Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Draf ging ook heel fijn, met dat hoge rugje. Zo fijn dat ik ook een stukje galop meepakte. Daarna even stappen, verder op de andere hand, nog een galopje, ook heel fijn. Dus weer even lange teugel, maar daarna lukte het niet meer
Hij voelde ook moe aan en liet niet meer lekker los dus ik kon ook niet lekker uitdraven want dan werd hij super rennerig. Ik had gewoon eerder moeten stoppen! 

redina schreef:nou jullie toch deze foto's plaatsen......
doet er hier iemand grondwerk eigenlijk zoals hierboven op de foto's? Om buiging te krijgen aan de hand of het paard wijken te leren etc, en recht te richten en onder te leren treden?
en zo ja gebruiken jullie dan een seretta of kaptoom en hoe tuigen jullie verder je paard op?
ik zit er hard over te denken om dit ook eens flink aan te pakken zodat ik enno kan helpen zijn rugspieren beter te trainen.
Voor Licor is het een heel goeie oefening om meer onder te treden en de Spaans pas wat te oefenen. Voorlopig doe ik er nog niet zo veel zijgangen mee, Licor wordt er nogal snel heet van namelijk.
Want lijtk me wel heel leuk om te doen!
Jij wacht tuurlijk ook nog op een veulentje! Wat leuk zeg, wel foto's plaatsen hoor, kunnen we mee genieten van die kleine

en hier me dochter dan weet je wie je voor je hebt hahaha

maargoed, dan hebben we straks wel echt een paleisje