Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Splinterz schreef:Oeh! Dan hou ik Den Ham in de peiling, is hier 25 minuten vandaan
Henrieke schreef:Splinterz schreef:Oeh! Dan hou ik Den Ham in de peiling, is hier 25 minuten vandaan
Haha oke leuk!
Ik heb zelf afgelopen zaterdag daar nog gereden, prima georganiseerd. Voor mij is het ook dichtbij.
Alleen ik ben zelf niet zo voor die koudbloeden wedstrijden/friezen wedstrijden. Ik zag dat er eind december ook wel eentje in Balkbrug georganiseerd is. Persoonlijk ga ik dan liever dicht in de buurt rijden en dan maar tussen de 'gewone' paarden, dan dat ik een 'eind' weg moet.
Splinterz schreef:Balkbrug zou ik eerst ook starten maar vind het net teveel gedoe voor 1 proef. Is Hoogenweg voor je te doen? Indoor 2 proeven. Elke maand hebben ze er sowieso 1 wedstrijd.
Doorzitten vond ik lastig totdat ik vorige week 'de' tip kreeg. In het zadel voeten recht en benen zover mogelijk naar buiten strekken (uit elkaar duwen). Dan in de beugels gaan staan en weer zitten. Op 1 of andere manier gaan je heupen dan van een lock. Voor mij werkt het iig super fijn!