Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Haha.
Om 23.00 uur ofzo..
Maar mocht de pret niet drukken hoor
. En hij kan wel galoperen
. Alleen hij snapte linksom wel heel goed, maar dan spring je rechtsom dus ook met je linkerbeen aan dacht ie
. Het kwartje viel niet dat zn rechterbeen eerst moest
Maar die lijkt nu te zijn gevallen..
Mooie paarden hoor! Spannend trouwens, met die bevallingen op komst..
. Fijn gereden lees ik! En foto's komen hoor, maar ben nu bij vriendje, dus later deze week..
. Ik wil ook vandaag of morgen met een zadelpasservice bellen voor een afspraak!
. Fijn dat Suevvie zo braaf was
. Dat doe ik nl zelf ook al hihi. En dat doet ie uitstekend. Hij kan héél beheerst galoperen. Aan de longe laat ik hem idd aanspringen, 5 passen, en weer terug. Dat doe ik een aantal keer. Ook longe gewoon lang, maar ook laten galoperen op volte 10 m. Dat doet ie allemaal keurig. Hij heeft galop ohz ook wel door, maar alleen linksom. Dus hij denkt heel logisch als we rechtsom gaan 'aha, de galop, hop linker voetje voor
". Maar dan moet ie juist rechtervoetje voor, en dat kwartje leek te vallen gisteren
.
.
. Die 1e foto is mooooooooooi joh van jullie!!! Ziet er heel gezellig uit, prachtig rijden daar
Hij is nog lang niet genoeg (haha
) , maar hij begint spieren te kweken

. Geniet er maar van, want het wordt mooi weer!
. Is Des gecastreerd? Waarom heb je het
En ook van leuke veulentjes natuurlijk 
maar de reden is dat des afgelopen weken erg lastig werd op stal en in de wei. ik wil geen gevaarlijke situaties aangezien er hier ook veel kinderen rondhupsen. hoofdzaak blijft bij mij toch het hobbymatig en relaxed rijden.
? ik ben benieuwd naar dat kleine iets. *denkt aan iets heeeeeeel kleins* Nog een bepaald paasmenu als aanrader voor volgend jaar? 
. Wat een stress is dat zeg
, telkens die koffer wegen of hij niet te zwaar is
. Heb even geen tijd om bij te reageren, moet eigenlijk al in me bed liggen (morgen half 4 op...). Wilde toch nog wel even wat foto's laten zien van het tochtje met de kar
.

. Moet er weer veel te vroeg uit... 
Die ook al op de fotos te zien was laatst, Spirit..

, even het lekkere weer opzoeken
.
Dat uitdijen vraagt natuurlijk wel om meer foto's he? Geniet van je weekje vrij!
Had eigenlijk het plan opgevat om te gaan werken maar mijn hoofd knalt uit elkaar en mijn ogen zitten dicht dus denk dat het niet zo charmant is om zo aan de balie te gaan zitten
Gedver wat baal ik, ik HAAT ZIEK ZIJN
. Alleen doet het pijn om erop te staan, althans, ik durf het niet. Dus nu loop ik eens kreupel. Voor m'n teen... overdreven he?
Utixo schreef:Het ergste is nog dat het slot van de voordeur kapot is, en ik zo via het keukenraam naar buiten moet
moets dus door de tuin heen en over en muur klimmen ...............en dit gebeurt wel vaker hahaahhah
en de foto’s zien er super uit
die foto’s van fifi super gaaf ik ben jaloers 

dus die gingen maar gouw in de andere bak losrijden en toen had ik de bak voor mij eigen alleen gelukkig is die deze 2 proeven wel in de ring gebleven maar hij was zo vervelend dat ik totaal geen stelling in hem kreeg maar al met al zaten er toch goed stukken tussen en had ik 171 en 167 dus was meer dan tevreden (over me punten dan
)
blond he hahaha