Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lys_PPA schreef:Hylkje, wat een mooi zadel!!
Boemel, bij mijn weten zijn Fryso bomen niet aanpasbaar of verwisselbaar nee. Ik heb ook een Fryso Legacy, superfijn zadel![]()
Nanne en Jelske, goed te zien dat beide veulentjes goed gaan
Zonnebloem, beterschap met Emma!
Janinevv schreef:Erg mooi boemel !
Voor nu heeft Tjitkse een afgedankt oud zadel op om te oefenen![]()
[ [url=m/PSFvMe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag was ze zo braaf!
Timmie06 schreef:Even voervraagje...wie van jullie voert er Vitalbix? En welke variatie?
Ik heb ibbeltje op de breed & grow gezet en overweeg Tim ook over te zetten. Wrs active+ bijvoorbeeld. Heb er een goed gevoel bij. Ben benieuwd naar jullie ervaringen hiermee.
ynekes schreef:Wij voeren ook vitalbix. Allemaal de daily complete, de sportfriesjes krijgen het in combibatie met de active en de drachtige en zogende merries krijgen de breed and grow. Ik ben echt overtuigt van de kwaliteit van dit voer. Ze zien er top uit en ook de zogende merrie hou ik prima in conditie met de breed and grow. Is alleen wel prijzig..
ynekes schreef:Wij voeren ook vitalbix. Allemaal de daily complete, de sportfriesjes krijgen het in combibatie met de active en de drachtige en zogende merries krijgen de breed and grow. Ik ben echt overtuigt van de kwaliteit van dit voer. Ze zien er top uit en ook de zogende merrie hou ik prima in conditie met de breed and grow. Is alleen wel prijzig..