -> Gefeliciteerd met jullie hengstveulentje! Hoe gaat ie heten?
Afbeelding

mauss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 10:59

wat een ontiegelijke gave foto's ben ik onderweg tegen gekomen. Rodeo zonder zadel, een steigerend paard

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 11:01

Lisenka gefeliciteerd! Ook ik ben benieuwd naar foto's!

Denise ja is inderdaad wel lekker voor hem. Ennuh werken, meneer is nog nooit bezweet geweest haha... Heerlijk luizenleventje heeftie haha. Neehoor dat kwartiertje nu onder het zadel is voor hem ook inspannend maar anders...

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 11:50

Ik ben nog steeds ziek %)

Ik doe mijn best om beter te worden maar ik baal als een stekker, zeker als het buiten van dat mooie weer is |(

Ik had vandaag een rondje cross willen doen maar dat gaat er zeer zeker niet in zitten :(

Verder bof ik wel met alle mooie foto's die jullie plaatsen, heb ik nog wat leuks om naar te kijken :P Heb ook even in het profiel van Sanne gespiekt, die leuke boekjes zijn weg nu? Maar dit is ook heel leuk!

Lisenka gefeliciteerd met het hengsteveulentje, ben benieuwd naar de foto's! Hoe gaat deze knappe man heten? Sux6 met de rest van de bevallingen!

Saida gefeliciteerd met je trailer, hij ziet er super mooi uit! Als we van de zomer al het houtwerk van de mijne gaan vervangen wordt mijn trailer ook zo'n kleur. Ik wou ook graag een bockman of een atec maar die waren te zwaar voor onze auto :( Hahah als nou steeds meer mensen een trailer krijgen gaan we gewoon meeten op een centraal punt en kan iedereen zijn paard meenemen!

Jasmijn en Peet dat ziet er erg gezellig uit, leuk hoor tussen al die bloemen! En Rick is leuk, fijn dat het zo goed gaat!

Denise balen he als ze zo achterlijk doen... maar ja weer een ervaring rijker, ze moeten toch ook leren op vreemd terrijn normaal te doen en de enige manier om dat te leren is oefenen oefenen oefenen.

Frank is Despi's koker al minder dik?

Jolijn sterkte met de blaasontsteking, volg die tips zeker op want het werkt echt!

Aniet SUN IS VET!! 8-) Hij doet het echt supernetjes zeg! Lekker he ff zonder zadel. Had je mijn PB nog gehad over Parelli? Hopelijk gaat het snel beter met je knieeen.

Heeeej Marit jij ook weer hier! Sux6 met stoppen met roken, mijn vriend heeft het ook gedaan 2 maanden terug en hij houdt het super goed vol. Hij vond het veel makkelijker dan hij gedacht had.

Deb wow die foto's van Xantha, en jeetje wat kan Elise zitten :P

Mies shannon ziet er goed uit, mooie foto's! Idd je handen maar probeer je ook lang te maken, zowel in je lijf als in je been, dat zal je houding ook ten goede komen. En dat van Taco was een 1-april-grap (als ik even voor kelly mag antwoorden :P)

Nou ik ga weer even terug naar zweten op de bank ipv voor de computer :(

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 12:19

Malin, beterschap. Dat is wel balen als je met dit weer ziek bent :(. En ben echt zo trots op mijn mannetje. En heerlijk zo zonder zadel. Zal nog wel even en weekje blijven die plek op mijn knie, dus dan lekker iedere keer zonder zadel. Is goed voor me. En Elise kan inderdaad zitten, echt niet te geloven. Hoop dat ze mij dat ook kan leren. En ga je PB nog beantwoorden, maar was het vergetn, sorry.

Lisenka, gefeliciteerd.

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 12:53

Haha ja Taco was idd een 1 april grap :D

Jeej een veulentje geboren!
Mooie steigerfoto van Sun..
Maar ook zieke :(:)
En een stoppende roker...

Wat een enerverend topic :D

Gooi ik nog even een blooper in de strijd

Afbeelding

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 13:18

Lisenka, gefeliciteerd!!!!! *\o/* *\o/*
Lijkt hij ook zo op Papa?

mauss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 13:29

dinkey girl, beterschap
lisenka, gefeliciteerd met het veulen, kelly, gave foto, maar ben je er op blijven zitten of toch eraf gegleden?

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 13:53

Leuk *D Al die bok en stijger foto's

Evdpanne; lijkt me leuk als je zo weg kan met je paard.
Soeske; leuke shetlander, gefeliciteerd!

Urbino update ( voor Ilona ;) )
Ze belden me vanmorgen van Hollands Next top horse dat ze voor elke provincie één paard uitkiezen om in 'Bit' te plaatsen. Urbino mag Limburg gaan vertegewoordigen :D Ze komen volgende week of die week erop om foto's te maken.

Én....Urbino en ik zijn al een beetje bezig met springen zo af en toe! We hebben het nu 2 keer gedaan en dit ging echt súpergoed. De tweede keer dat we sprongen hebben we een stijlsprong gedaan van uiteindelijk 60 cm. Geloof het zelf nog niet, want ik ben eigenlijk een echte dressuurruiter. Was wel heel trots op mijn paard!
Laatst bijgewerkt door Sjaad op 15-04-09 14:06, in het totaal 1 keer bewerkt

mauss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 13:56

zo wat super sjaad. jou paardje kunnen we binnenkort dus bewonderen in het Bit

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 14:59

Lisenka en jan gefeliciteerd!!!! Dan moeten we hem in de zomer maar weer komen bewonderen!

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 15:34

Hallo allemaal, na weinig slaap toch vanochtend met moeder en veulen de wei in gegaan.

En dit is dan Halley's zoon en Esperanza's eerste veulen ZORRERO 12 uur oud.

Meer foto's volgen. weer terug naar de paarden. Chistosa is ook aan het kegelen.

Afbeelding

Groetjes,
Jan en Lisenka

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 15:36

Mensen heb wel weer wat gave fotos voorbij zien komen, nieuwe shet voor Suus! wat is die leuk zeg, mooi modelletje *D
Steiger en bokfotos genoeg, die van Xantha, jeetje zeg, dat je er op bent blijven zitten :+ Ik zal binnenkort ook weer eens wat pics van mijn mannen plaatsen.

Heb afgelopen zaterdag weer een lange teugel les van Piet Bakker gevolgd, helemaal geweeeeeldig weer!! heb daar nog wel wat fotos en filmpjes van dus wees gewaarschuwd 8-) Piep deed zo zijn best en Piet vond het een mooi Peerd hahaha en hij zou de galop aan de lijnen zo oppakken, ondertussen liep ik het snot voor mijn ogen pfieuw want het was ook al flink warm!

En dan wil ik jullie ook nog even voorstellen aan Napoleon; na de dood van mijn Koning Fangio was het stil in huis ook al was Chira daar nog, er miste iets... maar ik was nog niet toe aan een andere hond in huis, tot voor kort, ik kwam oog in oog (op foto dan) te staan met een eigenwijs jong hondje wat nog in Portugal in het asiel zat en ik was verkocht, hij deed me in alle opzichten denken aan Fangio toen hij jong was en zonder angst voor vergelijken heb ik contact opgenomen en alles ging in een sneltrein vaart. Napoleon kwam naar Nederland en toen ik hem zag schrok ik even want hij was veel kleiner dan ik had verwacht maar zijn karakter is erg groot (vandaar dat Napoleon heel goed past) Na de koning is er weer een heer van stand op de bank te vinden, Keizer Napoleon en het is net of hij er altijd al geweest is, het voelt zo vertrouwd.. genoeg gepraat, hier is hij dan: *trommelgeroffel*

De Pukkelinho ziet wat;
Afbeelding

Muisjes?
Afbeelding

Poseren op de terugweg;
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vriendjes, kon geen losloop fotos van de heren maken want het ging te snel dus maar even op de terugweg :D
Afbeelding

Daarna vouw je de Keizerlijke oren en ga je slapen :Z
Afbeelding

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 15:51

Cloris, wat een poepie. Hij is echt heel leuk zeg.

En jan en lisenka, wat een prachtig veulen. Echt een plaatje
Laatst bijgewerkt door spokie79 op 15-04-09 16:15, in het totaal 1 keer bewerkt

mauss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 16:11

wat een leuke fotos cloris en JeanleGrand