Anita ik geef Suevo nooit snoepjes, bij hem werkt dat alleen maar averechts en bovendien gaat hij er erg van luchtzuigen
Prinslover
Geplaatst: 13-04-09 21:44
Zo lekker rustig hier, mooi zo Haha.
Frank: Haha, jaa was een beetje laat wel Om 23.00 uur ofzo.. Maar mocht de pret niet drukken hoor . En hij kan wel galoperen . Alleen hij snapte linksom wel heel goed, maar dan spring je rechtsom dus ook met je linkerbeen aan dacht ie . Het kwartje viel niet dat zn rechterbeen eerst moest Maar die lijkt nu te zijn gevallen.. Ach desje toch. Hopen dat ie geen verdere complicaties krijgt!
Jan: Oeeh, wat is Sonrisa ook zo mooi, en perlita en Querida! Mooie paarden hoor! Spannend trouwens, met die bevallingen op komst..
Anita: Gaaf joh, Sun lijkt wel een heuse spaanse knapperd! Hoe heb je dat aangeleerd? Of heeft de eigenaresse dat gedaan? Fotooo's
Amanda: Zo he, Nino ook al zo'n knap paard . Fijn gereden lees ik! En foto's komen hoor, maar ben nu bij vriendje, dus later deze week..
Madelief: Hihi, snap k dat Cloris ff 2 keer moet kijken.. Ik verbaas me ook iedere keer weer bij de foto's! En wat een leuke foto's van het varen met je vriendje! Ziet er gezellig uit
Joyce: Leuk joh, dat je zadel zo goed ligt en jij er lekker op zit . Ik wil ook vandaag of morgen met een zadelpasservice bellen voor een afspraak!
Malin: Die B ponies lijkt mij ook leuk, met dat kleine grut . Fijn dat Suevvie zo braaf was
Saida: Goede tip van je . Dat doe ik nl zelf ook al hihi. En dat doet ie uitstekend. Hij kan héél beheerst galoperen. Aan de longe laat ik hem idd aanspringen, 5 passen, en weer terug. Dat doe ik een aantal keer. Ook longe gewoon lang, maar ook laten galoperen op volte 10 m. Dat doet ie allemaal keurig. Hij heeft galop ohz ook wel door, maar alleen linksom. Dus hij denkt heel logisch als we rechtsom gaan 'aha, de galop, hop linker voetje voor ". Maar dan moet ie juist rechtervoetje voor, en dat kwartje leek te vallen gisteren .
Naat: Dat probleem heeft Chico dus idd ook met dat aanspringen, zie hierboven .
Mies: Oeff oeff oeff.. Cantoooo . Die 1e foto is mooooooooooi joh van jullie!!! Ziet er heel gezellig uit, prachtig rijden daar
Zo, ben lekker bij vriendje nu. Heerlijk aan het genieten van me weekje vrij. Vandaag Chick nog zelf gedaan, lekker met bijzet aan de longe aan het werk gezet. Het is echt een lekkerding ook. Hij begint nu eindelijk een klein beetje uit te dijen... Hij is nog lang niet genoeg (haha ) , maar hij begint spieren te kweken
frankiej
Geplaatst: 13-04-09 21:52
nog ff gauw: ilona: des had dat verkeerd aanspringen net op de andere hand. wat ik moet doen, is om hem op die moeilijke kant met m'n zit toch enigzins goed gebogen te krijgen zodat ie wel goed moet aanspringen. hij begint het steeds beter door te krijgen. enne je hebt het over een vaarfoto.... *neemt zich voor om maar ff op hyves te kijken* nathalia: ik weet niet of het goed is, mij lijkt het geen kwaad te kunnen, tis toch een vertrouwensband. maar er zal misschien een probleem ontstaan als iemand anders met je paard aan de gang wil denk ik. angela: toch geen carpaal tunnel syndroom hoop ik he?
bij desperado is vandaag z'n koker dikker geworden, z'n zakkie waar uiteindelijk de wond zit is totaal niet dik en goed aan het genezen. hij is gewoon opgewekt en eet goed dus dat zit wel snor totnutoe
amanda89
Geplaatst: 13-04-09 22:08
Ilona: Lekker een weekje vrij . Geniet er maar van, want het wordt mooi weer! Frank: Volgens mij heb ik wat gemist . Is Des gecastreerd? Waarom heb je het gedaan?
Vergeten te melden dat ik ben aangenomen bij me nieuwe werk in Dronten. Dus dat is ook geregeld. Moet vannacht om 4 uur werken dus ik ga slapen
Amanda: 4 uur vannacht??? wat voor werk doe je dan? Leuk dat je zondag ook komt! Tot dan!
Ik heb voor Bandito een Zaldi zadel aan laten meten via Trekkingsadles via Callista ben zeer tevreden. Naatjuh het is bij mij niet mogelijk om de beugelriemen onder mijn zweetblad te doen aangezien ik close contact hebt (enkel zweetblad).
Vandaag buitenritje gemaakt jeetje wat was hij voorwaarts! Echte voorjaars kriebels heeft hij. Jeetje wat een boefje! Lijkt wel of hij zn pubertijd in gaat (7 jaar is dat normaal voor een PRE???)....ga morgen maar weer even flink dresuur met hem oefenen.....
zo, te druk gehad om bij te lezen en reageren van t weekend.. Veel gewerkt, druk gehad (pasen he) en ook paardjes en vriendlief nog. Heb mooie fotos van Fifi gezien En ook van leuke veulentjes natuurlijk Verder weinig, lekker met Goya buiten gereden en heb nog een klein iets waar ik later meer over vertel :p
Buitenzinnig
Geplaatst: 13-04-09 22:32
Oh, en of andalusiers kunnen bokken Meneer doet t op ze tenen
amanda: tja dat krijg je he met zo'n druk topic maar de reden is dat des afgelopen weken erg lastig werd op stal en in de wei. ik wil geen gevaarlijke situaties aangezien er hier ook veel kinderen rondhupsen. hoofdzaak blijft bij mij toch het hobbymatig en relaxed rijden. joyce: haha hij doet z'n naam weer eer aan dus? suus: heb je het boktlogo gekopieerd en bewerkt ? ik ben benieuwd naar dat kleine iets. *denkt aan iets heeeeeeel kleins* Nog een bepaald paasmenu als aanrader voor volgend jaar?
hahaha, ja, lijkt het bokt logo wel Uhh, paasmenu.. Waar hou je van? Gister veel entrecotes en lamsfilets verkocht.. Het is idd iets heel kleins hihi.. Maar vertellen?
evdpanne
Geplaatst: 13-04-09 23:05
Het inpakken voor de vakantie is gelukkig gedaan . Wat een stress is dat zeg , telkens die koffer wegen of hij niet te zwaar is . Heb even geen tijd om bij te reageren, moet eigenlijk al in me bed liggen (morgen half 4 op...). Wilde toch nog wel even wat foto's laten zien van het tochtje met de kar .
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Voor het lente gevoel:
7.
8.
Zo en nu ga ik snel even douchen en me bed in . Moet er weer veel te vroeg uit...
suus: ik hou wel van een goeie malse biefstuk zonder pezen erin. daarbij lekkere gebakken krieltjes ofzo. voor de rest is een goeie zachtsmakende zalm ook welkom. horen we het kleine mededelinkje op de meeting? esther: mooie foto's!!! oortjes lekker gespitst. mis ik wat? waarheen ga je op vakantie? zo en nu slapen
Frank: Ik vandaag naar Egypte , even het lekkere weer opzoeken . Soeske: Wat een schatje is het zeg die nieuwe shet!!
DinkeyGirl
Geplaatst: 14-04-09 07:13
Aaah Suus wat een scheetje!!! Het is net Dinkey maar dan zonder witte vlek, echt precies zo'n koppie! Leuk hoor voor Brammetje dat zijn maatje mee naar huis mocht. Hadden ze heimwee naar elkaar?
Evdpanne: leuke foto's! Veel plezier in Egypte, heerlijk hoor!
Ila jullie gaan goehoed Dat uitdijen vraagt natuurlijk wel om meer foto's he? Geniet van je weekje vrij!
Nu ga ik terug mijn bedje in, ik ben ziek Had eigenlijk het plan opgevat om te gaan werken maar mijn hoofd knalt uit elkaar en mijn ogen zitten dicht dus denk dat het niet zo charmant is om zo aan de balie te gaan zitten Gedver wat baal ik, ik HAAT ZIEK ZIJN
Ik ga vanmiddag er eens even flink voor zitten om bij te reageren! Nu eerst even ego, mijn teen doet pijhijn! Ik zag gisteravond laat dat de knijnen geen water meer hadden. Omdat m'n schoenen enzo allemaal boven stonden, even snel op mijn sokken gegaan. Stap ik natuurlijk in iets scherps. In eerste instantie niet veel pijn, tot ik later even ging zitten en me afvroeg waarom mijn sok nat was. Zit er toch een jaap in m'n teen, iets verder en er was een heel gat uit geweest! Heel apart, aan de onderkant van m'n grote teen. Anyway, snel een strakke pleister eromheen gedaan en naar boven gegaan. Daar schoongemaakt, voor zover als het kon, en opnieuw dichtgeplakt. Niet zo dat het paars werd, maar flink strak. Geloof wel dat het nu aardig dicht is . Alleen doet het pijn om erop te staan, althans, ik durf het niet. Dus nu loop ik eens kreupel. Voor m'n teen... overdreven he?
Wat een pech Benthe en ik vind het niet overdreven hoor. Frankiej: gelukkig knapt Des goed op, ik denk dat mijn lieve hondje er ook aan moet geloven, hij loopt nu iedere keer weg en dat vind ik niets.
Ik heb zondag weer eens gelest bij Pedro d'Almeida en het was heerlijk. In de ochtend gelest op mijn eigen gestressde fries die op een gegeven moment heerlijk ging lopen en in de middag op een Lippizaner die al lekker ver in zijn opleiding is zo dat ik de wissels en piaffe weer eens kon oefenen. Ik heb verder even geen tijd om terug te lezen probeer dat later in de week wel.
Het ergste is nog dat het slot van de voordeur kapot is, en ik zo via het keukenraam naar buiten moet
_Saida_
Geplaatst: 14-04-09 08:37
Amanda -> Je hebt gelijk dat je een bodyprotector omdoet dan, zou ik ook gedaan hebben. Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Esther -> Fijne vakantie!
Suzanne -> Wat een cuty!
Benthe -> Auw! Wondjes aan je tenen doen altijd zo zeer! Misschien voor de zekerheid toch maar in een sodabadje of in de Biotex? Pas maar op dat er niet net een agent voorbij komt en je in je kraag vat.......
Ik heb een op het oog mooie trailer gevonden, en ook nog eens hier in de buurt én in m'n budget! Vandaag maar even bellen en een afspraak maken! Ik zal 'm alleen wel terug moeten laten keuren, anders mag ik er niet mee rijden met m'n B.......
tsjillert
Geplaatst: 14-04-09 09:07
Utixo schreef:
Het ergste is nog dat het slot van de voordeur kapot is, en ik zo via het keukenraam naar buiten moet
ohhhhhhhhhh ik ook gstr liet de hond uit gooi ik deur dicht kan ik er niet meer in sleutles aan de binnekant van de deur en alles was in diepe rust hier moets dus door de tuin heen en over en muur klimmen ...............en dit gebeurt wel vaker hahaahhah
heikedenise
Geplaatst: 14-04-09 09:17
Mies - naar aanleiding van jou vraag/discussie vindt ik persoonlijk dat je er niet teveel aandacht aan moet besteden je zegt nu zelf al dat je ook nu een vestje mag uitdoen dus met veel geduld en liefde vindt ik dat het goed moet komen. (maar dat is mijn mening) Wel leuk dat ze het springen zo goed oppakte en de foto’s zijn gaaf zeg
Malin – jammer dat je les niet goed ging mijn wedstrijd ging ook niet zoals ik gehoopt had maar ja volgende keer beter En heel veel beterschap
Laura – fijn dat het rijden zo goed gaat voor dat je het weet post je hier dat je helemaal los rijden en de foto’s zien er super uit
Jasmijn – super hoor dat je lekker met hem gewandeld hebt gewoon blijven oefenen hij wordt steeds makker. En ook geniet je lekker van je vriend zo te lezen super hoor
Ellis - die foto’s van fifi super gaaf ik ben jaloers
Ilona – jij hebt ook een super weekend gehad zo te lezen ben benieuwd naar de foto’s
Karina – jammer dat je veludo niet mee kan nemen het zou idd een hele gave ervaring zijn
Madelief – het ziet er idd heel anders uit dan met bit maar toch misstaat het niet wil je zo door blijven trainen of ook weer met bit gaan rijden en een ontbijtje op bed lekker hoor
Saida – jammer dat ze zo heftig reageerde buiten maar het was wel weer een goede oefening voor der
Amanda – super dat je voor het eerst zonder BP heb gereden kan je zien dat je al heel wat vertrouwen in hem krijgt
Suus – leuk zeg een kleine shet erbij
Benthe – ook jij beterschap met je teen
En dan hier mijn wedstrijd verslag
Zondag 12 april was ik om 7 uur sochtends op stal om heike helemaal klaar te maken zodat we om 8 uur weg konden rijden. Eenmaal daar aangekomen me eigen aangemeld en daarna op mijn gemakje heike opgezadeld. Toen de losrij ring in en hij liep super lekker los was goed aan me hulpen dus ik ‘’was’’ tevreden. Na een klein half uurtje werd ik omgeroepen en kon in de ring in nou hup ik de ring in (het waren weer van die kleine hekjes) en bij de A bleef het open. Mijn voorlezer kreeg een teken dat we konden beginnen en dus begint ze voor te lezen en toen baste de bom bij de a binnenkomen deed die nog maar toen ik van hand moest veranderen liep die keihard de bak uit en toen was ik gediskwalificeerd, de 2de proef hebben ze het hekje maar dichtgemaakt maar was die nog te gespannen maar hij was iig binnen gebleven dus had ik 169 punten.
Maandag 13 April zijn we smiddags weg gereden en hoe braaf die zondag was in de trailer en met losrijden hoe k*t die maandag was het leek wel een hengst gillen dat die deed en bokken dus me vader pakte hem over want ik hiel hem niet weer en met losrijden was die zo vervelend dat andere paarden van hem schrokken waardoor er eentje bijna van haar paard af viel door mij dus die gingen maar gouw in de andere bak losrijden en toen had ik de bak voor mij eigen alleen gelukkig is die deze 2 proeven wel in de ring gebleven maar hij was zo vervelend dat ik totaal geen stelling in hem kreeg maar al met al zaten er toch goed stukken tussen en had ik 171 en 167 dus was meer dan tevreden (over me punten dan )
Ach ja volgen keer beter
tsjillert
Geplaatst: 14-04-09 09:30
weer ff opnieuw dan alles was weer weg geklikt
benthe,dit doet cker zeer pas je op dat je geen ontsteking krijgt zegt dokter petra hahaa amanda, leuk je nieuwe baan en mijn dochter rijdt ook altijd met een boby aan ze mag niet zonder van me en heeft er zelf ook geen goed gevoel bij als ze het niet draagt frank, fijn dat het goed gaat met des,straks weer lekekr rijden met hem he kom desnoods eens hier heen je weet de weg he jajajajaja dan gaan we de duinen in heb er nog wel meer die mee willen mss een nieuwe meeting dan >??????? had het tijdschrift wel gehad van paarden onder de zon, maar begreep jullie meeting niet dat die daar was blond he hahaha mss komen we nog ff langs beloof niks we hebben nog een feest die dag, moet dus ff kijken of we kunnen combineren eshterrrrrrrrrrrrrrrrrrr, je zit gewoon in het vliegtuig nou hahah geniet ervan meis en lekker bruin worden he, en super die karritr ik wil ook een karretjeeeeeeeeeeeeeee suuz mooie foto`s soeske, die zalm hmmmm laat die ff hierheen zwemmen he frank je vergeet de champignons erbij bij die biefstuk hahaha liggen nog wel wat in je schuur toch iloon geneit van je vrije week he
Benthe als een inbreker je eigen huis uit op een zere teen. ’t Zit niet mee he… Hopen dat het snel minder zeer doet!
Hosante Klinkt als een superles!
Malin beterschap. Hopen dat je je snel weer beter voelt!
Esther fijne vakantie! Waar ga je heen in Egypte? En leuke foto’s hoor!
Suus Ah wat een schattig pluizenbolletje zeg!!
Banditto heeft hij niet gewoon de lente in zijn bol. Alle hormonen die opspelen…
Amanda gefeliciteerd! Oeh das wel vroeg beginnen zeg…
Frank een dikke koker kan ook komen door weinig werk en teveel eten. Weet niet of hij nu veel minder doet wat betreft werk en hoe veel eten hij nog krijgt want dan kan het ook daar aan liggen. Wat betreft het vertrouwen van Hincapie dat zit wonderbaarlijk goed! Hij loopt als een hondje achter me aan en mag echt alles doen met hem. Hij geniet volop van alle aandacht en pakt het ook echt goed op. Als hij schrikt komt hij ook naar mij toe in plaats van dat hij wegrent.
Ilona Lekker dat hij zo goed gewerkt heeft aan de longe en al wat meer spiertjes krijgt! Als je dan over paar jaar weer een foto van hem ziet zie je pas echt goed het verschil! Althans dat heb ik altijd haha…
Angela balen van je pols zeg! Hopen dat het snel over is!
Jan leuke foto’s hoor! Mooie paarden heb je!
Madelief leuk hoor zo een lekker ontbijtje!
Jolijn beterschap! Heb je er heel vaak last van??
Mies gave foto’s! Ziet eruit als een heerlijk buitenritje!
Denise balen zeg dat hij zo een rothumeur had! Beetje de kolder in de kop.... Inderdaad hopen dat het volgende keer beter gaat!
Eergister met Hincapie al los gestapt en gedraafd. Allemaal maar kleine stukjes hoor. En mijn moeder liep wel nog op het midden mee alsof hij aan de longe liep. Hij deed het super! Gister weer gedaan en zelfs op beide handen al gedraafd en een keer van hand veranderd. Daarna kwam er een mooie anda-merrie de bak binnen en kon meneer niet meer zo op mij letten... Dat terwijl hij vorige keren niet naar anderen keek.. Hij begon uit te hangen en een beetje te flemen maar deed verder niets. Toen zijn we toch maar de bak uit gegaan en even in het bos gaan stappen. Ik er op en mijn moeder ernaast. Hij was echt super braaf en liep zelf ook heel de tijd te genieten van alles om hem heen! Wat heb ik toch een topknol!!!