[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

laulau85

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 09:17

Oeh ja dat is echt irritant dan zeg! Moet je aan de antibiotica (volgens mij typ ik het fout) of niet? Want dat werkt dan waarschijnlijk ook niet super meer na zoveel keer? En dan mag je niet in de zon...

Maurice succes met bijreageren tis heel wat haha...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 09:18

Ik heb altijd antibiotica gehad maar ga dalijk idd overleggen voor iets anders, want dit is ook geen doen zo....

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 09:52

Dank jullie wel. Hij is idd erg cute..
Malin, grappig dat hij op Dinkey lijkt, hoop dat hij net zo stoer wordt als hij ouder is, hij is nog maar 2.. Heimwee naar elkaar.. Ik weet niet.. Spirit had nooit zoveel met de grote paarden en kleintjes waren er ook niet.. Dus denk dat ze het wel erg leuk vinden weer samen te zijn.
Beterschap trouwens!
Utixo, volgende keer maar schoenen aan doen dus ;)
Hosante, fijn dat je les goed ging!
Saida, waarom ga je niet voor je BE? Valt best mee (zegt zij die bij de 4e keer geslaagd is hihi.. Eigen domme fout, te zenuwachtig dus blackout)
Denise, jammer van zondags, maar toch mooie punten op maandag..

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 11:42

Ellis, mooie foto's! Ze ziet er goed uit.

Iloon, haha ja ik weet nog wel hoe sterk Chic was! Nee, had een hoofdstel met bit en een hengstenkettting.
Toch wat meer te zeggen dan. gaat goed tussen Chico en jou lees ik, fijn!

Mies, bandito is nu flink wit aan t worden. Foto's komen denk vanavond erop.
Haha tjsa mac he, daar werken niet de slimste ;) Mooie foto's van Encanto!

Jan, Baldomero ziet er heerlijk uit!!
Sonrisa is echt een wolk van een merrie zeg :D.
succes met de bevallingen! Moeten trouwens eens kijken of we deze zomer weer langs kunnen komen met zn allen, was leuk!!
Ohh.. de twenters zien er ook mooi uit. Vind jullie paarden echt prachtig!

Malin, ahh hij ziet er goed uit hoor!!
Nee, Dizo en Raya was echt niet meer te regelen. Het ging een tijdje goed, toen was mn ex weer omgeslagen en het laatste wat ik van hem gehoord heb was dat "als ik die honden wilde zien, moest ik maar op zijn bankrekening laten zien hoeveel het me waard was"....
Dus daarna heb ik alle contact verbroken, werd echt niet goed van die vent.
Heb me er helaas bij neer moet leggen.
Lieve foto's van Dinkey..

Amanda, vind t slim dat je een bodyprotector draagt als je je dan veiliger voelt :)
Het lijkt me wel lastig zitten, maar denk dat je dat idd na een tijdje niet meer merkt.

Anita, gaaf, succes met je steigersessie. Ik heb ook nog nooit een paard onder me gehad dat op commando gecontroleerd steigerde trouwens.

Frank, fijn dat het helingsproces bij Des goed verloopt. Gek idee hoor, kom ik van de zomer terug en dan hangt er niks meer onder :+

Suus, haha die foto van Goya :+

Esther, leuk, een kar tochtje. Fijne vakantie!

Benthe.. brr, niet zo fijn.. Goed opletten dat er niks inzit, als je t idee hebt van wel, gelijk naar de huisarts, anders gaat t ontsteken enzo en dan heb je nog veel meer pijn :+ Ik zit er nu ook even voor om weer bij te reageren, aardig werkje weer!

Saida, spannend, een trailer kopen!! Succes, hoop dat deze wat is.

Denise, zo, wat een ettertje heb jij :Y) die heeft zich niet op zn paasbest laten zien haha.
En idd volgende keer beter :)

En dat was hem weer..pfoeh :+

Zo, gister nog een paasetentje bij de familie, mn ouders, Madelief + vriend, oma, en ik met mn vriend. Was erg gezellig, haha voelde me haast alsof ik te gast ben, ben eigelijk echt te weinig thuis :o slaap denk gemiddeld 1 a 2 keer per week thuis, mja. Rest bij Rick dus he ;).
Ben nog steeds zo uber happy met hem, gaat echt geweldig tussen ons.
Gister heerlijk achterop de motor bij hem was geweest, was echt geweldig!!!! Je voelt je dan zo machtig. Zijn lekker 160 gegaan, was echt top :D.
En nou heb ik een deal met hem, zolang ik t volhoud niet te roken (heb er nog wat moeite mee af en toe), mag ik sowieso wekelijks achterop :D.

Ohh en vandaag hebben we 2 maanden, en vanmorgen zo'n lief kaartje gehad, met zo'n lieve tekst van hem..
Ook nog een naambordje voor Bandito en een bon voor Epplejeck, lief he, hij weet precies wat ik nodig heb :D.

Nou, dan ga ik zo naar Bandito, vandaag ga ik beginnen met lange teugel werk, dus spannend!!! Ben benieuwd hoe hij t oppakt.

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 12:23

Jemig .. even geen tijd om bij te lezen, erg druk hier op mijn werk.
Daar ga ik dus vanavond even voor zitten :D

Maar kon het niet laten om jullie alvast wat fototjes te laten zien :)

Omdat we minder dressuren doen we meer andere dingen en heeft hij ook wat meer kunstjes geleerd.
O.a. spaanse stap, op het blok, jambette op het blok en hij kent zelfs al een pas of 3 achter elkaar spaanse draf :~
Afgelopen zondag model geweest voor de workshop en daar heeft hij natuurlijk zijn kunsten vertoond :)

Even 3 plaatjes daarvan

Gemaakt door Karin
Afbeelding

Deze is denk ik net voor jambette gezien zijn koppie
Afbeelding

spaanse stap
Afbeelding

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 12:51

Leuke foto's! Lekker charmant zo uithangend haha.. Mijn vorig paard deed dat ook altijd als ontspannen tijdens het vd-en...

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 13:08

Leuke foto's Kelly.
Denise, jammer dat je paard zich zo druk maakte tijdens je wedstrijd maar het komt wel goed.
Barroco, gefeliciteerd met je 2 maanden.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 13:15

laura - het was idd jammer dat die zo ''vervelend'' was maar volgende keer beter,

Jasmijn - gefeliciteerd met je 2 maanden en veel plezier bij banditto, ja af en toe is het idd een ettertje maar hij leert het wel ooit (hoop ik)

Suus - het is idd jammer maar ik ben zeker tevreden over mijn punten :D

Kelly - wat ziet ie er weer super uit op de foto's echt gaaf om te zien

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 14:45

Laura: Wat zijn die Spanjaarden en Portugezen toch kanjers, dat ze het werken onder het zadel zo makkelijk oppakken!
Ook weer gave foto’s van Hincapie!

Madelief: Wat super eng, die buitenrit!! Gelukkig is het helemaal goedgekomen, lijkt me toch niet erg verantwoord om met dat paard naar buiten te gaan :n
Heerlijk is dat he, zo’n verfrissende les!
Trouwens, ziet er goed uit hoor, dat bitloos. Fuur wordt trouwens nog steeds voller, mooi hoor :j

Heidi: Wat een superschattige foto's van het ezeltje!
Heeft Baron niet meer zo raar geageerd?
Een geslaagde les dus, gezellig dat je ons gezelschap blijft houden op de roze wolk :P ;)
Gek paard, hij heeft een verleidingsdans bedacht :+

Mies: Ik hou van blauw :D
Super dat het springen goed ging, jou paard is echt te veelzijdig :P haha
Oeh, Encanto is ook knap in het bos, volgende keer moeten we hem ook maar op de foto zetten :j

Benthe: Haha, verwende Irma :D Maar ze heeft het ook wel verdiend ;)
Gedver, hoe is het nu met je teen?

Frank: Arme Des, merk je het verschil al?

Gabriella: Ah!! Die lammetjes zijn lief :+:

Nishada: Blijf maar gewoon posten hoor, want ik ben altijd erg nieuwsgierig naar Urbino :j

Peet en Jasmijn: Leuk dat jullie samen naar het strand zijn gegaan! Ik ben benieuwd naar de foto’s!!

Ellis: Gewoon blijven reageren :j de verhalen over Fifi wil ik niet missen!
Helaas doet maar 1 foto van Fifi op de workshop het, maar die is wel gaaf! Ben erg benieuwd naar de rest!

Jasmijn Ja! Super dat Bandietje zo lief was, want dan kunnen we de 25e (toch?) lekker naar het strand :D Oei, dat al over 2 weken :D Joepie!! Heb er zooo veel zin in, gaat echt weer heel gezellig worden :j
Hou jij eens even gauw op ons jaloers te maken met die super vriend van je ;)

Saida Zo, jij hebt het buitenrijdvirus ook zwaar te pakken :D Lekker is dat he! Ik zou het ook graag elke dag doen, maarja dan worden die rondjes zo saai..
Fijn dat de ‘hindernis’ toch overwonnen is, ze zal er toch aan moeten wennen, je weet nooit wat je allemaal tegenkomt..

Jan Wouwie! Baldomero en Sonrisa worden echt super mooi! Wat hebben ze smalle koppies, maarja ik ben ook dat dikke hoofd van Iggie gewend :P
Hoe is het trouwens met de drachtige dames?

Denise Ow, wat een drol is die Heike van jou ook, lekker ontspannen in de inrijbak en dan zo ontploffen.. jammer hoor!

Natalia Gave steigerfoto’s van Betunero!

Debby Mooie foto’s van Xantha, het blijft echt een prachtige merrie. Sta je nou op dezelfde stal als Anita?

Kelly Knappe Bello! Ben echt benieuwd naar jullie 2 in het echie, nog een klein weekje wachten :D

Malin Nou, aan die les heb je dus niet zo veel gehad, flauw hoor van Suev! Hopelijk gedraagt hij zich de volgende keer wel weer!
Wat een uberschattige foto van Dinkey :+:
Beterschap

Ilona Zo Iloon, wat dacht je? Geld moet rollen?
Ik wil de foto’s zien!!!

Suzanne : Ah!!! Die shettebollies zijn lief :+:
Zo en wat een gave bok foto van Goya

Esther Was dat Atlas voor de kar?
Fijne vakantie!

Igneo was gisteren weer zo goed als beter, ik heb hem gisteren niet meer horen hoesten, zelfs niet na de race en bokpartij toen hij samen met Salazar op het land mocht.. Daar ben ik wel super blij mee! Verder staat hij dus, samen met de andere paarden sinds zondag lekker weer in het gras voor een paar uurtjes, en wat genieten die paarden daarvan zeg. Ze zijn gelijk 10x vrolijker en aangezien Iggie altijd al super happy is, is hij nu helemaal niet meer te houden :P

Verder heb ik Vaidosa lekker gereden, helaas geen tijd gehad voor een buitenrit, maar dat komt na Bunschoten wel weer.

Ik ben nu de hele week weer in Groningen, tentamens maken. En dan vrijdag ga ik met mijn jurk op Vaidosa rijden!! En dan is het al weer bijna zondag!! Het er echt super mega veel zin in!!!!!!
Van het weekend heb ik veel gewerkt en geleerd, wel jammer, want het was zo mooi weer, hopelijk blijft dat voorlopig nog even zo (ondanks de slechte weer voorspellingen :P )

Ik vind het ook jammer dat Paarden van de Zon stopt, wat Madelief al zegt, ik zou ook best betalend abonnee willen worden. Ik vond het zo’n super initiatief!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 15:13

Denise ja ze hebben soms van die humeuren waar je geen pijl op kan trekken.. Vandaag al gereden of niet?

Sanne Fijn dat Iggi zich alweer helemaal goed voelt! Zieke paardjes is maar niks...
Balen dat je het zo druk hebt zeg! Zeker met dit weer...
Ennuh ben heel benieuwd hoe je er zondag uitziet!

Inderdaad ook ik zou wel willen betalen voor Paarden van de Zon.
Zullen we gewoon allemaal een mailtje sturen wie weet werkt het haha...

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 15:13

Kelly, leuke foto's zeg!! Dat is nou echt een mooie Fjord.
Dan krijg ik ook altijd Fjord-kriebels haha. Ooit.... komt er vast wel eentje.
Die Spaanse stap heeft ie goed onder de knie!

Hosante, dank je :). Haha vind het zelf zo kort klinken, dat is het ook }:0 , maar ben gewoon so happy met hem.

Jep, Sanne, 25e kunnen we vast ergens heen. Zit zelf eigelijk nog te denken om met de trailer naar t strand te gaan, want lopend is het niet te doen helaas :n. Dan is ie dood voor we er zijn. Kunnen dus wel naar de duinen wandelen. Voor met de trailer heb ik een vrijwilgger nodig die kan en wil rijden :+.
Fijn dat Iggie niet meer hoest!!
Vind het jammer dat ik er zondag niet ben..

Pff, was vergeten dat ik nog moest werken.. Dus even een paar uurtjes gewerkt en dan hopelijk vanavond nog naar Bandiet.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 15:25

Waar blijven die foto's nou Jasmijn ;)
Mmm, kan Peet niet met een trailer rijden O:)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 15:38

Heyyy mensen!

Even een heel kort berichtje van mij uit Amsterdam :D , ik sta nu in de bijenkorff in a'dam dus, en je kan hier gewoon internetten.. haha. Ik reageer vandaag of morgen nog ff bij!

:*

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 15:39

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 15:45

zasread schreef:
Waar blijven die foto's nou Jasmijn ;)
Mmm, kan Peet niet met een trailer rijden O:)

ja hoor peet kan met een trailer rijden haaahahhahhahahah :D

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 15:51

he iloon lekker he shoppen in adam en tuurlijk hebben ze internet daar is een werled stad hoor ik kan het weten he kom er vandaan

zo net heerlijk een buiteritje gemaakt en ff op de kletter geslagen JASMIJNNNNNNNNNNNN je raadt nooit door wie
door die BOERRRRRRRRRRRRRRR hij was zo leuk ff de tractor te starten toen we langs kwamen en tsjil had echt zoiets van ieeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhh enggggggggg
heb wel heerlijk genoten van me duin ritje ben maar niet naar het strand geweest hij was zo opgefokt door die domme actie van die boer :( :( :( :(
maar hij kwam vrij snel weer trg was wel appart galopje op dat wegje naast onze mooie bloemen :P had hem er eigenlijk gewoon door heen ,moeten trekken hahaah :9
en voed je paard eens op zet ik hem binnen samen met brasil samen dus aan een touwtje :+ gaat je schatje ff gras eten scrikt die brasil toch nou ik kreeg dus vliegles lag languit op de grond naast 8 paarden benen
hand ligt open arm open knie grrrrrrrrr
doet ook erg zeer |( maar daarna hadden ze wel zoiets he wat doe jij nou op e grond hahahahha

nou alles weer netjes op stal ga ik nu ff eten maken

tot laterrrrrrrrrrr

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 15:59

Laura -> Vind het telkens zo leuk om te lezen hoe jullie vooruitgaan en genieten! *D

Suzanne -> Sssssst! Dat is de volgende stap! Als ik eerst die trailer maar op de dam heb staan...... :7

Jasmijn -> Hey tortelduifje! ;)
Het gaat lekker met je zo te lezen!
Leuk hoor! Geniet er maar van!

Sanne -> Achteraf ben ik ook wel blij dat ik toch door die drukte ben gegaan met Rints.
Ik weet nu beter hoe ze dan gaat doen.
Van te voren scheet ik echt 7 kleuren, ik zag er echt heel erg tegenop, maar had zoiets van het moet toch een keer gebeuren, laat het dan maar een keer samen met Buehne gebeuren, das voor Rints toch wat vertrouwder met haar erbij.
Ben echt heeeeeel benieuwd hoe jullie eruit zien zondag!!!

Prinslover schreef:
Heyyy mensen!

Even een heel kort berichtje van mij uit Amsterdam :D , ik sta nu in de bijenkorff in a'dam dus, en je kan hier gewoon internetten.. haha. Ik reageer vandaag of morgen nog ff bij!

Aldus een rasechte Boktverslaafde.......

Petra -> En hoe was je vliegles? :P _O-

Zojuist een afspraak gemaakt voor vanavond om naar de trailer te komen kijken.
Ben echt benieuwd!!!

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 16:20

saida NIET LEUK HAHAHHHAHA :( :( :( :( :( :o zelfs me rijbroek is stuk, me horloge die ik net had gehad |( ,en me arm zal morgen goed stijf zijn

en heel veel suc6 met het kijken naar je trailer we horen het wel

en de sla(italiaanse salmix van appiehein) is zo lekker,die ik gemaakt hebt haha met geitenkaas honing olie en azijn hmmmmmmmm eten we echt tot de bodum leeg kan altijd moeilijk wachten tot het op tafel staat hahahha

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 16:27

oh en saida als je die trailer koopt moet je wel ;) langs komen gaan we naar het strand hahahaha ;) dan kom je er niet meer onderuit hoor dus dan weet je het
nou we gaan nu ff eten dagdag

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 17:38

Heey
Heb nu nog veel meer last van mijn pols als gister :(

Heb trouwens wel bijgelezen.

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 17:53

moppielover schreef:
Heey
Heb nu nog veel meer last van mijn pols als gister :(

Heb trouwens wel bijgelezen.

wens je beterschap meis en je hebt nog wel gepost knap hoor met een zere pols :(:)

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 18:07

Prinslover schreef:
Heyyy mensen!

:D Was vandaag ook in A'dam, zoals elke dinsdag en vrijdag.
Hopelijk heb je een fijne dag gehad!

masaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 18:32

hallo allemaal weer mooie foto's gezien en leuke en minder leuke verhalen gelezen.
sorry geen tijd om iedereen apart bij te reageren nog steeds druk met de bouw.
Maar goed nieuws de stallen zijn eindelijk af :D :D
Nu de rest nog.
sorry voor het ego berichtje en hopelijk allemaal tot zondag

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 19:27

Masaro foto's??? Ben wel benieuwd naar de nieuwe huisjes van de paarden!

Saida moet je nagaan hoe happy ik iedere keer ben haha!
en en al bij de trailer geweest? en is het wat?

Angela beterschap met je pols! En rust houden dan anders

Petra oeh das geen prettig ritje... en niet echt prettig paarden uit de wei halen. Niet echt je geluksdag of wel??

Kelly ik ga zo je topic bekijken.

Hincapie heeft vandaag lekker een dagje vrij gehad. Hij heeft lekker mogen spelen in de bak en is lekker op de wei geweest.
Ik voel me zwaar beroerd, vrees dat er een griepje op komst is maar hoop dat ik er door nu rustig aan te doen geen last van zal hebben...

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 19:56

@Saida, spannend trailer kijken, ben benieuwd hoor.
Heerlijk als je onafhankelijk bent met vervoer!!

@Suzanne, wat een schatje dat shetje.(allebei trouwens)

@Ilona, jij bent echt erg zeg, Bokken in de Bijenkorf

@Sanne, Ik sta samen met mijn vriendin (=instructrice en bijrijdster) op stal.
Anita is haar bijrijdster en ook mijn vriendinnetje!!
We hebben met zijn drieën onwijse lol, doen gekke dingen en de mensen kijken ons altijd een beetje raar aan (snap ik echt helemaal niks van)

Xantha kan trouwens ook heel goed bokken, ze had een beetje een lollige bui vandaag.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik moest zo lachen.
Ik zag al aan Xantha's smoelwerk dat ze een gekke bui had toen ik haar uit de paddock haald.
Ik was foto's aan het maken van Elise en toen Xantha zo raar begon te doen stond ik doodstil met mijn mond open.
Elise riep alleen maar, maak foto's maak foto's!!!
Hahahaha