Michelle: Nou dat werkt ook niet mee bij het verkeersmak maken, wat een aso, die trekkerrijder. Hij snapt toch zelf ook wel dat een paard daar doodsbenauwd voor is... Gelukkig is alles goed afgelopen, maar ik kan me goed voorstellen dat je flink geschrokken bent!
Evelien: Enno is toch wel echt een prachtkerel! Ik vind het heel jammer voor je dat hij niet gewoon bij je kan blijven
Lobke: Jeej!! Weer Licor foto's
(weet je dat Licor het paard is waardoor ik me meer ben gaan verdiepen in de Andalusiers en er dus ook verliefd op ben geworden)Fanny: Iedereen heeft wel eens dipjes met paardrijden, daar komen jullie vast wel doorheen. Gewoon goede begeleiding zoeken (want uit de verhalen heb ik niet zo'n goed beeld van je huidige instructeur gekregen)
En hoe zit het met de paarden in Amerika dan?
Ik ben vandaag gelukkig wat minder dood, alleen mijn voeten doen verschrikkelijk veel pijn! Gelukkig hoef ik morgen niet te werken
en kan ik lekker op Tibi rijden en maar weer eens met Fifty lange teugelen.

. Zieter goed uit. Is zeker wel leuk om zoveel verschillende paarden te rijden?
krijg ik een bok. Meestal alleen een klein kontje, maar vandaag wel een paar flinke. Maar ik kreeg les vandaag en hij moest ook wel heel hard werken. Had echt een fijn gevoel aan het eind van de les. Je instructeur moet jou ook echt een fijn gevoel geven. Heb je dat niet, dan moet je een ander zoeken. Er zijn er genoeg en jammer genoeg ook heel veel met net te ewinig verstand van zaken of die het niet goed over kunnen brengen. Dus probeer niet bij de pakken neer te zitten, maar er actief aan te werken. WIl je dat niet, dan moet je inderdaad stoppen. Maar ik weet dat je het wel wil, je bent veel te gek op Janske. Dus kop op meid, komt goed.
).
Nu moeten jullie maar hard gaan oefenen 

En fijn om te horen dat het goed met Yippie is!