Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dus we gaan toch maar even verder met de wintec die we al hebben. En dan als we weer wat stappen verder zijn, verder kijken. Ik ben ook zo moeilijk met zadels zelf… ze adviseerde nu wel eentje dus die ga ik 2e hands in de gaten houden om te passen t.z.t. Had nog wel op een ander zadel gezeten op Mara, maar daar kon mijn lijf ook niks mee helaas

Ik ga nu op zoek naar een Equestor Movimento of Movimenta. Die is wat zit betreft gelijk aan het zadel dat ik op Elevada had. Ik zat vandaag op een wintec wide endurance uit mijn hoofd maar die wrong
ik kan dat echt niet met mijn lijf Maartje_M schreef:Er komt niemand anders bij mijn paarden, sorryIk ga nu op zoek naar een Equestor Movimento of Movimenta. Die is wat zit betreft gelijk aan het zadel dat ik op Elevada had. Ik zat vandaag op een wintec wide endurance uit mijn hoofd maar die wrong
ik kan dat echt niet met mijn lijf
Maartje_M schreef:Oh zo ja, dat kan, maar dan moet ze eerst ingereden zijn zodat ik kan proberen
maar hij is toch een heel stuk meer relaxed, heel fijn!
vorige keer reageerde ze extreem met hangen, dus dat hebben we nu met zadels passen ook weer gedaan. Dan hebben we wel ook een beeld van hoe mevrouw het met druk vindt. En dat was dus prima, ze vond het maar saai 
Als ik er eentje gevonden heb, stuur ik eerst de advertentie naar mijn zadelpasser voor ik hem koop en hij gaat er ook niet op zonder dat zij zegt dat het mag