Flubberboot schreef:Ja probeer ik ook! Alleen als de berichten zijn "Het gaat goed tot het paard iets heeft" is mijn vertrouwen wel geschaad. Kan zelf niet vaak genoeg langs gaan om het in de gaten te houden dus moet echt op ze vertrouwen dat ze de goede zorg geven als hij iets mankeert, en dat vertrouwen heb ik nu nu...
Peet had wel iets in zijn SI! Daar is hij ook voor ingespoten en toen ging het goed! Alleen wil ik niet nog eens onderzoeken of inspuiten. Als fysio niet helpt mag hij met pensioen. Denk zelf dat hij een domme glijder gemaakt heeft of net een verkeerde bok gemaakt.
Dat begrijp ik, ik zou zelf ook wel graag toezicht willen blijven houden of echt zeker weten dat het 100% te vertrouwen is.
Nee ik snap bij Peet dat je niet blijft dokteren, daarom dacht ik ook aan triggerpoints in dat gebied. Kunnen ook makkelijk ontstaan door een domme glijder oid en voor veel ellende zorgen. Ik hoop dat de fysio nog kan helpen!
Dat klinkt voorzichtig positief Kelly! Fijn om te lezen en hopelijk blijft het zo.
Lusitano's fokken klinkt wel als een hele mooie droom.
Ik houdt niet van hitte maar dit weer is inderdaad ook niet alles..sjonge. Het lijkt wel herfst en ik heb Havanna ook gewoon meer weer onder de (dunne) deken staan.