[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

zasread

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 15:53

Debby: Wouw, wat gaaf en bijzonder! Woont je vriendin wel in de buurt van de stal en komt Xantha er dan ook te staan?

Michelle: Nou dat werkt ook niet mee bij het verkeersmak maken, wat een aso, die trekkerrijder. Hij snapt toch zelf ook wel dat een paard daar doodsbenauwd voor is... Gelukkig is alles goed afgelopen, maar ik kan me goed voorstellen dat je flink geschrokken bent!

Evelien: Enno is toch wel echt een prachtkerel! Ik vind het heel jammer voor je dat hij niet gewoon bij je kan blijven Ach gut

Lobke: Jeej!! Weer Licor foto's Vingers aflikken (weet je dat Licor het paard is waardoor ik me meer ben gaan verdiepen in de Andalusiers en er dus ook verliefd op ben geworden)

Fanny: Iedereen heeft wel eens dipjes met paardrijden, daar komen jullie vast wel doorheen. Gewoon goede begeleiding zoeken (want uit de verhalen heb ik niet zo'n goed beeld van je huidige instructeur gekregen)
En hoe zit het met de paarden in Amerika dan?

Ik ben vandaag gelukkig wat minder dood, alleen mijn voeten doen verschrikkelijk veel pijn! Gelukkig hoef ik morgen niet te werken Haha! en kan ik lekker op Tibi rijden en maar weer eens met Fifty lange teugelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 16:01

Met de stelling rechtsom bijvoorbeeld. Misschien is Janske een linksgebogen paard en is de linkerstelling voor haar makkelijker. Probeer haar dan rechtsom eerst wat meer in een contrastelling te rijden en zorg dat ze daar eerst los laat. Dat is immers makkelijker voor haar. Wanneer ze los laat probeer je haar voorzichtig om te stellen naar rechts. Pakt ze weer vast dan gelijk weer los maken in de contra stelling. Maar denk vooral aan de lossigheid. Je kunt niet verder voordat je paard goed los laat. Anders ga je forceren en krijg je bijvoorbeeld dat je paard gaat hangen en zichzelf vast gaat zetten.

Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor de galop. Je paard is niet recht. Belangrijkste wat ik denk dat je nu te doen staat is gewoon werken aan de basis. Eerst stap en draf. Je paard moet los door haar lijf lopen. Is je paard niet los, dan kun je gewoon niet verder. Wanneer ze goed los laat kun je ook gaan werken aan het voorwaartse. Op het moment dat ze los laat (dus gaat knabbelen op het bit en nek,hals en rug ontspant) dan kun je naar voren. Ze moet van voren wel los zijn om naar voren te kunnen gaan.

Ik hoop dat je hier wat mee kunt. Het opschrijven wat je zou kunnen doen is makkelijk, maar dan moet je het nog kunnen uitvoeren en voelen. Zoek anders goede andere begeleiding. Netzoals wat Sanne zegt heb ik ook niet echt een goed beeld gekregen van je instructeur.

Dus bekijk het vooral positief en ga het proberen op te lossen. Dat lijkt mij een veel leukere uitdaging dan te gaan stoppen omdat het even niet mee zit! Vork

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 17:00

Hier is foto-impressie deel 2 van de dagen bij Aline

Ik heb daar namelijk op Solido gereden en dat ging best lekker, zie hier het resultaat. En ik ben best wel tevreden over mijn houding (benen, handen, alleen nog wat rechter op zitten)

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding

13.
Afbeelding
strekken!

14.
Afbeelding
En poseren Lachen

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 18:01

En ik gooi er gelijk een derde impressie achteraan en in dit geval die van Cascabel, voor wei het nog niet wist, goedgekeurde P.R.E. hengst en vader van mijn veulentje!

1.
Afbeelding
even een standfoto

2.
Afbeelding
Kwijl

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding
Hij kan ook draven

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding
Check dat been!

7.
Afbeelding
mooie papa Vingers aflikken

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding
En Cassie nog even helemaal bloot Nagelbijten / Gniffelen

En nu de lange teugel foto's met mij:

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding
mooi hoofdje!

12.
Afbeelding

13.
Afbeelding

14.
Afbeelding
schouderbuitenwaarts

15.
Afbeelding

En is ie knap of is ie knap?

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 18:37

Zasread, cascabel is eene rg knap paard hoor. Zal vast een mooi veulen van komen. Hij lijkt me ook erg lief. En heb toch wel commentaar op je rijfoto's hoor. Je cap zit namelijk scheef Knipoog. Zieter goed uit. Is zeker wel leuk om zoveel verschillende paarden te rijden?

Flamon, ik ben het helemaal met Yenneke eens. En met paarden heb je af en toe een periode dat het niet lekker gaat. En als ik jou verhalen over je instructrice hoor, zou ik inderdaad ook eens gaan kijken voor een andere. Het kan helemaal goedkomen hoor. Ik heb met Sun ook een hele moeilijk periode gehad; hij wilde niet voorwaarts, bij iedere tik kreeg ik een flinke bok om mijn oren, galopperen lukte al helemaal niet dat was alleen maar gebok. En dan over stelling nog maar niet te spreken. Bij voorkeur trok hij gewoon de teugels uit mijn handen en als hij dan maar iets van stellign gaf was het naar buiten. En nu gaat het met rijden echt stukken beter. Er zijn nog dingen waar ik op moet letten, maar dat komt allemaal met de tijd wel. Maar Sun loopt nu voorwaarts al moet ik hem er nog wel iedere dag even van overtuigen. Als hij eenmaal voorwaarts loopt, loopt hij ook ontspannen aan de teugel met een juiste stelling en buiging. Ik kan galopperen en alleen als ik een flinke tik geef (omdat hij heel even het voorwaarts gaan niet meer wilt snappen *LOL* krijg ik een bok. Meestal alleen een klein kontje, maar vandaag wel een paar flinke. Maar ik kreeg les vandaag en hij moest ook wel heel hard werken. Had echt een fijn gevoel aan het eind van de les. Je instructeur moet jou ook echt een fijn gevoel geven. Heb je dat niet, dan moet je een ander zoeken. Er zijn er genoeg en jammer genoeg ook heel veel met net te ewinig verstand van zaken of die het niet goed over kunnen brengen. Dus probeer niet bij de pakken neer te zitten, maar er actief aan te werken. WIl je dat niet, dan moet je inderdaad stoppen. Maar ik weet dat je het wel wil, je bent veel te gek op Janske. Dus kop op meid, komt goed.

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 18:39

OHHHH echt rete-gaaf Sanne! Solido is een prachtbeest zeg, en je zit er echt heel netjes op, geeft echt een fijn beeld.
Foto's van Cas zijn ook heel mooi!

Flamon kom op hoor! Jezelf weer even bij elkaar graaien, en de lat even een heel stuk lager leggen voor jullie samen. Zorg dat je weer blij en tevreden kunt zijn door je doelen aan te passen. Yenneke heeft het al heel goed omschreven vind ik. Als iets in stap al niet lekker gaat, verwacht dan niet dat het in galop wel lukt. Gewoon stappen langs de hoefslag en kijken of je wat stelling kunt vragen. Hand ontspannen en jubelen tegen je paard als ze ook maar IETS in de richting doet van wat je graag zou voelen. Zo krijg je haar ook weer in een stemming dat ze het weer voor je wil gaan proberen, misschien heeft zij intussen ook wel het gevoel dat ze niks meer goed kan doen... Durf jezelf ook toe te staan om blij te zijn en te stoppen als je na een paar rondjes stelling vragen op de hoefslag in stap links en rechtsom, en misschien ook nog wat voltes redelijk goed hebt kunnen doen. Zeg tegen jezelf: Tjonge, wat heb ik fijn gestapt. Klinkt heel stom hoor, maar zo werkt het wel. Ook even van het idee af dat je pas gereden hebt als je alle versnellingen gehad hebt. Door even je verwachtingen aan te passen kun je weer gaan genieten. Misschien zou je ook eens wat aan de hand kunnen werken als het vanuit het zadel moeilijk blijft. Rustig neusje naar binnen vragen en haar weer soepel voelen worden. Het komt weer goed hoor, echt!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 18:41

spokie79 schreef:
Zasread, cascabel is eene rg knap paard hoor. Zal vast een mooi veulen van komen. Hij lijkt me ook erg lief. En heb toch wel commentaar op je rijfoto's hoor. Je cap zit namelijk scheef Knipoog. Zieter goed uit. Is zeker wel leuk om zoveel verschillende paarden te rijden?

Whoepsie, daar heb ik wel vaker last van Schijnheilig

Het is leuk om verschillende paarden te rijden, maar helaas staan deze net iets te ver weg....

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 18:43

Karina schreef:
Flamon kom op hoor! Jezelf weer even bij elkaar graaien, en de lat even een heel stuk lager leggen voor jullie samen. Zorg dat je weer blij en tevreden kunt zijn door je doelen aan te passen. Yenneke heeft het al heel goed omschreven vind ik. Als iets in stap al niet lekker gaat, verwacht dan niet dat het in galop wel lukt. Gewoon stappen langs de hoefslag en kijken of je wat stelling kunt vragen. Hand ontspannen en jubelen tegen je paard als ze ook maar IETS in de richting doet van wat je graag zou voelen. Zo krijg je haar ook weer in een stemming dat ze het weer voor je wil gaan proberen, misschien heeft zij intussen ook wel het gevoel dat ze niks meer goed kan doen... Durf jezelf ook toe te staan om blij te zijn en te stoppen als je na een paar rondjes stelling vragen op de hoefslag in stap links en rechtsom, en misschien ook nog wat voltes redelijk goed hebt kunnen doen. Zeg tegen jezelf: Tjonge, wat heb ik fijn gestapt. Klinkt heel stom hoor, maar zo werkt het wel. Ook even van het idee af dat je pas gereden hebt als je alle versnellingen gehad hebt. Door even je verwachtingen aan te passen kun je weer gaan genieten. Misschien zou je ook eens wat aan de hand kunnen werken als het vanuit het zadel moeilijk blijft. Rustig neusje naar binnen vragen en haar weer soepel voelen worden. Het komt weer goed hoor, echt!

Helmaal mee eens.

En lobke, ik heb gereageerd in je topic. Wat heb jij toch een prachtig paard.

Eveline, Enno is ook heel gaaf. Jammer dat alleen uiterlijk niet meespeelt in een klik. Maar hij zal vast een goed en trots nieuw baasje krijgen.

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:00

helleeeuh barokke bokkers, ik kom ook weer eens binnenwaaien Haha!

Ik heb wel meegelezen, heeeeel veel mooie foto's gezien Vingers aflikken

Debby gefeliciteerd zeg! dat is echt een droom van velen, wat gaaf dat je het waar kunt gaan maken!

Eveline, wat jammer dat je enno weg moet doen. zo'n leuk paard, maar misschien is het wel beter voor jullie allebei. Wil je wel weer een nieuw paard?

Ik heb weinig nieuws, alles gaat zijn gangetje hier. yippie is nog steeds geweldig Haha! en ik probeer nog steeds mooie foto's te maken (wat nog steeds niet lukt Boos! ).

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:22

Zo ben er weer Doei!

Karina beetje bij gekomen van Zaterdag hoe laat was je thuis Doei!

We zijn met Baron naar Bent Branderup geweest.
Marcel ging weer een keer op Baron lessen.

Karina kwam gezellig kijken en dat vond ik erg leuk Haha!
Baron heeft eventjes onze ogen geopend wat ie allemaal deed Wow!
we weten dat je er veel uit kan halen maar dit hadden we niet verwacht.
we zaten echt letterlijk met tranen in onze ogen naar hem tekijken met heel veel trots. Haha!
Bent ging eventjes op Baron om een oefening telaten zien aan Marcel.
Baron moest een verzamelde draf laten zien.
dus Bent zette hem aan voor een verzameling nee wat doet Baron gaat ie paar pasjes piafferen.
en een paar passen passage te doen toen nam ie een sprong in de lucht en sloeg uit hij deed eventjes een soort nep capriool hahahaha en hij liet eventjes de spaanse draf zien.
we konden dit niet geloven dat dit Baron was.

Ohhh wat was dat mooi om dat tezien en met Bent erop ongeloofelijk.
wij hebben daar van nog geen kaas van gegeten dus we gaan het ook niet uit proberen.
ook niet om te pronken.
het komt ooit wel met de lessen van Bent en in stappen niet tesnel want 1 fout en je paard is weer gestrest.

Baron kan meer dan dat wij eruit halen en dat heb ie bewezen.

Wij zijn erg trots op hem.
Laatst bijgewerkt door Machonito op 29-06-08 19:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:27

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:30

Heidi: Wat gaaf! Ja Nu moeten jullie maar hard gaan oefenen Knipoog

En dan de vierde impressie, dit is dan Fiesta, Andalusier merrie zonder papieren en mama van mijn veulen..

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding
mooi hoofdje

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding
Even het kind shaken

7.
Afbeelding

En dan nog een paar foto's van het veulen in de maak

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 20:10

fanny: Ze is wel verkeersmak op zich, maar deze tractor was enorm. Heb ook al met pierre afgesproken dat hij wat heen en weer gaat rijden.
Niet opgeven! Kun je niet even helemaal een break van de dressuur nemen? Lekker buitenrijden wandelen enz.. Misschien ook wat gaan longeren?

esther: Ook niet leuk als je bij voorbaat al weet dat het niet veel zal zijn! Maar zo is lekker bijkomen is ook wel fijn!
En stond er nog iets op de agenda Knipoog

sanne: Gelukkig leef je nog! Zijn er al potentiele kopers geweest?
Mooie foto's! Je houding is inderdaad netjes! Ben zoo benieuwd naar je veulen, jij zult wel helemaal zitten stuiteren!

heidi: Hoe gaat het met de zwangerschap?

Ik kreeg toch zowat op mn flikker in het bos Knipoog Ik ging met een vriendin rijden en Joris was natuurlijk mee. Maar omdat in een stukje bos heel veel horzels zitten gingen we langs de weg, over het algemeen liep joris wel voor achter of naast me, maar soms maakt hij nog een uitschieter naar midden op de weg. Fiets er zo'n vrouw langs die zegt...nou gevaarlijk kijk maar uit straks is hij plat arme hond...dus ik riep terug: AHja heb ik een mooi kleedje voor voor de haard Vork werd niet gewaardeerd. Raar mens, die hond is stik blij dat hij mee mag en geniet ervan, tjsah aanlijnen gaat alleen niet en altijd luisteren ook niet.
Sita is verkocht Lachen aan carmen, ze huurde nu eerst shadow en ik geef dr ook les, maar die was iets klein voor dr en sita gaat ook goed. Ze blijft gewoon op stal staan dus kan dr altijd nog kroelen en mag dr ook af en toe nog is rijden. Perfect dus!

Met het rijden ben ik meer op mn houding aan het letten! Shannon liep nog wel wat scheef, maar een kleine impressie van hoe het nu gaat. (Carmen maakte voor een van de eerste keren rijfoto's, vrijdag waarschijnlijk meer en betere, toch bedankt carmen mocht je het lezen!)
Afbeelding

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 20:27

Lobke, ik had ook al gereageerd in je topic, wat een paard is licor toch! Kwijl

Fanny; Tsja, soms zit het tegen he... wel balen is dat. Maar na regen komt zonneschijn Knipoog

Sanne; Wauw wat heel Aline toch mooie paarden zeg!! En jij kan héél mooi foto's schieten Haha! ! Ziet er goed uit, het rijden ook. Erg netjes hoor, je gaat steeds vooruit! En ik vind Casabel erg mooi zo met zn lintje!! Ja Leuk om te zien hoe jij straalt als je met de paarden bezig bent Pling

Kjoetie; leuk dat je weer eens komt binnen vallen! Cool En fijn om te horen dat het goed met Yippie is!

Heidi; COOL! Cool Baron is stoer hoor!! Zo zie je maar, verborgen talenten heeft ie haha Haha! . Gaaf om zo je eigen paard te zien showen lijkt me *LOL*

Mies; Oeeeh oeeeh! Jij gaat goed hoor met Shannon! Ziet er goed uit! Fijn dat Sita ook een leuk baasje heeft gevonden!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 22:58

we hebben een foto van Bent met Baron in spaanse draf Go jij! Go jij!
nu kan ik ze niet erop zetten Marcel is er nog mee bezig met het uit zoeken van de foto's Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 23:06

Gaaaaf geit Haha! Haha! Ik ben benieuwd naar zn kunsten!! Cool

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 23:28

Ilona -> Wat een lieve foto's van Manda, ze staat heerlijk te soezen!
Zag dat je je onderschrift ook hebt veranderd. Knipoog

Jasmijn -> Wat leuk dat het goed klikt tussen die 2!

Petra -> Knappe Tsjillert in the picture!
Alleen wie is die rare kwiebus die ervoor staat,....... Tong uitsteken
Hoe is het vandaag gegaan met het wegbrengen van je vriendin haar paard?

Borderjay -> Wat een ellende met je haflinger, wat zal ze een pijn hebben zeg......
Hopen dat het snel de goede kant op gaat!

Debby -> Wat een geweldig leuk nieuws!
Zo op de foto's ziet het er heel leuk uit!

Michelle -> Jeetje Mies dat was flink schrikken!
Gelukkig is er niets gebeurd, maar wat een eikel dat hij tutert en gewoon doorrijdt! Boos!
Weet je niet toevallig van waar die tractor kwam, welk bedrijf?

Carmuh -> Leuke foto's van je kanjer!
Ik hoop dat je met longeren hem nog niet bijzet?
Met zijn 2 jaar is hij daar echt nog te jong voor, hoor........

Enamorado -> Mooie foto's weer van Enno!
Kan ook niet anders met zo'n knappe kerel!
Zijn er al geïnteresseerden voor hem?

Idra -> Ook van jou weer foto's om van te kwijlen!
Licor is zeker best wel groot?

Fanny -> Je kan niet alleen maar vooruitgang boeken met je paard, je zal ook regelmatig een stapje terug moeten doen en soms eens een hele grote stap.
Geef niet op en stap elke keer weer op alsof je het vertrouwen hebt dat het deze keer goed gaat.
Probeer anders weer eens van onder af aan te beginnen, bij de basis.
Misschien ga je wel veel te hard, en kan ze het gewoon even niet meer aan.

Sanne -> Ziet er netjes uit op de foto's!
Er viel mij alleen op dat je best ver achter in het zadel zit -> zadel te klein of beugels een gaatje langer?
Leuke foto's weer van Cascabel en Fiesta!
Als daar geen knap veulen uitkomt dan eet ik m'n pet op!

Heidi -> Wat leuk dat Brent dat er uit kon halen bij Baron.
Ik zou er idd ook niet mee gaan rotzooien, wie weet wat je allemaal kan verpesten dan......
Hoe gaat ie verder met jou en de kleine?

Margot -> Ymkje wordt al groooooot!

Rintske is echt een spookje aan het worden.
De afgelopen 2 weken is ze al 2x uit haar stal ontsnapt.
Hoe ze die open heeft gekregen is iedereen een raadsel want je moet flink kracht zetten wil je het lipje opzij duwen.
Maar ze was mooi aan het buurten en theeleuten met haar buufjes, ondertussen aan het snuffelen aan de voertonnen om te zien of ze die misschien ook open kon krijgen.
Er gaat nu dus telkens een ketting om de deur.
De longeerring is af, en die wordt dus ook door ons gebruikt.
Madam was natuurlijk de eerste die met smaak een hap uit het gloednieuwe hek probeerde te nemen.
Ze was gelukkig niet de enige, en de oplossing is al gevonden; er komt een stroomdraadje langs de planken.
Gisteren kreeg ze het voor elkaar om de waterleiding stuk te trekken, haar stal en die van haar buurman stond helemaal blank en het liep zo onder de deur door de rest van de stal in.
Voordeel was wel dat ik gisteravond eens niet uit hoefde te mesten, dat was al voor me gedaan! Haha!
Het zal mij benieuwen wat haar volgende streek is! Clown

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 23:33

Machonito schreef:
nu kan ik ze niet erop zetten Marcel is er nog mee bezig met het uit zoeken van de foto's Haha!

Laat Marcel dan eens opschieten Haha!
Hebben jullie ook nog een foto kunnen maken van de zwaluw-baby op de teugel van Renee?? Jeetje, dat vond ik echt heel apart. Alsof ie daar ging zitten om haar wat te leren....

Ik was laat thuis... kwart over 11 ofzo. Toen had ik 'm wel aardig zitten.
Heb net een heel stuk over Barón geschreven in de academische huiskamer Knipoog
Snif..... heeeeeeeeeeeel veel emoties voor mij gisteren daar bij Bent!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 23:34

met me buikje gaat het goed
van maatje 38 naar 44 is wel wat hoor hahahahah
ik heb nu broeken van me moeder aan hahahaha.

hier en daar darm klachten wat er bij hoord.
maar verder zal het wel goed gaan 24 juli gaan we de 2 de echo maken.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 23:49

Karina schreef:
Machonito schreef:

Laat Marcel dan eens opschieten Haha!
Hebben jullie ook nog een foto kunnen maken van de zwaluw-baby op de teugel van Renee?? Jeetje, dat vond ik echt heel apart. Alsof ie daar ging zitten om haar wat te leren....

Ik was laat thuis... kwart over 11 ofzo. Toen had ik 'm wel aardig zitten.
Heb net een heel stuk over Barón geschreven in de academische huiskamer Knipoog
Snif..... heeeeeeeeeeeel veel emoties voor mij gisteren daar bij Bent!

hihi Marcel ligt te knorren op de bank hahahahah zo komt het nooit af hahaha

wel lekker laat zeg dat je thuis was.
vroeg op en laat thuis je was vast gebroken.
en dan nog dat je Baron zag showen en dat er veel emotie,s los kwam Ach gut

ik vind het al knap dat je deze stap heb gezet om hem te zien het zit nog zo diep dat ie weg is gegaan op een rot manier.
ik ben erg blij dat wij hem hebben en dat jij altijd de kans heb om hem te bezoeken en zelfs je mag hem rijden als je het wil. Bloos

hij blijft diep in je hart dat zag ik heel duidelijk. Bloos
Baron herkende je wel Haha!

maar wel logisch dat je emotie,s opspeelde toen Bent erop zat.
jij ken hem zoals een bangerig angtig in zich zelf gekeerde mager paardje die ook nog eens kreupel was en nog veel meer.
je heb hem toen al heel wat opgeknapt en uiteindelijk werd je gedwongen om hem teverkopen door je omstandigheden.

wij zijn verder gegaan waar jij mee bezig was en je heb hem zolang niet meer gezien.
Buschoten was het weer voor het eerst na meer dan 2 jaar.
en nu weer bij Bent en nu zag je hem werken en dat ie zeer vooruit gegaan is en dat Bent er nog meer uit haalde.
dat was eventjes slikken je tranen kon je niet meer bedwingen maar dat is gezond laat het gaan je heb al veel mee gemaakt. Verdrietig Ach gut

verdriet verwerken gaat niet zo snel als het erg diep zit.
moet een plekje krijgen en dat heeft zijn tijd nodig Bloos

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 02:01

Nee klopt helemaal... nu het al richting de 3 jaar gaat dat hij bij jullie is krijgt het pas zo ongeveer een plek. Ik ben onwijs blij met jullie met al je begrip voor mij en liefde voor Barón, dat helpt echt enorm want niemand verdient hem zo hard als jullie!
En Veludo die in mijn leven is gekomen helpt ook... Vervangen kan nooit, maar de lege plaats invullen op een manier zoals Barón dat kon... JA, dat kan ie!
En we gaan nog een keer samen door het bos rijden met die twee hoor als Marcel op de kleine past Haha!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 08:36

Of kleine naar 1 van de Oppas oma,s sturen en kan Marcel mooie foto's maken van ons als we door de bossen crossen hahahaha

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 08:39

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 08:39

al 1 foto met Bent erop van de site gehaald van Paardenbegrijpen.nl

dit is toch een plaatje on tezien hoe hij loopt. Bloos
Afbeelding

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 09:10

Echt zooooo gaaf........ kan niet wachten op jullie foto's!!