Typisch merrie gedrag ofz.? Mijne spoort echt niet hoor... OF ze denkt dat zij een mens is, OF ze is 100% een hengst... ze loopt de hele dag te jagen op die andere merrie die bij ons staan, haar in dr deken te bijten, vast te houden en er dan bijna op te springen... je wordt er helemaal gek van! En als die ander dan eens weg loopt begint ze te gillen, draait ze zich om en geeft ze haar nog even een dikke trap na! Wat een bitch...
Ja precies... Mijn vorige was ook een merrie, al had ik van te voren bedacht dat ik voor een ruin ging. Maar merries zijn vaak iets onvoorspelbaarder vind ik. Ze zijn soms gewoon lekker chagerijnig en kattig! Ze zetten je echt wel op je plek als je niet 100% met je aandacht er bij bent! Maar ze doet nu echt heel erg 'hitsig' ofzo... gewoon vervelend voor dat andere paard lijkt me. Maarja, dan moet die maar eens uitvallen
heikedenise, Ja, ze zijn altijd tegelijk hengstig.. en aan Chim heb ik het nooit erg gemerkt omdat ze niet erg met die staart opzij gaat en ook niet erg gaat afscheiden. Die ander juist heel erg! Maar ik denk dat mijn juist ECHT hengstig wordt dan Het monstertje... T zal wel weer tijd worden denk ik...
Wat een merrie praat zeg zelf zijn de merries die ik gereden heb nooit zo moeilijk geweest dus kan niet echt mee babelen daar over alleen dat ik wel zelf liever een merrie had gehad dan een hengst/ruin
Wat een leuke foto van chim zeg weet je zeker dat ze heen hoektanden heeft en fijn dat ze zich weer beter voelt
Ik werd op me werk door stal gebeld dat amor niet goed liep op achter niet heel erg belast het been wel dus waarschijnlijk met spelen met de kleine shetlander gebeurt en wat ik wilde met andere in padock of alleen dus dat was geen leuk nieuws dus nu onderweg naar stal ben benieuwt hoe die loopt en wat ik aantref
Vervelend nieuws, maar misschien valt het allemaal ook wel mee hoor! Hij is natuurlijk nog volop in de groei en kan ook gewoon even wat stijfjes zijn van het spelen/groeien...? Doe maar voorzichtig met die kleine man!
Ja idd vervelend maar wel fijn dat ze belde en ja ik ben wel zuinig op hem hoor hij alleen niet op zich zelf vrees ik maar hij is ook zo lomp echt een sukkeltje eerste klas maar ja dat is wel ook weer leuk aan hem
Het topic van de 3 mutsen wat een heerlijk braaf paard zeg en die tekst er afentoe bij leuk gedaan
Inderdaad heerlijke combinatie! Haha mijn paard is wel wit. Geloof ik. Als ze niet gerold heeft. En dat doet ze altijd...... En ze houdt niet van foto's. Grrr. Wil wel mooie shoot :p Succes met amor dapperedodo!
Nou met amor gaat het wel hij loopt stijf en als je paar rondjes gelopen hebt steeds iets beter maar draaien wilt ie niet graag en is wat lastig zn stal in gaan is met opstapje maar hij belast het goed en voetjes geven doet ie ook is ook niet warm of dik meneer heeft gewoon raar lopen spelen.
Wel heb ik zn beentjes ff gekoelt achter met koud water kon ik gelijk kijken hoe die reageerde maar het intereseerd hem niks terwijl het de eerste keer was. Morgen komt ie samen buiten met me vz paard amir. Zo loopt ie tog een beetje en wordt niet opgejaagt dus we zien morgen wel of het beter gaat kan hem de hele avond in de gaten houden want heb morgen carousel les.
Leuk een fotoshoot wil ik ook wel maar gaat hem vast niet worden denk dat zwart met paar witte haren niet telt en woon te ver weg hellaas.
Ja, ik zou het ook wel leuk vinden, heb wel een mooi witje maar te ver weg en ze kan ook nog niet echt los staan zeg maar
Xantha
Geplaatst: 18-11-11 17:11
Zo ben ik weer eens, druk druk druk. Momenteel werk ik een dag meer en heb dus niet zo veel tijd om te reageren. Vorige week nog een heerlijk les gehad. Ik loop elke keer tegen een paar kleine dingetjes aan en juist die dingetjes kwamen nu naar voren, ik heb ze dus mooi kunnen oplossen tijdens de les!! Vandaag heb ik de kür op muziek geoefend en dat viel niet tegen. Nu nog muziek erbij en nog een paar keer oefenen
Jolyn, ook lekker naar buiten geweest.
Esther, lekker gesprongen. Mijn bijrijdster heeft dinsdag met Xantha gesprongen maar ik heb het idee dat Xantha het niet helemaal snapt. Misschien nog maar eens een paar keer oefenen.
Over hengstigheid, bij Xantha merk ik daar gelukkig weinig van. Tja het is natuurlijk ook een merrie met ballen
Nienke: Super zeg, gelukkig heb je niet opgegeven en fijn dat het land hem goed gedaan heeft! Hebben die jonkies ook echt nodig voor hun ontwikkeling lekker vrij kunnen bewegen en spelen!
Debby: Je had Shaggy de eerste keer moeten zien, die wilde overal langs . Nu wil die er wel overheen alleen is ie soms wat lui.... Maar we maken vordering sommige sprongen springt ie echt .